Als leerplichtambtenaar en RMC consulent ben jij de persoon die de leerlingen weer in de schoolbanken krijgt. Je motiveert, ondersteunt en begeleidt leerlingen en hun ouders. Het centrale doel is het scheppen van voorwaarden voor jongeren tot 23 jaar om de voor hen hoogst haalbare en meest passende manier van onderwijs en/of arbeidsmarktpositie te bereiken. Met de ouder(s), de leerling en de school werk je samen om het niet naar school gaan van de leerling te voorkomen, voortijdig schoolverlaten tegen te gaan en zorg je er bij verzuim voor dat dit zo kort mogelijk duurt. Je handhaaft en geeft uitvoering aan de Leerplichtwet. Ook neem je meldingen met betrekking tot verzuim, vrijstelling en verlof in behandeling en voer je begeleidingsgesprekken. Je signaleert knelpunten en verwijst waar nodig door naar hulpverleners.
Je bent een ondernemende prettige collega met kennis van zaken en een relevante afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie
Je bent in staat om je ideeën in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen. Je hebt een proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Dit krijg jij van ons
Jij krijgt een verantwoordelijke baan in een omgeving die niet stil staat. Je werkt samen met uiteenlopende vakmensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om de juiste ondersteuning te bieden aan onze inwoners en ondernemers. W\u003Cp>Daarnaast kun je een Job Alert instellen om dagelijks interessante opdrachten binnen een door jou gekozen vakgebied te ontvangen.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":464,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":55},26,"Kan ik mijn reis- en verblijfkosten bij jullie in rekening brengen? ","\u003Cp>De bedragen die zijn opgenomen in onze aanbiedingen zijn altijd All-in (inclusief reis-, verblijf en overige kosten) en exclusief BTW. Reis-, verblijf- en overige kosten kunnen alleen aan ons worden gedeclareerd op het moment dat onze opdrachtgever hiervoor een vergoeding biedt.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":27,"faq_question":468,"faq_answer":469,"sequence_number":58},"Kun je meer informatie geven over een opdracht?","\u003Cp>Alle aan ons beschikbare informatie is te vinden in de opdrachtbeschrijving.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":51,"faq_question":471,"faq_answer":472,"sequence_number":62},"Wanneer ben ik geschikt voor een opdracht?","\u003Cp>Je bent een geschikte kandidaat wanneer je aan alle eisen voldoet die in de opdrachtomschrijving staan. \u003Cbr>\u003Cbr>Eisen vormen hierbij knock-out criteria: Indien je niet aan een eis voldoet, dan kunnen wij je helaas niet aanbieden.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":65,"faq_question":474,"faq_answer":475,"sequence_number":65},"Waar kan ik de benodigde documenten uploaden om mijn inschrijving op een opdracht compleet te maken (bijv. motivatiebrief, een aangepast cv, etc.)?","\u003Cp>Naar aanleiding van jouw inschrijving via onze website, nemen wij contact met je op om de aanbieding op een opdracht compleet te maken.\u003Cbr>\u003Cbr>Omdat per opdrachtgever de benodigde documentatie verschilt om een geldige aanbieding te doen, sturen wij deze in een aparte mail naar je toe.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":62,"faq_question":477,"faq_answer":478,"sequence_number":134},"Kan ik mij ook inschrijven zonder overheidservaring te hebben opgedaan?","\u003Cp>Zeker! Tenzij overheidservaring onderdeel is van de eisen van een opdracht, helpen wij je graag bij het doen van een aanbieding.\u003Cbr>\u003Cbr>Let op: Het ontbreken van enige ervaring binnen de overheidssector vermindert de kans op succes.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":58,"faq_question":480,"faq_answer":481,"sequence_number":246},"De opdracht waarop ik mij wil inschrijven is gesloten. Wat kan ik doen?","\u003Cp>Wanneer een opdracht op onze website vermeld staat als “verlopen”, dan betekent dit dat de digitale kluis van de opdrachtgever voor het doen van een aanbieding is gesloten.\u003Cbr>\u003Cbr>Het nasturen van een aanbieding is helaas niet mogelijk. Wij kunnen je in dit geval niet helpen om alsnog in aanmerking te komen voor de opdracht.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":55,"faq_question":483,"faq_answer":484,"sequence_number":485},"Wat is de kans dat ik een opdracht gegund krijg?","\u003Cp>De kans op gunning is niet alleen afhankelijk van een geschikt CV en een sterke motivatie (hierbij kunnen wij je goed helpen!), maar ook van de hoeveelheid concurrentie voor een opdracht en het hebben van een ‘klik’ met de opdrachtgever.\u003Cbr>\u003Cbr>Over het algemeen kunnen wij zeggen dat je een zeer goede kans maakt op gunning van de opdracht wanneer je:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>naast de eisen, ook aan alle wensen voldoet\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt opgedaan in precies dezelfde functie \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>al ervaring hebt bij een gelijkwaardige opdrachtgever (bijv. indien de opdracht bij een gemeente openstaat, je al eerder ervaring hebt opgedaan bij een gemeente)\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>je een prettig kennismakings-/selectiegesprek met de opdrachtgever hebt\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>",9,{"faq_group_id":27,"id":485,"faq_question":487,"faq_answer":488,"sequence_number":218},"Behoren jullie tot de overheid?","\u003Cp>Nee, wij zijn een adviesbureau en intermediair die professionals helpt aan een volgende opdracht bij de overheid.\u003Cbr>\u003Cbr>Voor meer informatie over onze organisatie, bekijk de \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/over/\">\u003Cu>Over Ons-pagina\u003C/u>\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":246,"faq_question":490,"faq_answer":491,"sequence_number":492},"Kan ik mij door jullie laten detacheren?","\u003Cp>Ja, het is mogelijk om bij ons in dienst te komen om een opdracht uit te voeren. De opdrachten waarbij dit kan zijn specifiek aangegeven met een \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=loondienst\">\u003Cstrong>In loondienst\u003C/strong>\u003C/a>-tag. Bij deze opdrachten kan je ook gemakkelijk je te verwachten maandelijks brutosalaris berekenen met onze handige rekentool op basis van jouw gewenste uurtarief.\u003Cbr>\u003Cbr>Mocht je momenteel een dienstverband invullen bij een bedrijf, dan kunnen wij (met akkoord van jouw werkgever) jou ook via jouw huidige werkgever aanbieden op opdrachten op onze website.\u003C/p>",11,{"faq_group_id":27,"id":494,"faq_question":495,"faq_answer":496,"sequence_number":94},28,"Hoe contracteren jullie mij als zelfstandige?","\u003Cp>Wij contracteren zelfstandigen op basis van een door de Belastingdienst goedgekeurde modelovereenkomst van Tussenkomst. Om jou te contracteren als zelfstandige hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van jouw onderneming\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dien je ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"faq_group_id":27,"id":498,"faq_question":499,"faq_answer":500,"sequence_number":68},29,"Hoe contracteren jullie een advies- of detacheringsbureau?","\u003Cp>Wij stellen een raam- en deelovereenkomst op waarin onder andere de afspraken worden vastgelegd over inlenersaansprakelijkheid. Om een advies- of detacheringsbureau te contracteren hebben wij nodig:\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>De bedrijfsgegevens van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een KvK-uittreksel van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een G-rekeningovereenkomst van de onderneming waar de professional in loondienst is\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>Daarnaast dient het advies- of detacheringsbureau ook te beschikken over een dekkende beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering.\u003C/p>",{"id":55,"faq_group_name":502,"faq_group_description":503,"sequence_number":51,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":504},"Contracteren","Voor zelfstandigen (zzp/freelance)",[505,506],{"faq_group_id":55,"id":85,"faq_question":495,"faq_answer":496,"sequence_number":27},{"faq_group_id":55,"id":507,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":51},30,{"id":58,"faq_group_name":509,"faq_group_description":510,"sequence_number":55,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":511},"Loondienst","In loondienst",[512,516,520,521,525,529],{"faq_group_id":58,"id":513,"faq_question":514,"faq_answer":515,"sequence_number":27},31,"Wat verklaart het verschil tussen het bruto maandsalaris dat jullie mij aanbieden en de omzet die jullie op mijn opdracht factureren?","\u003Cp>Het bruto maandsalaris dat wij op de website aangeven betreft het maximale bruto maandsalaris dat wij als organisatie bereid zijn te dragen ten opzichte van het uurtarief waarvoor wij jou aanbieden bij onze opdrachtgevers.\u003Cbr>\u003Cbr>Er zit hierbij inderdaad een verschil tussen de omzet die op de opdracht wordt geboekt en het bruto maandsalaris dat wordt uitgekeerd. Met dit verschil betalen wij alle kosten die bij een dienstverband komen kijken, waaronder onder andere de vaste werkgeverslasten behorende bij het bruto maandsalaris, zijnde vakantiegeld (8%) en vakantiedagen (10%), de premie van het collectieve nabestaandenpensioen, en sv-premies; en daarnaast premies voor verzekeringen zoals de beroeps- en bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering, de ziekteverzuimverzekering en arbodienstverlening, en niet te vergeten onze bureaukosten (het team van Opdracht Adviseurs en de financiële en salarisadministratie). Ook dragen wij het risico op doorbetaling bij ziekte.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":517,"faq_question":518,"faq_answer":519,"sequence_number":51},27,"Wanneer wordt mijn vakantiegeld uitgekeerd?","\u003Cp>Op het moment dat je een opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid uitvoert, bouw je 8% vakantiegeld op over de door jou gewerkte uren. De in de afgelopen maand opgebouwde verlofdagen en vakantiegeld nemen wij iedere maand direct mee in de salarisafrekening.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":222,"faq_question":465,"faq_answer":466,"sequence_number":55},{"faq_group_id":58,"id":522,"faq_question":523,"faq_answer":524,"sequence_number":58},24,"Wat is de Wet DBA?","\u003Cp>De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) is bedoeld om zzp’ers en opdrachtgevers duidelijkheid te geven over de aard en structuur van mogelijke arbeidsrelaties. \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/artikel/de-wet-dba-uitgelegd-hoe-heeft-deze-wet-invloed-op-mij-als-zzper/25-04-2024/27/\">Lees hier meer over de Wet DBA.\u003C/a>\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":526,"faq_question":527,"faq_answer":528,"sequence_number":62},23,"Wat is een G-rekening?","\u003Cp>Een G-rekening is een door de Belastingdienst geblokkeerde rekening, die alleen gebruikt kan worden om btw-verplichtingen, loonheffingen en omzetbelasting te betalen aan de Belastingdienst. Op het moment dat jouw organisatie aan haar plichten richting de Belastingdienst heeft voldaan, kan het overgebleven bedrag op de G-rekening worden gedeblokkeerd en beschikbaar worden gemaakt voor de reguliere betaalrekeningen van de onderneming.\u003C/p>\u003Cp> Voor meer informatie over de G-rekening, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/betalenenontvangen/content/g-rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":58,"id":530,"faq_question":531,"faq_answer":532,"sequence_number":65},22,"Ik wil niet bij jullie in dienst komen, zijn er andere opties?","\u003Cp>Kies een nieuwe opdracht op onze website. De opdrachten die geschikt zijn voor uitvoering door freelancers kunnen \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/?contractvorm=freelance\">hier\u003C/a> gemakkelijk worden gevonden. We kijken uit naar je volgende inschrijving!\u003C/p>",{"id":51,"faq_group_name":534,"faq_group_description":534,"sequence_number":58,"include_in_vacancy_detail":7,"faqs":535},"Voor advies- en detacheringsbureaus",[536,539,540,543,547],{"faq_group_id":51,"id":218,"faq_question":537,"faq_answer":538,"sequence_number":27},"Hoe maak ik een account aan als advies- en/of detacheringsbureau, zodat ik verschillende kandidaten kan inschrijven?","\u003Cp>Je kunt het reguliere \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.opdrachtoverheid.nl/registreren\">aanmeldformulier\u003C/a> gebruiken om een account aan te maken. Nadat je een account hebt aangemaakt, kies je bij het inschrijven op een opdracht voor de optie \u003Cem>In loondienst bij een andere partij \u003C/em>en selecteer je de gewenste kandidaat. \u003Cbr>\u003Cbr>Heb je de kandidaat nog niet eerder via ons platform aangeboden? Dan volstaat het invullen van de voor- en achternaam om de nieuwe kandidaat te registreren. Wij nemen na de inschrijving contact op om het juiste cv op te vragen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":94,"faq_question":527,"faq_answer":528,"sequence_number":51},{"faq_group_id":51,"id":68,"faq_question":541,"faq_answer":542,"sequence_number":58},"Waarom vragen jullie om een G-rekening?","\u003Cp>Onze organisatie dient zich te houden aan de richtlijnen van de Wet Ketenaansprakelijkheid (WKA). Door gebruik van de G-rekening advies- en detacheringsbureaus worden aansprakelijkheidsrisico’s beperkt, hetgeen van vitaal belang is voor onze positie als inleenbureau.\u003C/p>\u003Cp>KBenP Professional Match is SNA gecertificeerd. Naast financiële risico’s vervallen ook onze accreditaties op het moment dat wij facturen voortkomend uit onze inleenovereenkomsten niet middels een G-rekening betalen.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":544,"faq_question":545,"faq_answer":546,"sequence_number":58},14,"Hoe vraag ik een G-rekening aan?","\u003Cp>Een G-rekening kan worden aangevraagd via de Belastingdienst. Voor meer informatie, zie ook deze \u003Ca target=\"_blank\" rel=\"noopener noreferrer nofollow\" href=\"https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/themaoverstijgend/programmas_en_formulieren/aanvraag_g_rekening\">webpagina van de Belastingdienst\u003C/a>.\u003C/p>",{"faq_group_id":51,"id":79,"faq_question":548,"faq_answer":549,"sequence_number":62},"Moet mijn organisatie in het bezit zijn van een G-rekening bij aanvang van de opdracht?","\u003Cp>Op het moment dat de organisatie waar jij in loondienst bent nog niet in het bezit is van een G-rekening, dan zullen wij het factuurbedrag dat wij over zouden maken naar de G-rekening tijdelijk reserveren op onze eigen rekening. Zodra de G-rekening is geopend en wij de G-rekeningovereenkomst hiervan ontvangen, maken wij de gereserveerde bedragen over naar de G-rekening.\u003C/p>",{"team":551,"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"groups":552,"id":27,"team_name":427,"primary_contact":143,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":279,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":428,"motd_from":429,"motd_to":430,"team_photo":431,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[553,554,555,556,557],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":273,"group_title":273,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":301,"group_title":302,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":399,"group_title":399,"sequencenumber":62},{"team":559,"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":71,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":65,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"groups":560,"id":27,"team_name":427,"primary_contact":143,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":279,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":428,"motd_from":429,"motd_to":430,"team_photo":431,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[561,562,563,564,565],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":273,"group_title":273,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":301,"group_title":302,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":399,"group_title":399,"sequencenumber":62},{"team":567,"id":83,"firstName":193,"lastName":194,"jobTitle":195,"email":196,"telephoneNumber":197,"linkedInUrl":198,"photo":199,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":55,"team_member_availability":200,"team_member_unavailability":216},{"groups":568,"id":27,"team_name":427,"primary_contact":143,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":279,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":428,"motd_from":429,"motd_to":430,"team_photo":431,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[569,570,571,572,573],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":273,"group_title":273,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":301,"group_title":302,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":399,"group_title":399,"sequencenumber":62},{"team":575,"id":85,"firstName":276,"lastName":277,"jobTitle":278,"email":279,"telephoneNumber":280,"linkedInUrl":281,"photo":282,"sequence_number":27,"vacancy_categories":8,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":58,"team_member_availability":283,"team_member_unavailability":299},{"groups":576,"id":27,"team_name":427,"primary_contact":143,"secondary_contact":167,"contract_manager":196,"finance_contact":279,"whatsapp_number":144,"message_of_the_day":428,"motd_from":429,"motd_to":430,"team_photo":431,"contacts_unavailable_from":8,"contacts_unavailable_to":8},[577,578,579,580,581],{"id":27,"group_name":28,"group_title":29,"sequencenumber":27},{"id":55,"group_name":189,"group_title":190,"sequencenumber":51},{"id":58,"group_name":273,"group_title":273,"sequencenumber":55},{"id":62,"group_name":301,"group_title":302,"sequencenumber":58},{"id":65,"group_name":399,"group_title":399,"sequencenumber":62},"31643363442",[584,588,592,596,600,604,609,613,617],{"vacancy_category":585,"team_members":586},"15",[587],{"id":94,"firstName":95,"lastName":96,"jobTitle":71,"email":97,"telephoneNumber":98,"linkedInUrl":99,"photo":100,"sequence_number":55,"vacancy_categories":101,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":102,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":589,"team_members":590},"16",[591],{"id":94,"firstName":95,"lastName":96,"jobTitle":71,"email":97,"telephoneNumber":98,"linkedInUrl":99,"photo":100,"sequence_number":55,"vacancy_categories":101,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":102,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":593,"team_members":594},"22",[595],{"id":94,"firstName":95,"lastName":96,"jobTitle":71,"email":97,"telephoneNumber":98,"linkedInUrl":99,"photo":100,"sequence_number":55,"vacancy_categories":101,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":102,"team_member_unavailability":117},{"vacancy_category":597,"team_members":598},"24",[599],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":601,"team_members":602},"18",[603],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":605,"team_members":606},"19",[607,608],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":71,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":65,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"vacancy_category":610,"team_members":611},"25",[612],{"id":140,"firstName":141,"lastName":142,"jobTitle":71,"email":143,"telephoneNumber":144,"linkedInUrl":145,"photo":146,"sequence_number":62,"vacancy_categories":147,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":148,"team_member_unavailability":163},{"vacancy_category":614,"team_members":615},"11",[616],{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":71,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":65,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},{"vacancy_category":618,"team_members":619},"14",[620],{"id":151,"firstName":165,"lastName":166,"jobTitle":71,"email":167,"telephoneNumber":168,"linkedInUrl":169,"photo":170,"sequence_number":65,"vacancy_categories":171,"unavailable":7,"team_id":27,"group_id":27,"team_member_availability":172,"team_member_unavailability":187},[],{"userData":8,"access_token":8,"refresh_token":8,"activationSuccessful":7,"loading":7},{"loading":7,"jobAlertCategoriesLoading":7,"userDetails":8,"jobAlertCategories":624,"jobAlertSnoozeDate":8,"proxyCandidates":625,"enrolments":626},[],[],[],{"loading":7,"favourites":628},[],{"loading":7,"statsLoading":7,"vacancies":630,"relatedVacancies":663,"pageSize":222,"offset":12,"loadMoreVacancies":7,"loadMoreLoading":7,"queryData":788,"defaultSearchFilters":808,"numberOfCheckboxFiltersApplied":12,"vacanciesCount":827,"vacancyCategories":831,"selectedLocation":8,"selectedRate":8,"selectedHours":8},[631],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":632,"organization_location":644,"tender_categories":645,"opdracht_overheid_url":646,"tender_documents":647,"tender_category_obj":91,"tender_id":648,"tender_name":649,"tender_buying_organization":635,"tender_phase":650,"tender_date":651,"tender_source":652,"tender_url":653,"tender_perceel":8,"tender_description":654,"tender_active":7,"tender_document":655,"tender_last_seen":656,"tender_first_seen":657,"tender_start_date":658,"tender_end_date":659,"tender_tariff":660,"tender_hours_week":597,"tender_description_html":661,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":8,"web_key":662,"Dynamics_id":8,"tender_overview":8,"tender_requirements":8,"tender_competences":8,"tender_team":8,"tender_interview":8,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":8,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":8,"tender_max_hours":8,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":8,"org_location_id":8,"tender_category":91},{"latitude":633,"longitude":634,"tender_buying_organization":635,"company_address":636,"company_name_google":635,"postcode":637,"province":638,"place_id_google":635,"avatar":639,"exclusive":7,"summary":640,"description":641,"meta_description":642,"publish":7,"company_display_name":643},"52.388245","6.271637","(Talentenregio) Gemeente Raalte","Zwolsestraat 16, 8101 AC Raalte, Nederland","8101 AC","Overijssel","blob_S6H4EPE05BC084W1ANDM14XE9ZZOD9KZ.","Op zoek naar inhuuropdrachten als zzp'er? Raalte, gelegen in Overijssel, biedt kansen! Met ruim 37.000 inwoners en een bloeiende gemeente zijn er volop mogelijkheden tot ontwikkeling. Werken bij de gemeente Raalte betekent een unieke ervaring door onze focus op duurzaamheid en innovatie!","\u003Cp>De gemeente Raalte, gevestigd in het prachtige Overijssel, biedt een inspirerende werkomgeving voor zzp'ers en freelancers. Als middelgrote gemeente streven we ernaar om het beste te halen uit onze organisatie en de lokale gemeenschap. Met een focus op samenwerking en innovatie creëren we een werksituatie waarin professionals kunnen floreren en hun talenten optimaal kunnen benutten.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij de gemeente Raalte geloven we in de kracht van samenwerking. We hechten veel waarde aan het creëren van een werkomgeving waarin teams effectief kunnen samenwerken en gezamenlijk doelen kunnen bereiken. We stimuleren open communicatie en een cultuur van respect en vertrouwen. Hierdoor kunnen zzp'ers en freelancers bijdragen aan een hechte en dynamische werksfeer.\u003Cbr>\u003Cbr>Onze kernwaarden vormen de basis van alles wat we doen. Integriteit staat bij ons hoog in het vaandel. We streven naar transparantie en eerlijkheid in al onze activiteiten. Daarnaast hechten we waarde aan maatschappelijke verantwoordelijkheid en duurzaamheid. We streven ernaar om een positieve impact te hebben op de lokale gemeenschap en werken actief aan het realiseren van duurzame oplossingen.\u003Cbr>\u003Cbr>Werken bij de gemeente Raalte biedt diverse kenmerkende voordelen. Ten eerste is onze organisatie van een middelgrote omvang, waardoor er voldoende ruimte is voor persoonlijke groei en ontwikkeling. Zzp'ers en freelancers hebben de mogelijkheid om zelfstandig aan uitdagende projecten te werken en kunnen tegelijkertijd profiteren van de ondersteuning en expertise van collega's.\u003Cbr>\u003Cbr>Daarnaast staat de gemeente Raalte bekend om haar focus op innovatie. We streven ernaar om voortdurend te blijven vernieuwen en verbeteren. Dit betekent dat zzp'ers en freelancers bij ons de kans krijgen om bij te dragen aan innovatieve projecten en initiatieven. We moedigen creativiteit en out-of-the-box denken aan, wat leidt tot inspirerende en vooruitstrevende resultaten.\u003Cbr>\u003Cbr>Bij de gemeente Raalte hebben we oog voor het welzijn van onze medewerkers. We bieden een goede balans tussen werk en privé, met flexibele werktijden en mogelijkheden voor thuiswerken. Daarnaast investeren we in de professionele ontwikkeling van onze medewerkers door middel van trainingen en opleidingsmogelijkheden. We streven ernaar om een ondersteunende en motiverende werkomgeving te creëren, waarin zzp'ers en freelancers zich gewaardeerd voelen en kunnen groeien.\u003Cbr>\u003Cbr>Kortom, werken bij de gemeente Raalte is een unieke ervaring voor zzp'ers en freelancers. Met onze focus op samenwerking, innovatie en persoonlijke groei bieden we een inspirerende werkomgeving waarin professionals kunnen floreren. Sluit je aan bij ons team en draag bij aan de bloei van de gemeente Raalte!\u003C/p>","Ontdek ad interim en zzp opdrachten bij de Gemeente Raalte. Werk in een bloeiende gemeenschap met ruimte voor groei en innovatie. Sluit je aan!","Gemeente Raalte",{},[],"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Talentenregio-Gemeente-Raalte/Consulent-LeerplichtRMC/781CCE8D-CCEF-4383-9866-6B9F6589DBDC",[],"inhuurdesk_a1J2p000009Fqr5EAC","Consulent Leerplicht/RMC","Distributieproces gestart","2022-07-04 09:00:00","inhuurdesk","https://staffingdesk-com.force.com/vmsvisualforce/jrequest_view?id=a1J2p000009Fqr5EAC","In het hart van Salland ligt Raalte. We werken hard, helpen elkaar graag en weten hoe we een feestje moeten bouwen. We weten ook dat het leven lang niet achter elke voordeur een feestje is. Het komt soms voor dat leerlingen niet naar school gaan. Om deze leerlingen en ouder(s) te motiveren, ondersteunen en te begeleiden zijn wij op zoek naar eenConsulent Leerplicht/RMC Voor minimaal 24 uur per weekDit doe jij voor ons Als leerplichtambtenaar en RMC consulent ben jij de persoon die de leerlingen weer in de schoolbanken krijgt. Je motiveert, ondersteunt en begeleidt leerlingen en hun ouders. Het centrale doel is het scheppen van voorwaarden voor jongeren tot 23 jaar om de voor hen hoogst haalbare en meest passende manier van onderwijs en/of arbeidsmarktpositie te bereiken. Met de ouder(s), de leerling en de school werk je samen om het niet naar school gaan van de leerling te voorkomen, voortijdig schoolverlaten tegen te gaan en zorg je er bij verzuim voor dat dit zo kort mogelijk duurt. Je handhaaft en geeft uitvoering aan de Leerplichtwet. Ook neem je meldingen met betrekking tot verzuim, vrijstelling en verlof in behandeling en voer je begeleidingsgesprekken. Je signaleert knelpunten en verwijst waar nodig door naar hulpverleners. In deze zelfstandige, specialistische functie heb je contact met in- en externen. Aan de ene kant pas je wet- en regelgeving toe en aan de andere kant heb je inzicht en gevoel voor sociale maatschappelijke problematiek. Hierin weet je de juiste balans te vinden tussen handhaving en maatschappelijke zorg. In complexe situaties zul je mensen moeten overtuigen en medewerking moeten krijgen.Dit ben jij Je bent een ondernemende prettige collega met kennis van zaken en een relevante afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie en beschikt bij voorkeur over een Bevoegdheid domein Onderwijs (BOA). Je bent een teamplayer, je kunt goed zelfstandig werken en gedijt goed in een dynamische werkomgeving. Je bent in staat om je ideeen in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen. Je hebt een proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. Ook ben je een stevige persoonlijkheid en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je staat dichtbij de leefwereld van jongeren en hebt affiniteit met de doelgroep (leerlingen vanaf de leerplichtige leeftijd tot 23 jaar). Daarnaast beschik je over goede contactuele vaardigheden en heb je ervaring met bijkomende noodzakelijke administratieve processen waarbij wij werken met JVS. Dit krijg jij van ons Jij krijgt een verantwoordelijke baan in een omgeving die niet stil staat. Je werkt samen met uiteenlopende vakmensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om de juiste ondersteuning te bieden aan onze inwoners en ondernemers. We laten je niet zwemmen maar nemen je op in ons team en maken je snel wegwijs in de gemeente. Jij krijgt bevlogen en betrokken collegas die het onderste uit de kan halen voor Broekland, Heeten, Heino, Laag Zuthem, Lierderholthuis, Luttenberg, Marienheem, Nieuw Heeten en Raalte.","Inhuurdesk_Aanvraag_SRQ160838.pdf","2022-07-04","2022-06-22","2022-07-11","2022-12-31","Geen maximum ","\u003Cdiv class='sfdc_richtext' id='j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669j_id0:j_id1:j_id119:j_id344:j_id649:j_id667:j_id669_00ND0000005baHZ_div'>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='font-size: 11.0pt;'>\u003Cspan style='>In het hart van Salland ligt Raalte. We werken hard, helpen elkaar graag en weten hoe we een feestje moeten bouwen. We weten ook dat het leven lang niet achter elke voordeur een feestje is. Het komt soms voor dat leerlingen niet naar school gaan. Om deze leerlingen en ouder(s) te motiveren, ondersteunen en te begeleiden zijn wij op zoek naar een\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='font-size: 14.0pt;'>\u003Cspan style='>Consulent Leerplicht/RMC \u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>Voor minimaal 24 uur per week\u003C/span>\u003C/b>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>Dit doe jij voor ons\u003C/span>\u003C/b>\u003Cspan style='> \u003Cbr/>Als leerplichtambtenaar en RMC consulent ben jij de persoon die de leerlingen weer in de schoolbanken krijgt. Je motiveert, ondersteunt en begeleidt leerlingen en hun ouders. Het centrale doel is het scheppen van voorwaarden voor jongeren tot 23 jaar om de voor hen hoogst haalbare en meest passende manier van onderwijs en/of arbeidsmarktpositie te bereiken. Met de ouder(s), de leerling en de school werk je samen om het niet naar school gaan van de leerling te voorkomen, voortijdig schoolverlaten tegen te gaan en zorg je er bij verzuim voor dat dit zo kort mogelijk duurt. Je handhaaft en geeft uitvoering aan de Leerplichtwet. Ook neem je meldingen met betrekking tot verzuim, vrijstelling en verlof in behandeling en voer je begeleidingsgesprekken. Je signaleert knelpunten en verwijst waar nodig door naar hulpverleners. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>In deze zelfstandige, specialistische functie heb je contact met in- en externen. Aan de ene kant pas je wet- en regelgeving toe en aan de andere kant heb je inzicht en gevoel voor sociale maatschappelijke problematiek. Hierin weet je de juiste balans te vinden tussen handhaving en maatschappelijke zorg. In complexe situaties zul je mensen moeten overtuigen en medewerking moeten krijgen.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>Dit ben jij \u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cspan style='>Je bent een ondernemende prettige collega met kennis van zaken en een relevante afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een gelijkwaardige functie\u003C/span>\u003Cspan style='> en beschikt bij voorkeur over een Bevoegdheid domein Onderwijs (BOA).\u003C/span>\u003Cspan style='> \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cspan style='>Je bent een teamplayer, je kunt goed zelfstandig werken en gedijt goed in een dynamische werkomgeving. \u003C/span>\u003Cspan style='> Je bent in staat om je ideeën in te brengen en met vernieuwende oplossingen te komen. Je hebt een\u003C/span>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: #111111;'> proactieve houding, goede communicatieve vaardigheden en een gezonde dosis doorzettingsvermogen. \u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style='>Ook ben je een stevige persoonlijkheid en heb je een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je staat dichtbij de leefwereld van jongeren en hebt affiniteit met de doelgroep (leerlingen vanaf de leerplichtige leeftijd tot 23 jaar). Daarnaast beschik je over goede contactuele vaardigheden en heb je ervaring met bijkomende noodzakelijke administratieve processen waarbij wij werken met JVS. \u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/>\u003Cbr/>\u003Cspan style='font-size: 10pt;'>\u003Cspan style='font-family: Arial,sans-serif;'>\u003Cb>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Dit krijg jij van ons \u003C/span>\u003C/span>\u003C/b>\u003Cbr/>\u003Cspan style='>\u003Cspan style='color: black;'>Jij krijgt een verantwoordelijke baan in een omgeving die niet stil staat. Je werkt samen met uiteenlopende vakmensen die intrinsiek gemotiveerd zijn om de juiste ondersteuning te bieden aan onze inwoners en ondernemers. W\u003C/span>\u003C/span>\u003Cspan style='>e laten je niet zwemmen maar nemen je op in ons team en maken je snel wegwijs in de gemeente. Jij krijgt bevlogen en betrokken collega’s die het onderste uit de kan halen voor Broekland, Heeten, Heino, Laag Zuthem, Lierderholthuis, Luttenberg, Mariënheem, Nieuw Heeten en Raalte.\u003C/span>\u003C/span>\u003C/span>\u003Cbr/> \u003C/div>","781CCE8D-CCEF-4383-9866-6B9F6589DBDC",[664,701,741],{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":665,"organization_location":673,"tender_categories":674,"opdracht_overheid_url":679,"tender_documents":680,"tender_category_obj":91,"tender_id":681,"tender_name":682,"tender_buying_organization":668,"tender_phase":76,"tender_date":683,"tender_source":684,"tender_url":685,"tender_perceel":8,"tender_description":686,"tender_active":6,"tender_document":687,"tender_last_seen":247,"tender_first_seen":247,"tender_start_date":138,"tender_end_date":688,"tender_tariff":689,"tender_hours_week":597,"tender_description_html":690,"publish":6,"exclusive":8,"oim_vacancy":7,"contract_type":691,"web_key":692,"Dynamics_id":693,"tender_overview":694,"tender_requirements":695,"tender_competences":696,"tender_team":697,"tender_interview":698,"tender_number_of_professionals":8,"tender_other_information":699,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":184,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":522,"tender_max_hours":522,"tender_description_tk":8,"tender_approved_in_cms":7,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":700,"org_location_id":8,"tender_category":91},{"latitude":666,"longitude":667,"tender_buying_organization":668,"company_address":669,"company_name_google":668,"postcode":670,"province":671,"place_id_google":668,"avatar":672,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.764526","5.524660","Belastingsamenwerking Oost-Brabant","Raadhuislaan 2, 5341 GM Oss, Nederland","5341 GM","Noord-Brabant","blob_P7GXTUYEKQ47SW67BDTXIP5QL35KS0CU.",{},[675],{"tender_category_obj":676,"id":678},{"id":91,"type":677},"Overig",37620,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/Belastingsamenwerking-Oost-Brabant/Verwerken-BRP-mutaties-en-meldingen/401AF420-BBB0-4709-BC16-43AD4E420C3A",[],"werkeninnoordbrabant_7118","Verwerken BRP-mutaties en -meldingen","2025-11-24 09:00:00","werkeninnoordbrabant","https://inhuurdesk.werkeninnoordoostbrabant.nl/Opdracht/Belastingsamenwerking-Oost-Brabant/Verwerken-BRP-mutaties-en--meldingen/7118","Opdrachtomschrijving Het volledig zelfstandig uitvoeren van:- verwerken van BRP-mutaties- Het afhandelen van BRP- meldingen Kandidaatomschrijving De kandidaat heeft een MBO-niveau en is betrouwbaar in het leveren van consistente, foutloze resultaten. Verder heeft de kandidaat kennis en ervaring met het verwerken van BRP-mutaties en van de applicatie van Gouw 7(R2). Toelichting op rooster Vaste kantoordag in Oss op de donderdag, de rest in overleg. Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging Eisen Werkervaring belastingapplicatie De kandidaat heeft minimaal 3 jaar, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, werkervaring met Gouw7, bij voorkeur Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv. Werkervaring verwerken van subjectmutaties De kandidaat heeft het afgelopen jaar ervaring opgedaan met het verwerken subjectmutaties en -meldingen. Dit blijkt uit de cv. Startdatum De kandidaat kan per 01 december 2025 starten. Gunningscriteria Weging prijsdeel: 10 % Werkervaring belastingapplicatie De kandidaat heeft ruim 3 jaar werkervaring met de belastingapplicatie Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv. Weging: 35 % Werkervaring verwerken subjectmutaties en meldingen De kandidaat heeft ervaring met het verwerken van subjectmutaties en -meldingen binnen Gouw7R2, in het afgelopen jaar. Weging: 35 % Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. - Past de kandidaat bij de BSOB-cultuur?- Welke taken heeft de kandidaat precies uitgevoerd? Weging: 20 %","Werkeninnoordbrabant_7118.pdf","2026-02-27","55","\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Opdrachtomschrijving\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Het volledig zelfstandig uitvoeren van:\u003Cbr/>- verwerken van BRP-mutaties\u003Cbr/>- Het afhandelen van BRP- meldingen \u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Kandidaatomschrijving\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">De kandidaat heeft een MBO-niveau en is betrouwbaar in het leveren van consistente, foutloze resultaten. Verder heeft de kandidaat kennis en ervaring met het verwerken van BRP-mutaties en van de applicatie van Gouw 7(R2).\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Toelichting op rooster\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Vaste kantoordag in Oss op de donderdag, de rest in overleg.\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Dienstencategorie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">Andere diensten\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">CPV code\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\" style=\"margin-bottom: 0;\">79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Eisen\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring belastingapplicatie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nDe kandidaat heeft minimaal 3 jaar, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, werkervaring met Gouw7, bij voorkeur Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv. \t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring verwerken van subjectmutaties\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nDe kandidaat heeft het afgelopen jaar ervaring opgedaan met het verwerken subjectmutaties en -meldingen. Dit blijkt uit de cv. \t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Startdatum \u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\nDe kandidaat kan per 01 december 2025 starten. \t\t\t\t\t\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>\u003Ch2 class=\"tendersectiontitle\">Gunningscriteria\u003C/h2>\u003Cdiv class=\"view-details-content\" style=\"margin-top: 0px;\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging prijsdeel: \u003Cspan style=\"float: right;\">10 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring belastingapplicatie\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">De kandidaat heeft ruim 3 jaar werkervaring met de belastingapplicatie Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv.\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">35 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Werkervaring verwerken subjectmutaties en meldingen\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">De kandidaat heeft ervaring met het verwerken van subjectmutaties en -meldingen binnen Gouw7R2, in het afgelopen jaar.\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">35 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003Ch3 class=\"view-details-header\">Interview\u003C/h3>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body\">\n\t\t\t\t\t\tBij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.\n\t\t\t\t\t\tDeze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003Cbr/>\n\u003Cdiv style=\"padding:10px\">- Past de kandidaat bij de BSOB-cultuur?\u003Cbr/>- Welke taken heeft de kandidaat precies uitgevoerd?\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003Cdiv class=\"view-details-body widescore\">Weging: \u003Cspan style=\"float: right;\">20 %\u003C/span>\u003C/div>\n\u003C/div>\n\u003C/div>","temporary","401AF420-BBB0-4709-BC16-43AD4E420C3A","5596d8a5-cdbf-f011-bbd2-7c1e52511723","\u003Chtml>Opdrachtomschrijving: Het volledig zelfstandig uitvoeren van:\u003Cul>\u003Cli>verwerken van BRP-mutaties\u003C/li>\u003Cli>Het afhandelen van BRP- meldingen\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Cul>\u003Cli>Werkervaring belastingapplicatie: De kandidaat heeft minimaal 3 jaar, opgedaan in de afgelopen 5 jaar, werkervaring met Gouw7, bij voorkeur Gouw7R2. Dit blijkt uit de cv.\u003C/li>\u003Cli>Werkervaring verwerken van subjectmutaties: De kandidaat heeft het afgelopen jaar ervaring opgedaan met het verwerken subjectmutaties en -meldingen. Dit blijkt uit de cv.\u003C/li>\u003Cli>Startdatum: De kandidaat kan per 01 december 2025 starten.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>MBO-niveau\u003C/li>\u003Cli>Betrouwbaar in het leveren van consistente, foutloze resultaten.\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>Past bij de BSOB-cultuur.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/html>","\u003Chtml>De opdrachtgever is Belastingsamenwerking Oost-Brabant (BSOB).\u003Cbr>\u003Cbr>Toelichting op rooster:\u003Cbr>Vaste kantoordag in Oss op de donderdag, de rest in overleg.\u003C/html>","\u003Chtml>Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.\u003C/html>","Niet bekend","Voor BSOB zoeken we een interim professional voor BRP-mutaties en -meldingen. Ervaring met Gouw7 essentieel. Start 01-12-2025. Direct reageren!",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":702,"organization_location":710,"tender_categories":711,"opdracht_overheid_url":715,"tender_documents":716,"tender_category_obj":91,"tender_id":717,"tender_name":718,"tender_buying_organization":705,"tender_phase":76,"tender_date":719,"tender_source":720,"tender_url":721,"tender_perceel":8,"tender_description":722,"tender_active":6,"tender_document":723,"tender_last_seen":247,"tender_first_seen":724,"tender_start_date":725,"tender_end_date":726,"tender_tariff":727,"tender_hours_week":589,"tender_description_html":728,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":729,"web_key":730,"Dynamics_id":731,"tender_overview":732,"tender_requirements":733,"tender_competences":734,"tender_team":735,"tender_interview":736,"tender_number_of_professionals":737,"tender_other_information":738,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":8,"tender_no_max_tariff":6,"tender_min_hours":81,"tender_max_hours":81,"tender_description_tk":739,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":740,"org_location_id":8,"tender_category":91},{"latitude":703,"longitude":704,"tender_buying_organization":705,"company_address":706,"company_name_google":707,"postcode":708,"province":8,"place_id_google":709,"avatar":8,"exclusive":7,"summary":8,"description":8,"meta_description":8,"publish":7,"company_display_name":8},"51.925414","4.495594","St. Zorg Koninklijke Auris Groep","Ammanplein 2, 3031 RT Rotterdam, Nederland","Koninklijke Auris Groep","3031 RT","ChIJsc8-_4LWxUcRp_skmVCUSOY",{},[712],{"tender_category_obj":713,"id":714},{"id":91,"type":677},28387,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/St-Zorg-Koninklijke-Auris-Groep/Concierge/B0D65934-4FE2-4D2C-BAF1-1AFB2C341530",[],"flextender_24967","Concierge","2025-11-17 09:00:00","flextender","https://app.flextender.nl/supplier/jobs/view/OE70E584F65CFB377069A8F61164B64BB","UitvoeringsvoorwaardeMet het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Auris mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Auris. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Auris merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is). OpdrachtBinnen deze opdracht fungeer je als concierge binnen het audiologisch centrum in Goes, dit is ter tijdelijke vervanging vanwege ziekte. Vereisten / knock-outcriteria1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;2. Aantoonbare werkervaring als concierge. Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)3. Aantoonbare certificering BHV (25 punten);4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als concierge en of toezichthouder (25 punten);5. Aantoonbaar werkervaring met huisregels en gebouw protocollen, en instaat deze actief toe te passen op de gebruikers (25 punten);6. Aantoonbare werkervaring met het schoon houden en organiseren hiervan met betrekking tot interne en externe ruimtes en omgevingen (25 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. Competenties Je bent vooral enthousiast, gemotiveerd, pro actief, stressbestendig en je hebt gevoel voor humor. Je staat stevig in je schoenen en je bent empatisch met een natuurlijke interesse in mensen. Daarnaast kan je zelfstandig werken, ben je handig en creatief en ben je oplossingsgericht. FunctieschaalDeze functie is ingedeeld in functieschaal 30, CAO GGZ. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Fee FlextenderFlextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. Benodigd aantal professionals1. CV-eisenMaximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. WerkdagenDe opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr. PlanningDe gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht. Overige informatie Auris heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZPer bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzper aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren. Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Meer informatieVragen kunnen ingediend worden tot woensdag 12 november 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 13 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 17 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.","Flextender_Aanvraag_24967.pdf","2025-11-08","2026-02-01","2026-04-01"," ","\u003Cdiv class=\"css-formattedjobdescription\">\n\u003Cp>\u003Cstrong>Uitvoeringsvoorwaarde\u003Cbr/>\u003C/strong>Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en Auris mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van Auris. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). Auris merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Opdracht\u003Cbr/>\u003C/strong>Binnen deze opdracht fungeer je als conciërge binnen het audiologisch centrum in Goes, dit is ter tijdelijke vervanging vanwege ziekte.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Vereisten / knock-outcriteria\u003Cbr/>\u003C/strong>1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;\u003Cbr/>2. Aantoonbare werkervaring als conciërge.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)\u003Cbr/>\u003C/strong>3. Aantoonbare certificering BHV (25 punten);\u003Cbr/>4. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als conciërge en of toezichthouder (25 punten);\u003Cbr/>5. Aantoonbaar werkervaring met huisregels en gebouw protocollen, en instaat deze actief toe te passen op de gebruikers (25 punten);\u003Cbr/>6. Aantoonbare werkervaring met het schoon houden en organiseren hiervan met betrekking tot interne en externe ruimtes en omgevingen (25 punten).\u003C/p>\n\u003Cp>Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Competenties\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cp>Je bent vooral enthousiast, gemotiveerd, pro actief, stressbestendig en je hebt gevoel voor humor.\u003C/p>\n\u003Cp>Je staat stevig in je schoenen en je bent empatisch met een natuurlijke interesse in mensen.\u003C/p>\n\u003Cp>Daarnaast kan je zelfstandig werken, ben je handig en creatief en ben je oplossingsgericht.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003Cbr/>\u003C/strong>Deze functie is ingedeeld in functieschaal 30, CAO GGZ. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Fee Flextender\u003C/strong>\u003Cbr/>Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. \u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Benodigd aantal professionals\u003Cbr/>\u003C/strong>1.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003Cbr/>\u003C/strong>Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003Cbr/>\u003C/strong>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Planning\u003Cbr/>\u003C/strong>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003Cul>\n\u003Cli>Auris heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZP’er bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzp’er aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.\u003C/li>\n\u003Cli>Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.\u003C/li>\n\u003Cli>Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.\u003C/li>\n\u003Cli>Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.\u003C/li>\n\u003Cli>Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.\u003C/li>\n\u003Cli>Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).\u003C/li>\n\u003C/ul>\n\u003Cp>\u003Cstrong>Meer informatie\u003C/strong>\u003Cbr/>Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 12 november 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 13 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.\u003C/p>\n\u003Cp>\u003Cstrong>De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 17 november 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.\u003C/strong>\u003C/p>\n\u003C/div>","detachering","B0D65934-4FE2-4D2C-BAF1-1AFB2C341530","fec36e94-6abc-f011-bbd3-7ced8d0d33be","\u003Cp>Binnen deze opdracht fungeer je als conciërge binnen het audiologisch centrum in Goes, dit is ter tijdelijke vervanging vanwege ziekte.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden\u003C/strong>\u003Cbr>De werkzaamheden omvatten het actief toepassen van huisregels en gebouwprotocollen op gebruikers. Daarnaast behoort het schoonhouden en organiseren van interne en externe ruimtes en omgevingen tot de taken.\u003C/p>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring als conciërge.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare certificering BHV;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als conciërge en of toezichthouder;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbaar werkervaring met huisregels en gebouw protocollen, en instaat deze actief toe te passen op de gebruikers;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring met het schoon houden en organiseren hiervan met betrekking tot interne en externe ruimtes en omgevingen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Enthousiast\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gemotiveerd\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Pro actief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Stressbestendig\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gevoel voor humor\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Staat stevig in je schoenen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Empathisch met een natuurlijke interesse in mensen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zelfstandig werken\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Handig en creatief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Oplossingsgericht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>","\u003Cb>Planning\u003C/b>\u003Cbr>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.","1","\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003C/strong>\u003Cbr>Deze functie is ingedeeld in functieschaal 30, CAO GGZ. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003C/strong>\u003Cbr>Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Opties verlenging \u003Cbr>\u003C/strong>Mogelijk, maar nog niet bekend\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003C/strong>\u003Cbr>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Auris heeft er voor gekozen om een externe administratieve broker in te zetten. Na gunning verzorgt deze broker derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met deze broker. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZPer bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzper aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan de externe administratieve broker middels diens facturatiemodule. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Meer informatie\u003C/strong>\u003Cbr>Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Contactgegevens zijn niet bekendgemaakt.\u003C/p>","\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Binnen deze opdracht fungeer je als conciërge binnen het audiologisch centrum in Goes, dit is ter tijdelijke vervanging vanwege ziekte.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkzaamheden\u003C/strong>\u003Cbr>De werkzaamheden omvatten het actief toepassen van huisregels en gebouwprotocollen op gebruikers. Daarnaast behoort het schoonhouden en organiseren van interne en externe ruimtes en omgevingen tot de taken.\u003C/p>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring als conciërge.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare certificering BHV;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als conciërge en of toezichthouder;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbaar werkervaring met huisregels en gebouw protocollen, en instaat deze actief toe te passen op de gebruikers;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Aantoonbare werkervaring met het schoon houden en organiseren hiervan met betrekking tot interne en externe ruimtes en omgevingen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Enthousiast\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gemotiveerd\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Pro actief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Stressbestendig\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Gevoel voor humor\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Staat stevig in je schoenen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Empathisch met een natuurlijke interesse in mensen\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Zelfstandig werken\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Handig en creatief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Oplossingsgericht\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>\u003Cp>Niet bekend\u003C/p>\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>\u003Cb>Planning\u003C/b>\u003Cbr>De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op een nader te bepalen moment. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Functieschaal\u003C/strong>\u003Cbr>Deze functie is ingedeeld in functieschaal 30, CAO GGZ. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>CV-eisen\u003C/strong>\u003Cbr>Maximaal 5 pagina's, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Opties verlenging \u003Cbr>\u003C/strong>Mogelijk, maar nog niet bekend\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Werkdagen\u003C/strong>\u003Cbr>De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma Di Wo Do Vr.\u003C/p>\u003Cp>\u003Cstrong>Overige informatie\u003C/strong>\u003C/p>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Auris heeft er voor gekozen om een externe administratieve broker in te zetten. Na gunning verzorgt deze broker derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met deze broker. De overeenkomsten zijn als model bijgevoegd in het reactieformulier (Model 4 in geval u een ZZPer bent, Model 5 in geval u een Toeleverancier bent die een zzper aanbiedt en Model 6 in het geval u een Toeleverancier bent de Tijdelijke medewerker detacheert). U zal in casu factureren aan de externe administratieve broker middels diens facturatiemodule. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003Cstrong>Meer informatie\u003C/strong>\u003Cbr>Inhoudelijke vragen kunt u indienen via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Contactgegevens zijn niet bekendgemaakt.\u003C/p>","Tijdelijke inhuuropdracht als conciërge bij St. Zorg Koninklijke Auris Groep in Goes. Verantwoordelijk voor gebouwprotocollen, onderhoud en ondersteuning.",{"tenders_enriched":8,"vacancies_location":742,"organization_location":754,"tender_categories":755,"opdracht_overheid_url":763,"tender_documents":764,"tender_category_obj":544,"tender_id":765,"tender_name":766,"tender_buying_organization":745,"tender_phase":76,"tender_date":767,"tender_source":768,"tender_url":769,"tender_perceel":8,"tender_description":770,"tender_active":6,"tender_document":771,"tender_last_seen":247,"tender_first_seen":772,"tender_start_date":773,"tender_end_date":774,"tender_tariff":775,"tender_hours_week":776,"tender_description_html":777,"publish":6,"exclusive":7,"oim_vacancy":7,"contract_type":691,"web_key":778,"Dynamics_id":779,"tender_overview":780,"tender_requirements":781,"tender_competences":782,"tender_team":783,"tender_interview":699,"tender_number_of_professionals":737,"tender_other_information":784,"tender_job_location":8,"tender_maximum_tariff":153,"tender_no_max_tariff":7,"tender_min_hours":522,"tender_max_hours":785,"tender_description_tk":786,"tender_approved_in_cms":6,"tender_hybrid_working":8,"vacancy_metadescription":787,"org_location_id":8,"tender_category":544},{"latitude":743,"longitude":744,"tender_buying_organization":745,"company_address":746,"company_name_google":745,"postcode":747,"province":748,"place_id_google":745,"avatar":749,"exclusive":7,"summary":750,"description":751,"meta_description":752,"publish":6,"company_display_name":753},"53.184727","5.531957","gemeente Waadhoeke","Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker, Nederland","8801 PA","Friesland","blob_38W9W3GGOSJ8DQES7C62OZ1THGX5NKDT.","Gemeente Waadhoeke, gelegen in het noorden van Friesland, bedient een gemeenschap van circa 46.000 inwoners. Als zzp'er werk je in een innovatieve en betrokken organisatie, waar korte lijnen en samenwerking centraal staan. Draag bij aan betekenisvolle projecten voor de lokale gemeenschap.","\u003Cp>Gemeente Waadhoeke, in het noorden van Friesland, staat bekend om haar betrokken en innovatieve werkomgeving. Als zzp'er krijg je hier de kans om daadwerkelijk verschil te maken binnen een organisatie die zich richt op het welzijn van haar 46.000 inwoners. Met de korte communicatielijnen binnen de gemeente is de samenwerking effectief en persoonlijk, wat zorgt voor een prettige werksfeer waarin ideeën snel tot uitvoering kunnen komen.\u003C/p>\u003Cp>Waadhoeke is een gemeente die waarde hecht aan lokale betrokkenheid en samenwerking. Je werkt hier nauw samen met collega’s en hebt regelmatig contact met inwoners, bedrijven en andere externe partners. Hierdoor krijg je direct inzicht in de behoeften van de gemeenschap en kun je je werk afstemmen op wat er daadwerkelijk speelt. Dit maakt het werk afwisselend en betekenisvol.\u003C/p>\u003Cp>Een ander kenmerk van werken bij Gemeente Waadhoeke is de ruimte voor eigen inbreng. Als zzp’er krijg je veel vrijheid om jouw expertise in te zetten en heb je een grote verantwoordelijkheid binnen de projecten waar je aan werkt. Je krijgt de kans om zelfstandig te opereren, maar staat nooit alleen; er is altijd ruimte om te sparren met collega’s en samen te werken aan oplossingen.\u003C/p>\u003Cp>Kortom, werken bij Gemeente Waadhoeke betekent dat je als zzp'er kunt bijdragen aan het verbeteren van de leefomgeving in een innovatieve en betrokken organisatie. Of je nu werkt aan duurzaamheidsprojecten, infrastructuur of maatschappelijke initiatieven, jouw werk heeft direct impact op de lokale gemeenschap. Dit maakt het werk uitdagend, afwisselend en bovenal waardevol.\u003C/p>","Werk als zzp'er bij Gemeente Waadhoeke in Friesland. Maak impact met innovatieve projecten in een betrokken organisatie met korte lijnen en veel vrijheid","Gemeente Waadhoeke",{},[756,760],{"tender_category_obj":757,"id":759},{"id":544,"type":758},"Financieel",37188,{"tender_category_obj":761,"id":762},{"id":91,"type":677},28386,"https://www.opdrachtoverheid.nl/inhuuropdracht/gemeente-Waadhoeke/Financieel-Administratief-Medewerker/3412291A-7DEF-4A0F-80BA-C7ABFCD61B75",[],"werkeninfriesland_095414","Financieel Administratief Medewerker","2025-11-14 09:00:00","werkeninfriesland","https://inhuur.werkeninfriesland.nl/published/95414","Opdracht omschrijvingBij de gemeente Waadhoeke werk je vanuit onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, integriteit en betrouwbaarheid.Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen onze financiele administratie. Je zorgt ervoor dat betalingen tijdig en correct worden verwerkt, facturen kloppen en de administratie altijd actueel is. Dankzij jouw nauwkeurige manier van werken en overzicht weet je wat er speelt en kun je snel schakelen met collegas en externe partijen.Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem. Jij bent iemand die nauwkeurig werkt en met plezier ondersteunt.Verantwoordelijkhedenuitvoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;verwerken van facturen, betalingen en memoriaalboekingen;administratieve werkzaamheden rondom facturering, heffing en invordering;controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen;contact onderhouden met collegas, leveranciers en klanten;meedenken over kleine verbeteringen in werkprocessen.","Werkeninfriesland_095414.pdf","2025-11-07","2025-12-15","2026-02-28","€ 45,00","24 uur tot 32 uur per week","\u003Clabel class=\"control-label\">Opdracht omschrijving\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cp>Bij de gemeente Waadhoeke werk je vanuit onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, integriteit en betrouwbaarheid.\u003C/p>\u003Cp>Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen onze financiële administratie. Je zorgt ervoor dat betalingen tijdig en correct worden verwerkt, facturen kloppen en de administratie altijd actueel is. Dankzij jouw nauwkeurige manier van werken en overzicht weet je wat er speelt en kun je snel schakelen met collega’s en externe partijen.\u003C/p>\u003Cp>Team Financiën is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiënte processen en een prettig werkend administratief systeem. Jij bent iemand die nauwkeurig werkt en met plezier ondersteunt.\u003C/p>\u003C/div>\u003Clabel class=\"control-label\">Verantwoordelijkheden\u003C/label>\u003Cdiv class=\"plain-textarea normal-wrap infonal-wysiwyg input-block-level\">\u003Cul>\u003Cli>uitvoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;\u003C/li>\u003Cli>verwerken van facturen, betalingen en memoriaalboekingen;\u003C/li>\u003Cli>administratieve werkzaamheden rondom facturering, heffing en invordering;\u003C/li>\u003Cli>controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen;\u003C/li>\u003Cli>contact onderhouden met collega’s, leveranciers en klanten;\u003C/li>\u003Cli>meedenken over kleine verbeteringen in werkprocessen.\u003C/li>\u003C/ul>\u003C/div>","3412291A-7DEF-4A0F-80BA-C7ABFCD61B75","d8fa9ce9-debb-f011-bbd3-000d3a4b8830","\u003Cp>Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen onze financiele administratie. Je zorgt ervoor dat betalingen tijdig en correct worden verwerkt, facturen kloppen en de administratie altijd actueel is. Dankzij jouw nauwkeurige manier van werken en overzicht weet je wat er speelt en kun je snel schakelen met collegas en externe partijen.Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem. Jij bent iemand die nauwkeurig werkt en met plezier ondersteunt.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cbr>Verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>uitvoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>verwerken van facturen, betalingen en memoriaalboekingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>administratieve werkzaamheden rondom facturering, heffing en invordering;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>contact onderhouden met collegas, leveranciers en klanten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>meedenken over kleine verbeteringen in werkprocessen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van administratie of financiën.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met financiële administratie (debiteuren en crediteuren).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met key2financiën.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je bent accuraat, communicatief vaardig en proactief.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent vaardig met Excel\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003C/p>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Accuraat \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Proactief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Coördineren\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>","Bij de gemeente Waadhoeke werk je vanuit onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, integriteit en betrouwbaarheid.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem.","\u003Cp>\u003C/p>",32,"\u003Ch2>Omschrijving\u003C/h2>\u003Cp>Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen onze financiele administratie. Je zorgt ervoor dat betalingen tijdig en correct worden verwerkt, facturen kloppen en de administratie altijd actueel is. Dankzij jouw nauwkeurige manier van werken en overzicht weet je wat er speelt en kun je snel schakelen met collegas en externe partijen.Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem. Jij bent iemand die nauwkeurig werkt en met plezier ondersteunt.\u003C/p>\u003Ch3>\u003Cbr>Verantwoordelijkheden\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>uitvoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>verwerken van facturen, betalingen en memoriaalboekingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>administratieve werkzaamheden rondom facturering, heffing en invordering;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>contact onderhouden met collegas, leveranciers en klanten;\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>meedenken over kleine verbeteringen in werkprocessen.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Eisen\u003C/h2>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van administratie of financiën.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met financiële administratie (debiteuren en crediteuren).\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Ervaring met key2financiën.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Wensen en competenties\u003C/h2>\u003Ch3>Wensen\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Je bent accuraat, communicatief vaardig en proactief.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je bent vaardig met Excel\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit.\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Cp>\u003C/p>\u003Ch3>Competenties\u003C/h3>\u003Cul>\u003Cli>\u003Cp>Accuraat \u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Communicatief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Proactief\u003C/p>\u003C/li>\u003Cli>\u003Cp>Coördineren\u003C/p>\u003C/li>\u003C/ul>\u003Ch2>Organisatie en team\u003C/h2>Bij de gemeente Waadhoeke werk je vanuit onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, integriteit en betrouwbaarheid.\u003Cbr/>\u003Cbr/>Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem.\u003Ch2>Gespreksinformatie\u003C/h2>Niet bekend\u003Ch2>Overige informatie\u003C/h2>\u003Cp>Benodigd aantal professionals: 1\u003Cbr/>\u003C/p>\u003Cp>\u003C/p>","Inhuuropdracht bij gemeente Waadhoeke: Financieel Administratief Medewerker. Verantwoordelijk voor de financiële administratie, betalingen en factuurverwerking.",{"single":7,"limit":222,"offset":12,"disjunction":12,"user_coordinates":789,"filters":790,"order_by":804},{},{"and_filters":791,"or_filters":803,"or_disjunction":12},[792],{"filters":793},[794,799],{"field_name":795,"value":796,"operator":798},"publish",[797],"0","neq",{"field_name":800,"value":801,"operator":802},"web_key",[662],"==",[],[805],{"field":806,"direction":807},"tender_first_seen","desc",[809,813,816,821,823],{"field_name":810,"value":811,"operator":798},"tender_source",[812],"negometrix",{"field_name":810,"value":814,"operator":798},[815],"negometrix_login",{"field_name":817,"value":818,"operator":820},"tender_date",[819],"2025-11-13 10:00:00",">=",{"field_name":795,"value":822,"operator":798},[797],{"field_name":824,"value":825,"operator":798},"oim_vacancy",[826],"true",{"active_vacancies":828,"vacancies_by_province":829,"vacancies_by_category":830},{"totalVacanciesCount":12,"selectedVacanciesCount":12},[],[],[832,834,836,838,839,841,843,845,847,849,851,853,855,857,859,861],{"name":833,"code":492},"Beleid",{"name":835,"code":94},"Civiele Techniek",{"name":837,"code":68},"Communicatie",{"name":758,"code":544},{"name":840,"code":79},"ICT",{"name":842,"code":81},"Informatiemanagement",{"name":844,"code":83},"Inkoop",{"name":846,"code":85},"Juridisch",{"name":848,"code":530},"Mobiliteit en Verkeer",{"name":850,"code":87},"Organisatie en Personeel",{"name":852,"code":89},"Project- en Programmamanagement",{"name":854,"code":526},"Ruimtelijke Ordening",{"name":856,"code":522},"Sociaal Domein",{"name":858,"code":464},"Vastgoed en Grondzaken",{"name":860,"code":222},"Vergunning en Handhaving",{"name":677,"code":91}]