Oranjeplein 1, 2641 EZ Pijnacker, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
1 jul 2025Publicatiedatum:
2 dec 2024Organisatie
De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.
De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.
Je werkt vanuit het Domein Bedrijfsvoering & Interne Dienstverlening (BV & IDV), team Financiën & Inkoop, specifiek het onderdeel Beheer. Beheer bestaat uit 9 collega’s die zorgdragen voor de debiteuren/crediteuren administratie, kassiersfunctie, functioneel applicatiebeheer, administratie WMO en participatie.
Opdracht
Als kassier richten jouw taken zich m.n. op het:
verzorgen van het betalingsverkeer;
verwerken van kas-, bank- en giromutaties in de financiële administratie;
Controleren en verwerken tussenrekeningen;
Draaien, uitzetten, verwerken en opvolgen van herinneringsrun.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
2. Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad. De kandidaat maakt bij de start van de opdracht zijn/haar telefoonnummer bekend;
3. De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht;
4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als kassier, licht dit duidelijk toe in het cv;
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een 55.000+ gemeente;
6. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met Key2Finance en Cognos;
7. Uiterlijk beschikbaar per 7 januari 2025 voor 24 uur per week;
Gunningscriteria (weging)
8. Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het verwerken van kas-, bank- en giromutaties in de financiële administratie (25 punten);
9. Een maximaal uurtarief van € 80,- excl btw en inclusief Fee externe partij en reiskosten woon -werkverkeer (20 punten);
10. Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding in de richting van bedrijfsadministratie of financiën (15 punten);
11. Minimaal 5 jaar ervaring als kassier bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
- Minimaal 2 tot 4 jaar werkervaring als kassier bij een gemeentelijke organisatie (10 punten);
- Minimaal 4 tot 5 jaar werkervaring als kassier bij een gemeentelijke organisatie (20 punten);
- Meer dan 5 jaar werkervaring als kassier bij een gemeentelijke organisatie (35 punten);
- Minder dan 2 jaar werkervaring als kassier bij een gemeentelijke organisatie (0 punten);
12. Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na minimaal 1040 uur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden (5 punten).
Competenties
Nauwkeurig, nauwgezet;
Analytisch;
Resultaatgericht;
Creatief en oplossingsgericht;
Samenwerkend.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht €2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 10 december 2024 tussen 15:00 uur en 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 9 december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Voor de zzp'er
De gemeente zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
‘Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi)’.