Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Procesmanager

Reactorweg 47, 3542 AD Utrecht, Nederland

Sluit over 14 dagen
Geen maximum 24 Utrecht

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

5 aug 2025

Omschrijving

Business implementatie manager (vervanging bestaande communicatie platform) Deze opdracht betreft het managen vanuit business perspectief van de selectie en implementatie van een nieuw communicatieplatform voor de afdeling Klant en Facturatie van Vitens. Dit nieuwe platform gaat overigens ook gebruikt worden door enkele andere afdelingen. Op dit moment loopt een aanbestedingstraject voor een nieuw communicatieplatform ter vervanging van de bestaande oplossing. De fase waarin de requirements worden beschreven is halverwege en vervolgens zullen de al geselecteerde partijen demos geven voor de business. Na selectie zal de inrichting (as-is) worden opgepakt die afsluit met testen door de business en de opleiding en training van de operatie inluidt. Verwachte livegang medio 2026. In eerste instantie worden telefonie, WFM, chat, quality monitoring ingericht en op termijn uitgebreid met spraakondersteuning, e-mailverwerking en kennismanagement. Tijdens de aanbestedingsfase, tot eind 2025, worden ook voorbereidende zaken opgepakt. Dit betreft een PoC met QM op basis van transcripties van calls en het maken van een Visie op kennismanagement.

Kernactiviteiten/ resultaten

Primair ben je de vertegenwoordiger van de business in het project vervanging communicatie platform.Aanhaken, meenemen van de business, van beleid tot operatie bij het project ten einde een optimale inrichting te bewerkstelligenOrganiseren van testen, opleidingen en geborgde overgang met betrekking tot het live brengen van het nieuwe communicatie platform.Businessmanager voor PoC QM, inclusief live test in de operatie, indien succesvol ook implementatie.Maken van een visie op kennismanagement als voorbereiding van fase 2 van de implementatie.

Eisen

  • Afgeronde HBO opleiding
  • Je hebt minimaal 3 jaar aantoonbaar ervaring met het werken met en het aansturen van een Customer Contact / Call Center achtige omgevingen.
  • Aanvullend heb je aantoonbaar ervaring op de detailvelden WFM en QM.
  • Je bent in staat een breed pallet aan stakeholders te managen, van werkvloer tot directie.
  • Je beheert de Nederlandse taal in woord en geschrift (voertaal van het project)
  • Je hebt brede aantoonbare ervaring in implementaties in callcenter omgevingen. Je hebt inzicht in de toekomstige ontwikkelingen in de callcenter wereld.
  • Je bent een verbinder.

Wensen en competenties

Wensen

    Competenties

      Organisatie en team

      Voor de implantatie communicatieplatform resulteer je onder de manager bedrijfsbureau.Voor de PoC QM en visie kennismanagement resulteer je onder de manager Vernieuwing en Klantinteractie.De functie is voor 24 tot 32 uur naar inschatting

      Je wordt lid van het projectteam onder leiding van de projectmanager.

      Gespreksinformatie

      Voorkeursdatum voor het starten van de opdracht is 1 september 2025.

      Overige informatie

      Benodigd aantal professionals:
      Meer informatie
      Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
      Help
      Contact
      Help
      Hoe werkt het?
      Veelgestelde vragen
      Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
      Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
      Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
      Sybren Hindriks
      Opdracht Adviseur