Logo van Werkbedrijf Rijk van Nijmegen
Logo van Werkbedrijf Rijk van Nijmegen

Consulent Bedrijfsdienstverlening

Nieuwe Dukenburgseweg 21a, 6534 AD Nijmegen, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

1 feb 2026

Einddatum:

1 aug 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

12 dec 2025
Opdracht tarief 85Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Wij zoeken een consulent bedrijfsdienstverlener voor in eerste instantie een periode van een half jaar. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het contact met werkgevers en werkfitte kandidaten. Je beheert een caseload van kandidaten, richt je op bestaande en nieuwe werkgevers en zorgt voor een duurzame match. Je bent commercieel gedreven, overtuigend, resultaatgericht én weet de verbinding met onze doelgroep te maken. Je bent ervaren in deze rol en in staat om snel zelfstandig aan de slag te gaan.

Werkzaamheden:

  • Beheren van een caseload van +/- 50 kandidaten.

  • Onderhouden van contacten met bestaande en nieuwe werkgevers.

  • Het duurzaam plaatsen van onze kandidaten op betaald werk bij werkgevers.

Resultaten

De opdracht is om op jaarbasis minimaal 50 kandidaten duurzaam te plaatsen op betaald werk.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-02-2026 of zoveel eerder indien mogelijk;

  • Aantoonbaar door opleiding en/of werkervaring minimaal hbo werk- en denkniveau;

  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als consulent bedrijfsdienstverlener of in een vergelijkbare rol binnen de uitvoering van de Participatiewet;

  • Aantoonbaar kennis en werkervaring met de doelgroepen uit de Participatiewet;

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe;

  • In je cv vermeld je de bedrijfsgegevens (o.a. kvk, btw- nummer) én de contactgegevens zodat we je rechtstreeks kunnen benaderen.

Wensen en competenties

Wensen

  • In het bezit van een relevant hbo-diploma (10 punten);
  • Aantoonbaar beschikkend over netwerk van werkgevers in de regio Rijk van Nijmegen. Geef 2 concrete, maar beknopte voorbeelden. (0-40 punten);
  • Aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als consulent bedrijfsdienstverlener of in een vergelijkbare rol binnen de uitvoering van de Participatiewet; (0-30 punten);
  • Aantoonbaar recente ervaring in de branche Zakelijke Dienstverlening. Geef 2 concrete, maar beknopte voorbeelden. (0-20 punten).

Competenties

  • Verantwoordelijkheid;
  • Analytisch vermogen;
  • Oordeelsvorming;
  • Klantgerichtheid;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Coachende vaardigheden;
  • Resultaatgericht;
  • Ondernemend;
  • Proactief;
  • Zelfstarter.

Organisatie en team

Sinds 1 april 2015 werken zeven gemeenten in de regio Rijk van Nijmegen, voormalig Breed en UWV samen in WerkBedrijf Rijk van Nijmegen (WBRN). Wij zijn een arbeidsbemiddelingsbedrijf. Ondernemers die op zoek zijn naar goede medewerkers, kunnen bij ons terecht. Wij bemiddelen, ontwikkelen en begeleiden mensen met een kwetsbare positie op de arbeidsmarkt naar werk.

Waar geloven wij in?
Iedereen is van waarde. Iedereen verdient een plek in onze maatschappij. Afstand tot de arbeidsmarkt bestaat niet. Wij gaan uit van wat mensen wél kunnen. Vanuit dit perspectief zijn er voor iedereen kansen op een plek in de arbeidsmarkt. Hoe doen wij dit? Door te investeren in de relatie met ondernemers in het Rijk van Nijmegen. Want goede relaties zijn de sleutel tot succes.

Modulaire Gemeenschappelijke Regeling
De Modulaire Gemeenschappelijke Regeling (MGR) is een uitvoeringsorganisatie in de Regio Rijk van Nijmegen. Binnen dit platform werken de regiogemeenten Berg en Dal, Beuningen, Druten, Heumen, Mook en Middelaar, Nijmegen en Wijchen samen. Op dit moment geeft de MGR uitvoering aan arbeidsbemiddeling binnen de module WerkBedrijf . Verder wordt er samengewerkt op het gebied van ICT binnen de module IRvN.

Gespreksinformatie

Beoordeling

Stap 1: Beoordeling cv’s op minimumeisen
De administratieve partner beoordeelt de cv’s op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie Alle cv's cv’s die aan de organisatie worden voorgelegd
De administratieve partner beoordeelt de cv’s van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde “gunningscriteria te beoordelen door administratieve partner”.
De Alle cv's kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De opdrachtgever beoordeelt de cv’s van de kandidaten die door administratieve partner zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria.
Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten.
Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties.
De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geïnformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 6 januari 2026. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 december 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging: 2x 6 maanden

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE:
1 professional

Overig algemeen:

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen in overleg

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur