Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Manager projectbeheersing HWBP-project Lith-Bokhoven

Pettelaarpark 70, 5216 PP 's-Hertogenbosch, Nederland

Sluit over 25 dagen
135 24 Noord-Brabant

Begindatum:

17 nov 2025

Einddatum:

15 apr 2027

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

25 sept 2025

Opdrachtomschrijving

Waterschap Aa en Maas

Wij werken 24 uur per dag met water. Dat doen we voor zo’n 778.000 inwoners en bedrijven en de natuur in het oosten van Brabant. Dagelijks onderhouden en inspecteren wij dijken, zuiveren wij 300 miljoen liter water en zorgen we voor veilig, voldoende en schoon water. Onze hoogste prioriteit is om bij te dragen aan de veiligheid, gezondheid en het welzijn van de inwoners in deze regio. Bovendien staan wij voor innovatief en duurzaam waterbeheer. Dit doen wij voor nu en later, zodat ook onze kinderen en kleinkinderen hier de vruchten van kunnen plukken.

Het werkgebied van Aa en Maas ligt in het oostelijk deel van de provincie Noord-Brabant en heeft een omvang van ruim 161.000 hectare en ligt in meerdere gemeenten: ‘s-Hertogenbosch, Oss, Helmond, Meierijstad, Heusden, Maashorst, Deurne, Gemert-Bakel, Bernheze, Land van Cuijk, Laarbeek, Someren, Asten, Boekel, St. Michielsgestel, Geldrop-Mierlo, Waalwijk, Vught, Nuenen. In de gemeenten Waalwijk, Vught, Nuenen en Heeze-Leende beheert Aa en Maas een aantal onbewoonde gebieden, zoals natuur- of landbouwgronden.

Bij dit waterbeheer laten wij ons continu leiden door onze missie: “Het ontwikkelen, beheren en in stand houden van gezonde, robuuste en veerkrachtige watersystemen, die ruimte bieden aan een duurzaam gebruik voor mens, dier en plant in het gebied, waarbij de veiligheid is gewaarborgd en met oog voor economische aspecten”.

Vanuit onze missie hebben we de volgende hoofdtaken:

Veilig water,  burgers en bedrijven bieden we veiligheid tegen overstromingen door de dijken goed te beheren. Ook onderhouden wij beken, weteringen en sloten om wateroverlast te voorkomen.

Voldoende water, wij zorgen voor voldoende water voor de land- en tuinbouw én natuurgebieden.

Schoon water, voor 778.000 inwoners en bedrijven maken wij het afvalwater weer schoon. Ook controleren wij de waterkwaliteit van recreatieplassen. Bovendien zorgen wij dat beken, sloten en weteringen schoon zijn.

Het project: Lith-Bokhoven, een veilige dijk met maatschappelijke meerwaarde

Het klimaat verandert. Dat betekent dat het water in de Maas in de toekomst steeds vaker erg hoog staat. De dijken moeten daarom voldoen aan de waterveiligheidseisen voor het beschermen van de inwoners en de economische waarden in het achterland. De normen voor waterveiligheid zijn in 2017 vastgelegd in de Waterwet. De dijk tussen Lith en Bokhoven is, na Meanderende Maas en Cuijk Ravenstein, het derde grote traject langs de Maas dat verbeterd moet worden in het kader van het Hoogwaterbeschermingsprogramma.

Het projectgebied Lith-Bokhoven heeft een lengte van ongeveer 23 km en ligt aan de zuidzijde van de Maas vanaf de sluis Lith tot aan Bokhoven net ten oosten van Den Bosch. Het is een is een zeer gevarieerd traject met uitdagende vraagstukken en meerdere opgaven/ontwikkelingen in de directe nabijheid. Om die reden werken waterschap Aa en Maas, gemeente Oss, gemeente ‘s-Hertogenbosch en de provincie Noord-Brabant als partners samen.

In samenspraak met betrokken gemeenten en provincie is geconstateerd dat er synergie is tussen de dijkverbetering en maatschappelijke opgaven en ambities die zij hebben in het projectgebied. De gemeente ’s-Hertogenbosch heeft ambitie om de uiterwaarden toegankelijker en aantrekkelijker te maken voor haar inwoners en daarbij de Henriëttewaard te ontwikkelen als nieuw uitloopgebied voor de stad. Deze ontwikkeling biedt kansen om klei die vrijkomt te benutten voor de dijkverbetering. Ook werken we nauw samen (co-creatie) met bewoners en ondernemers uit het plangebied. Het project heeft om de hierboven genoemde reden de titel ‘Dijkverbetering Lith-Bokhoven; een dijk met maatschappelijke meerwaarde’.

Het project bevindt zich halverwege de verkenningsfase. Sinds maart 2024 is de combinatie Witteveen+Bos met Haskoning als ingenieurs- en adviesbureau/ontwerpende partij gecontracteerd. Momenteel zitten we in de fase van de kansrijke alternatieven. De planning is om eind 2026 het voorkeursalternatief vast te stellen. En direct aansluitend de Planuitwerkingsfase te beginnen.

Binnen het staande IPM team wordt de rol van ervaren Manager Projectbeheersing (MPB) voor de komende jaren opnieuw ingevuld. Het betreft een inzet van gemiddeld 24 uur per week gedurende de Verkenningsfase (duur: circa 18 maanden). Het is de intentie om ook de Planuitwerking en mogelijk de realisatiefase de samenwerking met de MPB  voort te zetten. Het ligt in de lijn der verwachting dat er in de Planuitwerking sprake zal zijn van een 2-fasenaanpak. De beoogde startdatum voor de contractmanager is uiterlijk 17 november 2025, in overleg kan hier (beperkt) van worden afgeweken.

Voorwaarden
Op de opdracht zijn de Algemene Waterschapsinkoopvoorwaarden 2018 van toepassing (AWVODI-2018). Met de Opdrachtnemer wordt een overeenkomst van opdracht gesloten conform het bij deze aankondiging gevoegde model. De kandidaat dient een geheimhoudings- en integriteitsverklaring te ondertekenen conform het bij deze aankondiging gevoegde model. Indien de betreffende adviseur in de functie waarop de Overeenkomst betrekking heeft, omgang met persoonsgegevens heeft, dan zal het adviesbureaus dat of intermediair die de adviseur ter beschikking stelt als verwerker worden aangemerkt en dient een verwerkersovereenkomst ondertekend te worden conform het bij deze aankondiging gevoegde model.

 

Overige voorwaarden

1.       Indiening: Het niet tijdig indienen van de Inschrijving leidt tot uitsluiting van verdere deelname aan deze aanbestedingsprocedure.

2.       Maximum aantal kandidaten: Een bureau mag maximaal drie  kandidaten aanbieden. Indien er meer dan drie kandidaten worden aangeboden door hetzelfde bureau, wordt de kandidaat met het hoogste tarief uitgesloten van de procedure.

3.       Deelname kandidaat : De kandidaat moet ervan op de hoogte zijn dat hij/zij wordt aangeboden voor de rol.

Als een kandidaat door meerdere bureaus wordt ingeschreven, dan wordt alleen de inschrijving van deze kandidaat met de laagste prijs cq laagste uurtarief meegenomen in de beoordeling.

4.       Gunning: Indien het geoffreerde tarief boven de vastgestelde raming komt kan het waterschap besluiten niet tot gunning over te gaan.

5.       Gestanddoeningstermijn: De Inschrijving dient een gestanddoeningstermijn te hebben van 50 dagen na de dag waarop de uiterste termijn voor het indienen van de inschrijvingen is verstreken. Het waterschap kan verzoeken de termijn van gestanddoening te verlengen. Aan een zodanig verzoek kan door de inschrijver geen aanspraak op de opdracht worden ontleend. In geval door een (afgewezen) inschrijver een kort geding wordt aangespannen tegen de gunningsbeslissing van het waterschap, gaat de inschrijver door indiening van een inschrijving akkoord met een automatische verlenging van de gestanddoeningstermijn tot 14 kalenderdagen na vonnis in kort geding.

6.       Eisen, voorwaarden en voorbehoud: De Inschrijving voldoet aan de gestelde eisen. De (algemene) leveringsvoorwaarden van inschrijver zijn niet van toepassing. Het waterschap wijst deze van de hand. Er zijn geen voorbehouden gesteld aan de ingediende inschrijving.

7.       Onjuistheden: Alle documenten zijn met zorg samengesteld. Mocht Inschrijver desondanks tegenstrijdigheden en/of onvolkomenheden tegenkomen, dan maakt Inschrijver deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk op het uiterste tijdstip voor het indienen van vragen, bekend met een opgave van de correctievoorstellen en eventuele onderbouwing. Ook eventuele bezwaren tegen (delen van) dit document dient u zo spoedig mogelijk schriftelijk kenbaar te maken. Van inschrijvers wordt een proactieve houding verwacht. Dit betekent dat een inschrijver geen rechtsgeldig beroep kan doen op onvolkomenheden of tegenstrijdigheden die door hem niet binnen de hiervoor genoemde termijn aan de orde zijn gesteld, terwijl dit redelijkerwijs wel mogelijk was geweest. Ten aanzien van deze onvolkomenheden of tegenstrijdigheden heeft de inschrijver in die situatie zijn rechten verwerkt.

8.       Schadevergoeding: Het waterschap behoudt zich het recht voor de opdracht uiteindelijk niet te gunnen. In dat geval hebben de inschrijvers geen recht op schadevergoeding betreffende de gemaakte kosten in het kader van deze aanbesteding.

9.       Recht: Op de opdracht is Nederlands recht van toepassing.



Wijze van beoordeling

Het waterschap beoordeelt de inschrijvingen als volgt:

  • De procesleider van het waterschap controleert de inschrijvingen op volledigheid. Indien Inschrijver één of meerdere (gevraagde) documenten niet heeft ingestuurd of op één of meerdere documenten gevraagde informatie ontbreekt, dan kan het waterschap Inschrijver uitsluiten van verdere deelname aan de aanbestedingsprocedure.
  • De procesleider van het waterschap controleert of Inschrijver de eisen en bepalingen, die zijn omschreven in deze nadere uitvraag en de overige aanbestedingsdocumenten, gelezen en begrepen heeft. Indien Inschrijver inschrijft gaat het waterschap ervan uit dat u akkoord gaat met deze eisen en bepalingen.
  • Daarna verspreid de procesleider van het waterschap de kwalitatieve stukken aan het beoordelingsteam. De inschrijvingen worden als eerste individueel beoordeeld. De resultaten worden gebundeld door de procesleider. Daarna belegt de procesleider een consensusmeeting en zit deze voor om te komen tot een gezamenlijk kwalitatief oordeel. Als het kwalitatieve oordeel is gemaakt, worden de prijzen door de procesleider bekend gemaakt aan het beoordelingsteam waarna de definitieve BPKV wordt bepaald. De procesleider begeleidt de beoordeling, maar beoordeelt zelf niet mee.


Mededeling van de gunningsbeslissing

Gelijktijdig met het bekendmaken van de gunningsbeslissing aan de inschrijver met wie het waterschap de overeenkomst wil sluiten, zullen de overige inschrijvers eveneens een mededeling van deze gunningsbeslissing ontvangen.

Zij ontvangen hiertoe een mededeling met tevens een motivering voor de redenen van de afwijzing. Het waterschap verzendt de motivering digitaal naar de contactpersoon van de aanbesteding.

Zolang er niet op alle punten volledige overeenstemming is bereikt, is er geen sprake van enige gebondenheid van Waterschap Aa en Maas. In dat geval is er ook geen enkele verplichting tot vergoeding van welke schade of kosten.



Rechtsbescherming

Indien inschrijver het niet eens is met de gunningsbeslissing kan beroep ingesteld worden tegen deze beslissing bij de rechtbank Oost-Brabant locatie 's-Hertogenbosch. Postbus 70584, 5201 CZ ’s-Hertogenbosch. De mededeling van het waterschap van een voorgenomen gunningsbeslissing houdt geen aanvaarding in, als bedoeld in artikel 6:217, eerste lid, van het Burgerlijk Wetboek, van het aanbod van de Inschrijver.

Het waterschap sluit niet eerder de overeenkomst op basis van een gunningsbeslissing dan nadat een termijn van vijf (5) kalenderdagen na (digitale) bekendmaking van de mededeling van die gunningsbeslissing is verstreken.

Een inschrijver verliest zijn recht om op te komen tegen de gunningsbeslissing wanneer het waterschap niet binnen bovenstaande termijn na de (digitale) bekendmaking van de gunningsbeslissing is gedagvaard in kort geding voor de bevoegde voorzieningenrechter. De opschortende termijn dient inschrijver derhalve ook als een vervaltermijn te zien waarbinnen hij tegen de gunningsbeslissing in rechte kan opkomen.

