Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Adviseur Nazorg Stortplaatsen

Brabantlaan 1, 5216 TV 's-Hertogenbosch, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
106 16 Noord-Brabant

Begindatum:

1 sept 2024

Einddatum:

1 mrt 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

26 jul 2024

Opdrachtomschrijving
Je maakt deel uit van het team Afvalstoffen en Stortplaatsen. In dit team binnen het programma Milieu werken 8 collega’s. Je werkt hier samen aan het ontwikkelen en uitvoeren van beleid rondom afvalstoffen en (voormalige) stortplaaten.

Focus ligt op de actualisatie en beoordeling van Nazorgplannen inclusief de uitvoering van RINAS en risicoberekeningen en de advisering ambtelijk en bestuurlijk op ontwikkelingen (rond de nazorg) bij stortplaatsen. Tevens dien je Awb-procedures tot goedkeuring/instemming en/of weigering van nazorgplannen uit te voeren.

Kandidaatomschrijving
De geschikte kandidaat heeft de volgende eigenschappen:

  • Je bent nieuwsgierig, een doorzetter en een teamplayer, en ook zeker zelfstandig, ondernemend en resultaatgericht.

  • Je kunt makkelijk schakelen tussen beleid en uitvoering.

  • Je hebt bij voorkeur een opleiding Milieukunde afgerond.

  • Je kunt goed hoofdzaken van bijzaken scheiden.

  • Je bent gericht op inhoud en proces.

Eisen

  • Werkervaring: Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 7 jaar) werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten met meerdere partners binnen de stortplaatsen. Dit blijkt uit het CV.

  • Opleiding: Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied. Dit blijkt uit het CV.

  • Kennis en kunde: Kandidaat kan nazorgplannen beoordelen en opstellen. Dit blijkt uit het CV.

  • Kennis en kunde: Kandidaat kan RINAS berekeningen uitvoeren, inclusief werken met risicomodel. Dit blijkt uit het CV.

  • Kennis en kunde: Kandidaat kan Awb-procedures uitvoeren. Dit blijkt uit het CV.

  • Kennis en kunde: Kandidaat is in staat te adviseren op toepasbare technieken bij stortplaatsen (o.a. afdichting, hergebruik enzovoorts). Dit blijkt uit het CV.

Gunningscriteria

Weging prijsdeel: 15 %

Werkervaring
Kandidaat beschikt over recente (niet ouder dan 7 jaar) werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten met meerdere partners binnen de stortplaatsen. Dit blijkt uit het CV.

  • 3-5 jaar aantoonbare werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten. (20 %)

  • >5 jaar aantoonbare werkervaring als trekker en uitvoerder van projecten. (35 %)

Opleiding en kennis
Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied. Dit blijkt uit het CV.

  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied. (10 %)

  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde wo-opleiding, dan wel door werkervaring verkregen wo-niveau in een voor de functie relevant vakgebied en beschikt over relevante kennis van stortplaatsen, grondwaterkwaliteit en andere bodemaspecten. (25 %)

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld:

  1. De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten.

  2. Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten.

  3. Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar: maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten).

Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe.
We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres - Weging: 25 %

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.