Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Werkorganisatie BUCH
Logo van Werkorganisatie BUCH

Adviseur Inhuurdesk

Middelweg 28, 1911 EG Uitgeest, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

31 jan 2026

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

16 jun 2025
Opdracht tarief 80Opdracht uren 24

Huidige situatie inhuurdesk
Sinds augustus vorig jaar is de Inhuurdesk actief binnen het domein Ruimtelijke Ontwikkeling. De afgelopen maanden is er hard gewerkt om de inhuurdesk op te bouwen en professionaliseren zodat we één centraal inhuurproces hebben. Dit maakt het eenvoudiger, efficiënter en ontzorgt teammanagers. Bovendien zorgen we zo dat alle inhuur voldoet aan de geldende wet- en regelgeving zoals de aanbestedingswet en de wet DBA.

Inmiddels pakken we nieuwe inhuuraanvragen van alle domeinen op. Bestaande inhuur wordt stap voor stap overgezet. De werkdruk is echter groter dan verwacht en om alle domeinen goed te kunnen ondersteunen zijn we op zoek naar een nieuwe (tijdelijke) collega! Kom jij ons team versterken?

Wat ga je doen?
Je wordt onderdeel van de team juridische zaken en inkoop, onderdeel inhuurdesk waar je je richt op de ondersteuning én verdere professionalisering van de inhuurdesk. In deze rol heb je zowel een adviserende als een coördinerende administratieve rol in het proces van externe inhuur. Je werkt nauw samen met de andere adviseurs van de inhuurdesk, senior inkopers en teammanagers uit de organisatie. Samen zorgen jullie dat inhuurvragen volgens de juiste procedure worden uitgezet.

Je taken zijn onder andere: 

  • Adviseren van teammanagers op alle voorkomende vraagstukken omtrent inhuur.

  • Ondersteunen en begeleiden van inhuuraanvragen via een Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) of andere aanbestedingsvormen.

  • Opstellen van inhuurovereenkomsten en beheren van contractdossiers.

  • Monitoren van contracttermijnen en signaleren wanneer actie nodig is (bijv. verlenging of beëindiging).

  • Controleren of inhuur voldoet aan geldende wet- en regelgeving en hier actie op ondernemen indien nodig.

  • Ondersteunen bij het opstellen en bijhouden van standaarddocumenten en sjablonen en doorontwikkeling van de sjablonen in Mercell, ons tenderplatform.

We zijn op zoek naar een collega met kennis van externe inhuur in de publieke sector en de wetgeving die daarbij komt kijken. Het is belangrijk dat je snel een bijdrage kan leveren in de operatie.

Wat breng je mee?
Voor deze functie is het van belang dat je overzicht kunt houden en de juiste prioriteiten kunt stellen. Daarnaast heb je veel contact met teammanagers en bureaus. Het is daarom belangrijk dat je beschikt over goede communicatieve- en adviesvaardigheden en als volwaardig gesprekspartner stevig in je schoenen staat.

Eisen

  • Functioneren op HBO niveau

  • Nevi 1 is een pré (of vergelijkbare opleiding)

  • 1-2 jaar werkervaring bij een inhuurdesk of vergelijkbare functie.

  • Een gestructureerde, nauwkeurige werkstijl.

  • Goede communicatieve vaardigheden: je kunt schakelen tussen verschillende gesprekspartners.

  • Hands-on mentaliteit. 

Zachte eisen

  • Bekend bent met systemen zoals een dynamisch aankoopsysteem (Mercell), contractmanagementtools of HRM-software (Youforce).

  • Graag meedenkt over procesverbeteringen en efficiëntere manieren van werken. 

Reden inhuur
Piekdrukte

Invulling ZZP’er
Deze opdracht is niet geschikt voor invulling door een ZZP’er 

Looptijd

De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:
Startdatum : z.s.m / 14 juli 2025
Einddatum: 31 januari 2026
Optie verlenging t/m: 2 x 3 maanden
Aantal uur per week: 24 uur

Inschaling bij werkorganisatie BUCH
De functie is ingeschaald in schaal 9
Zie voor meer informatie over onze CAO: https://www.caogemeenten.nl

Plafondtarief / all-in uurtarief: € 80,-

Inschrijvingen boven het uurtarief worden uitgesloten van verdere deelname aan de aanbesteding en kunnen niet meer in aanmerking voor gunning van de opdracht.

VOG Screeningsprofiel
Bij toekennen van de opdracht, ontvangen wij graag een geldige VOG, niet ouder dan 6 maanden, met screeningsprofiel 11-12-13-22-41-53

Gebruik van eigen devices
De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Interview
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Bergen,  op 3 juli 2025 binnen tijdsblok 9.00 en 11.00 uur. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

 

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.