Het volgende tot de opschortende termijn dienen in acht te worden genomen:

  • Indien een afgewezen inschrijver voor het verstrijken van de opschortende termijn een kort geding aanhangig heeft gemaakt en de dagvaarding daarvan betekend is op het adres van het waterschap, zal het waterschap in beginsel de uitkomst van deze procedure (in eerste aanleg) afwachten voordat er verder uitvoering wordt gegeven aan de gunningsbeslissing en ondertekening van de opdracht.
  • Inschrijvers die een voorziening in rechte willen vragen tegen de gunningsbeslissing dienen dit tijdig voor de afloop van de hierboven vermelde opschortende termijn schriftelijk mede te delen aan het waterschap onder gelijktijdige toezending van een conceptdagvaarding en met vermelding van de datum waarop de rechter de zaak zal behandelen.
  • Om te voorkomen dat een uitgebrachte dagvaarding het waterschap niet tijdig bereikt verzoeken wij Inschrijver zo spoedig mogelijk een afschrift van de dagvaarding te mailen naar: inkoop@aaenmaas.nl.



Klachten

Bij een aanbestedingsprocedure kan het voorkomen dat tussen het waterschap en ondernemers ontevredenheid ontstaat over hoe we in de aanbestedingsprocedure hebben gehandeld. Dat kan leiden tot een klacht. Hiervoor hebben we de Klachtenregeling Aanbesteding opgesteld. Het doel hiervan is om klachten over een aanbesteding op een laagdrempelige wijze af te handelen.

Wie er een klacht in kan dienen en welke regels er verder gelden, leest u in de Klachtenregeling van Aa en Maas. U vindt de klachtenregeling op https://www.aaenmaas.nl/overons/samenwerken/klachten-aanbesteden/. Ook vindt u daar het digitale klachtenformulier.


Randvoorwaarden

  • Er dient gewerkt te worden volgens de processen en procedures van het waterschap;
  • Aanvang opdracht dient binnen 14 dagen na definitieve gunning te geschieden;
  • De in te zetten adviseur mag niet in meerdere personen met dezelfde ervaring verdeeld te worden;
  • Een meestergezelconstructie (senior en junior) is niet toegestaan;
  • De opdracht of een deel van de opdracht mag niet door andere medewerkers worden uitgevoerd van opdrachtnemer op kantoor (oftewel door de backoffice);
  • Indien Adviseur niet voldoet gedurende de duur van de nadere opdracht aan de gestelde competenties, de benodigde expertise of geen match heeft met het opdrachtgeversteam is het waterschap gerechtigd om de Adviseur te laten vervangen;
  • Continuïteit van Adviseur dient gewaarborgd te zijn middels vervanging van tenminste hetzelfde kwaliteitsniveau welke binnen 14 dagen ingeschakeld dient te worden. Indien er sprake is van vervanging vanuit de zijde van Opdrachtnemer dient dit vooraf ter goedkeuring aan Opdrachtgever worden voorgelegd. Kosten voor het eventueel inwerken van een vervanger, komen voor rekening van de Opdrachtnemer;
  • Halfjaarlijks vindt er een evaluatiegesprek met de betreffende Adviseur plaats.

Kandidaatomschrijving

De opdracht, dit ga je doen

Als MPB ben je onderdeel van het IPM-team van het complexe en omvangrijke HWBP-project Dijkverbetering Lith-Bokhoven. Een dijkverbetering die samen met betrokken overheden ook het creëren van maatschappelijke meerwaarde onderzoekt. Dat betekent dat er sprake is van een mooie dynamiek waarbinnen we zoeken naar de optimale balans tussen belangen, ambities, middelen en gebiedskwaliteiten. Ondanks dat je in een draaiend project en ingespeeld team stapt denken wij dat er flinke uitdagingen voor jou liggen. Als eerste het eigen maken van de complexe projectsituatie. Daarbij vraagt het IPM-team je mee te denken over de integrale aanpak van Lith-Bokhoven, zowel vanuit jouw aandachtsgebied (tijd, geld en risico’s) als vanuit een bredere blik. De tweede uitdaging zit in de samenwerking met de verschillende partners in het project. Hierbij gaat het om de medeoverheden wiens belangen we willen borgen, de advies- en ingenieursbureaus en later de aannemer. Daarbij ligt er een opgave om de kosten en dekkingskant met elkaar in balans te brengen. Hier ligt een belangrijke taak voor jou als MPB. De derde uitdaging ligt in het vormgeven van de planuitwerking en dit vastleggen in een plan van aanpak als basis voor de beschikking. Dit vergt een goede samenwerking met de partners en het begeleidingsteam. Dit is een flinke puzzel die we als team gaan leggen. Vanuit bovenstaande denken wij dat we behoefte hebben aan een ‘kei’ van een MPB die haar/zijn sporen heeft verdiend in de wereld van complexe, natte infrastructuurprojecten, bij voorkeur HWBP-projecten.

Als MPB ben je hoofdzakelijk verantwoordelijk voor de volgende activiteiten:

  • Je stelt betrouwbare voortgangsrapportages op en levert tijdig de  benodigde stuurinformatie aan het project- en programmateam,  zodat belangrijke besluiten weloverwogen genomen kunnen worden;
  • bewaak je de opgestelde planning en monitor je de uitgaven;
  • bereid je de subsidieaanvragen voor en begeleid je het proces van reviewen en toetsen;
  • zorg je dat kostenramingen opgesteld worden volgens de juiste kaders, waaronder SSK-ramingen, en voer je analyses uit;
  • bewaak je budgetten en inkomsten (subsidies en dekking vanuit (co)financiering door de partners)
  • zorg je voor het beheersen van de scope inclusief de wijzigingen/issues van het project;
  • ben je verantwoordelijk voor het informatieproces dat leidt tot een toegankelijk en traceerbaar projectdossier;
  • organiseer en begeleid je (vaak in samenwerking met de risicomanager) risicosessies en vertaal je de resultaten van deze sessies in beheersmaatregelen waarbij je het effect hiervan kunt aangeven op de planning en de kosten, je ziet tevenstoe op de opvolging hiervan;
  • je stelt productkwaliteitsplannen op en bewaakt de kwaliteit van het project waarbij je toeziet op het naleven van afgesproken processen en procedures.
  • stuur je specialisten (op het gebied van risicomanagement, planning, kostendeskundigheid, financiën, etc.) binnen het projectbeheersingsdomein inhoudelijk aan
  • bouw je aan een goede samenwerkingsrelatie met het begeleidingsteam.



Profiel van de kandidaat

Jouw basis is een HBO- of academisch denkniveau en je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in projectbeheersing.  Je beschikt over aantoonbare kennis van en ervaring met schrijven van plannen van aanpak voor beschikkingen vanuit HWBP. En je hebt kennis van de financiele systemen binnen een waterschap. Je weet om te gaan met de complexiteit van verschilende gelstromen (inkomsten) die gekoppeld zijn aan ons project. Je brengt overzicht aan in ‘zaken die er toe doen’ en je weet de ‘venijnige details’ op waarde te schatten. Op een proactieve manier voorzie je het IPM team van informatie en advies. En je weet op gepaste wijze de kernpunten onder de aandacht van onze partners te brengen. Daarbij beschik je zowel over verbindende kwaliteiten als confronterend vermogen. Je weet je afgewogen oordelen helder over te brengen aan betrokkenen, dankzij je uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.


Eisen
De kandidaat beschikt minimaal HBO denkniveau aantoonbaar via een diploma van HBO-bachelor opleiding of vergelijkbaar bewijsmiddel als bijvoorbeeld een assesment. Dit blijkt uit het bijgevoegde CV.


Daarnaast voldoet de kandidaat aan de volgende eisen:

  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in het projectbeheersing in het ruimtelijk domein bij één of meerdere van de volgende organisaties: Rijkswaterstaat, Waterschap, Provincie, Gemeente, semi-overheid (zoals Prorail, NS, Enexis),  advies- en/ of ingenieursbureau of aannemer.
  • Ervaring met projectbeheersing in de context van projecten met advies- en ingenieursbureaus en aannemers
  • Ervaring in de rol van managerproject beheersing in een IPM-team.
  • Ervaring binnen een project van complexe en natte infrastructuur
  • Je hebt inhoudelijke kennis van financiele systemen van een waterschap.
  • Beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden

 

Interviewplanning

We nodigen maximaal 3 kandidaten uit voor een gesprek. De gesprekken vinden plaats op 

November tussen 09:00 – 17:00u 

op het hoofdkantoor van waterschap Aa en Maas te ‘s-Hertogenbosch. Gezien de planning is het slechts in uitzonderlijke gevallen mogelijk hiervan af te wijken.

Wanneer de inschrijver geen uitnodiging heeft ontvangen voor de datum van de interviews, mag deze aannemen dat hij zich op de "reservebank" bevindt. Indien tijdens de interviews blijkt dat kandidaat/kandidaten niet geschikt zijn, kan een kandidaat van de reservebank alsnog uitgenodigd worden.

Toelichting op rooster

Standplaats: s-Hertogenbosch, waarbij maandag en donderdag de samenwerkdagen zijn.

Dienstencategorie

Andere diensten

CPV code

71000000-8 - Dienstverlening op het gebied van architectuur, bouwkunde, civiele techniek en inspectie

Eisen

Uurtarief

Het op te geven uurtarief excl. BTW dient een all-in uurtarief te betreffen waarin alle kosten waaronder, maar niet gelimiteerd tot: salariskosten, reis- en verblijfkosten, overheadkosten, sociale lasten, algemene kosten, opleidingskosten, vervanging en winst en risico dienen te zijn inbegrepen.

Beschikbaarheid

De door u aangeboden kandidaat is beschikbaar per 17-11-2025 voor gemiddeld 24 uur per week.

Eis aan opleiding

De kandidaat beschikt minimaal HBO denkniveau aantoonbaar via een diploma van HBO-bachelor opleiding of vergelijkbaar bewijsmiddel als bijvoorbeeld een assesment. Dit blijkt uit het bijgevoegde CV.

Werkervaring

Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in het projectbeheersing in het ruimtelijk domein bij één of meerdere van de volgende organisaties: Rijkswaterstaat, Waterschap, Provincie, Gemeente, semi-overheid (zoals Prorail, NS, Enexis), advies- en/ of ingenieursbureau of aannemer.

Ervaring met projectbeheersing in de context van projecten met advies- en ingenieursbureaus en aannemers

Ervaring in de rol van manager projectbeheersing in een IPM-team

Ervaring binnen een project van complexe en natte infrastructuur

Je hebt inhoudelijke kennis van financiele systemen van een waterschap

Beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden

Gevraagde documenten

Aanleveren na gunning

  • Verwerkersovereenkomst
  • AWVODI-2018
  • Geheimhouding en integriteitsverklaring
  • Overeenkomst van opdracht Manager projectbeheersing HWBP-project Lith-Bokhoven

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 25 %

Motivatie(brief): Werkervaring binnen een complex en omvangrijk project

Beschrijf –aan de hand van concrete situaties - in welke mate u relevante werkervaring heeft in projectbeheersing met geldstromen (inkomsten voor project) vanuit verschillende organisatie. Ga daarbij specifiek in op uw ervaringen met: - het proces voor het verkrijgen van overeenstemming met en tussen de partners - dit doorvertalen naar beslisinformatie vanuit kostenramingen - en het risicodossier. De mate waarin de kandidaat over relevante kennis beschikt en de wijze waarop dit bijgedragen heeft aan een ‘betaalbaar’ project. Hoe relevanter de werkervaring en hoe concreter het is toegelicht, des te hoger de score. Beschrijf bovenstaande in een brief van maximaal 600 woorden. (gecombineerd met tweede beoordelingscriterium is de brief max 1200 woorden)
Weging: 25 %

Motivatie(brief): Werkervaring om te komen tot een afgewogen oordeel

Beschrijf – aan de hand van concrete situaties - in welke mate u relevante werkervaring heeft in het komen tot een afgewogen oordeel. Hierbij denken we aan de aspecten tijd, geld, kwaliteit en risico’s die door de verschillende partners anders beleefd kunnen worden. Ga daarbij specifiek in op: - De complexiteit van de af te wegen situatie/ het issue - Jouw rol en bijdragen; - De rol en bijdragen van anderen. Hoe relevanter de werkervaring en hoe concreter het is toegelicht, des te hoger de score. Beschrijf bovenstaande in een brief van maximaal 600 woorden. (gecombineerd met eerste beoordelingscriterium is de brief max 1200 woorden)
Weging: 25 %

Interview

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

  • mondelinge toelichting en uitdrukkingsvaardigheid op de beschreven ervaring (zie twee punten hierboven);
  • mondelinge toelichting op het CV;
We nodigen 3 kandidaten uit voor een sollicitatiegesprek. 

De gesprekken vinden plaats op 

November tussen 09:00 – 17:00u 

op het hoofdkantoor van waterschap Aa en Maas te ‘s-Hertogenbosch. Gezien de planning is het slechts in uitzonderlijke gevallen mogelijk hiervan af te wijken.

Weging: 25 %
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur