Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Locatiemanager CNO

Meerndijk 17, 3454 HM Utrecht, Nederland

Sluit over 11 dagen
Geen maximum 36 Utrecht

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 jan 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

8 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je vervult een tijdelijke opdracht voor de afdeling Crisistaken. Deze afdeling is onderdeel van de directie Crisisbeheersing van de Veiligheidsregio Utrecht. Samen met het afdelingshoofd Crisistaken, de medewerker Crisistaken en je collega CNO Locatiemanagers, zorg je ervoor, dat de door ons op te vangen asielzoekers voorzien worden van bed, bad, brood en dat zij veilig in je CNO-locatie kunnen verblijven. Daarnaast zorg je er tevens voor dat binnen de locatie de afstand en nabijheid gedurende de werkzaamheden goed in acht wordt genomen. Je doet dit binnen jouw locatie samen met de dag-coordinatoren en de woonbegeleiders. Je bent als Locatiemanager verantwoordelijk voor de juiste dagdagelijkse operationele bedrijfsvoering van jouw locatie. Dit middels het werken conform de visie van de VRU en de uniformiteit tussen de CNO-locaties, als ook in deze specifieke CNO-locatie de visie hierop van het COA. Je hebt hierin een grote verantwoordelijkheid. Je legt verantwoording af aan het afdelingshoofd Crisistaken en de gemeente waarin jouw CNO-locatie is gevestigd, als ook aan het COA. Je bent tevens het eerste aanspreekpunt voor interne en externe partijen, zoals VRU opvangsupport, het security-bedrijf, de cateraar, de IND, Vluchtelingenwerk en (de vertegenwoordigers van) de buurtbewoners. Je bent dus de linking pin tussen de gemeente, de VRU, externe instanties en de buurt omgeving.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Uiterlijk en voltijds beschikbaar per 1 oktober 2025 (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring als eindverantwoordelijke locatiemanager van een Crisisnoodopvang asiellocatie en van tevens ook van een COA-crisisnoodopvanglocatie (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Aantoonbare werkervaring met het aansturen en begeleiden van medewerkers die met complexe doelgroepen (asielzoekers) werken;
  • Je bent bereid om ook in de weekenden te werken en in crisissituaties in de locatie, ook oproepbaar te zijn in de avond en nacht (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Voeg minimaal 1 referentie toe, voorzien van naam, functie, organisatie, e-mail en telefoonnummer (benoemd dit duidelijk in het cv).

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als eindverantwoordelijke leidinggevende/People manager met het aansturen van zowel een gemeentelijke als een COA Crisisnoodlocatie voor de opvang van asielzoekers (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring op politiek-bestuurlijk niveau in de advisering aan diverse stakeholders in het Crisisnoodopvang asielproces (20 punten);
  • Geef een korte zakelijke motivatie waarom deze tijdelijke opdracht je aanspreekt, als ook waarom juist jij de geschikte kandidaat voor deze opdracht bent. De motivatie dient door de kandidaat zelf geschreven zijn (30 punten);
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (20 punten);

Competenties

  • Zelfstandigheid;
  • Anderen inspireren en motiveren;
  • Betrokken en empathisch, zonder het zakelijke doel uit het oog te verliezen;
  • Samenwerken op alle niveaus;
  • Problemen kunnen analyseren en oplossen;
  • Resultaatgerichtheid;
  • Helder communiceren;
  • Relaties opbouwen en onderhouden.

Organisatie en team

OrganisatieWij dragen bij aan veiligheid. Elke dag weer, steeds beter.De Veiligheidsregio Utrecht (VRU) is een samenwerkingsverband van en voor alle 26 Utrechtse gemeenten in de provincie Utrecht. Wij zorgen elke dag voor de veiligheid van alle mensen die in de regio wonen en verblijven. Dat doen wij met onze centralisten op de 112-meldkamer, onze brandweermensen en onze collegas van risicobeheersing, crisisbeheersing en de geneeskundige hulpverleningsorganisatie in de regio. Lees meer over wie wij zijn en wat we doen. Of je nu branden blust, werkt op kantoor of vluchtelingen opvangt in een CNO-locatie, bij de VRU werken mensen met een passie. Een passie om levens te redden, om incidenten te voorkomen en te bestrijden en om de Utrechtse gemeenten te helpen in het voldoen aan hun hulp aan het COA in de opvang en huisvesting van asielzoekers. Mensen met een helder hoofd en een hart dat klopt voor de goede afloop. Dienstbaar, deskundig, alert en adequaat.

Gespreksinformatie

De fysieke gesprekken bij de VRU zijn gepland op vrijdag 26 september 2025, tussen 08:00 en 12:00 uur.De kandidaten die hiervoor uitgenodigd worden, ontvangen hierover uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De VRU vraagt bij aanvang van de opdracht om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG). Hiervan moet een kopie, samen met het tonen van een ID-bewijs, worden overhandigd op de eerste werkdag. Het detacheringsbureau staat in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Het uurtarief betreft een All-in uurtarief en is inclusief alle overige kosten, vergoedingen en toeslagen. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuur kandidaat die voor VRU komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer, parkeerkosten en fee Flextender is. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 september 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur