Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Stichting Bevolkingsonderzoek Nederland
Logo van Stichting Bevolkingsonderzoek Nederland

Teammanager Servicedesk

Hoogoorddreef 54E, 1101 BE Amsterdam, Nederland

Sluit over 5 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24

Publicatiedatum:

18 dec 2025
Opdracht tarief 100Opdracht uren 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Wij zoeken een:. teammanager Servicedesk. Onze collega’s zijn verspreid over de verschillende kantoren in het land. De afdeling Servicedesk zorg voor het loket van onze IT dienstverlening. De teammanager brengt structuur aan, heeft een luisterend oor voor verbeteringen en versterkt de samenwerkingen.

Het team dat je aanstuurt zal bestaan uit enthousiaste IT Servicedesk collega’s. Jij zorgt ervoor dat de kwaliteit van de dienstverlening wordt bewaakt en zorgt voor verbeteringen. Je zorgt tevens voor een goede werksfeer door de medewerkers te coachen en inhoudelijk uit te dagen in hun dagelijkse werkzaamheden. Met jouw opgebouwde ervaring als leidinggevende, krijg je de energie om je collega's optimaal te laten samenwerken.

In deze functie leg je verantwoording af aan de Manager IT.

Werkzaamheden

  • Je geeft leiding aan een decentrale Servicedesk van 10 fte.
  • Je coördineert meldingen en zorgt dat deze worden opgelost.
  • Je bent verantwoordelijk voor het behouden van een uitstekende klanttevredenheid.
  • Je werkt voortdurend aan betere samenwerking tussen verschillende teams.
  • Je brengt de dienstverlening op orde en voert verbeteringen door waar nodig.
  • Je ontwikkelt en realiseert beleid t.b.v. de Servicedesk
  • Je bewaakt de dagelijkse gang van zaken met de focus op klantgerichtheid.
  • Je zorgt voor optimale personeelsbezetting en benut de beschikbare capaciteit.
  • Je stuurt leveranciers aan die betrokken zijn bij de huidige dienstverlening.
  • Je zorgt ervoor dat HR-taken binnen je team correct worden opgepakt en verwerkt.
  • Je coacht en ontwikkelt actief de medewerkers in je team.

Persoonlijke kenmerken

  • Je ziet het als een uitdaging om samen met je collega’s de afdeling Servicedesk vorm te geven in een veranderende organisatie.
  • Het geeft je energie om je collega’s te coachen en te begeleiden, waarbij je alles doet om een hecht team te smeden.
  • Met jouw gevoel voor humor, verantwoordelijkheidsgevoel, sensitiviteit en enthousiasme weet je niet alleen resultaat te behalen, maar ook verbinding te maken met het team en de organisatie.

Eisen

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als teamleider Servicedesk;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding of cursus verandermanagement;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het direct coachen, begeleiden en aansturen van een team;
  • Een maximum uurtarief € 100 exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee administratieve partner;
  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende en/of teamleider van een Servicedesk (60 punten);
  • Aantoonbare werkervaring en Kennis van processen zoals ITIL en Scrum door middel van een aantoonbare afgeronde cursus en/of training (40 punten);

Competenties

  • Verbindend leiderschap
  • Coaching
  • Samenwerken
  • Plannen en organiseren
  • Sturen op resultaat

Organisatie en team

Organisatie
Bevolkingsonderzoek Nederland in haar huidige vorm bestaat sinds januari 2022. De nieuwe (landelijke) organisatie is ontstaan uit een fusie van vijf regionale organisaties. Bevolkingsonderzoek Nederland is verantwoordelijk voor de uitvoering van drie bevolkingsonderzoeken in Nederland: wij screenen verschillende bevolkingsgroepen op baarmoederhalskanker, darmkanker en borstkanker. Ruim 4,5 miljoen Nederlanders worden jaarlijks uitgenodigd voor één of meerdere van deze bevolkingsonderzoeken. Bij onze organisatie werken 950 collega's aan hetzelfde doel: een bijdrage leveren aan de vroegtijdige opsporing van kanker. Vroege opsporing helpt! Het vergroot de kans op een succesvolle behandeling en vaak is ook een minder ingrijpende behandeling nodig. Wij zijn trots op ons werk en op onze maatschappelijke bijdrage.

Onze kernwaarden betrokken, betrouwbaar en bereikbaar komen tot uiting in onze interne organisatie en de relatie tot de buitenwereld. Ze bieden ons richting om ons werk en onze organisatie steeds weer te verbeteren. #Samenvoormiljoenennederlanders!

Gespreksinformatie

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek
De beste drie kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek
In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald.

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg met de best passende kandidaten. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 december 2025 bericht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Optie tot verlenging: 1x 6 maanden

Hybride: Geen verdere informatie

Aantal professionals of FTE: 1

Overig algemeen:

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal FWG 55. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee administratieve partner
administratieve partner brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Overige informatie

  • De opdrachtgever kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr