Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant
Logo van Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant

Sr. administrateur financiën (interim)

Wal 28, 5611 GG Eindhoven, Nederland

Sluit over 10 dagen

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

31 mei 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

19 nov 2025
Opdracht tarief 90Opdracht uren 32 - 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Dit ga je doen

Als Sr. Administrateur Financien ben je werkzaam in het team Financien dat bestaat uit vijf collegas, waarbij je nauw samenwerkt met hen. Als Sr. Administrateur Financien houd jij je onder andere bezig met:

  • Het opstellen van verkoopfacturen
  • Het afwikkelen van subsidies
  • Het beheren van het grootboek
  • Het monitoren van tussenrekeningen
  • Het beheren van ISV-gelden
  • Projectenbeheer o.a. overzicht openstaande projecten/zaken
  • Het beheren van debiteuren
  • Het aanmaken van leveranciers
  • Het uitvoeren van steekproeven
  • Het controleren van Kost-/verkoopprijzen

Je rapporteert aan de Clustermanager Financien, Communicatie, HR en Secretariaat & Facility.

Eisen

  • Afgeronde opleiding op HBO niveau, in de richtingen van bestuurskunde, Finance, economie, administration of een vergelijkbare opleiding.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als financieel medewerker/administrateur, bij voorkeur binnen de overheid of in een politieke omgeving.
  • Kennis van de BBV.
  • Aantoonbare kennis van financiële processen, wet- en regelgeving, en rapportages.
  • Kan zelfstandig hiermee aan de slag.

Wensen en competenties

Wensen

  • Bij voorkeur kennis van het werken met AFAS.

Competenties

  • Sterk analytisch vermogen.
  • Kritisch en gedreven.
  • Helder en doelgericht communiceren.
  • Werkt graag samen, zowel binnen het team als daarbuiten.
  • Zichtbaar en benaderbaar.
  • Weet verbinding te leggen.
  • Sociaal vaardig.
  • Omgevingsbewust.
  • Goed ontwikkeld politiek-bestuurlijk gevoel.
  • Staat stevig in je schoenen.
  • Heeft kennis van zaken en kan deze overbrengen naar collega's.
  • Brengt de benodigde structuur aan in het werk.
  • Weet de planning te bewaken.

Organisatie en team

Even voorstellen

De Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant (ODZOB) is een van de 28 omgevingsdiensten in Nederland. Onze opgave is het zorgen voor een veilige en gezonde, fysieke leefomgeving. Dit doen we dagelijks door samen met onze ketenpartners, 21 gemeenten en de provincie Noord-Brabant te werken aan milieuvergunningverlening, toezicht en -handhaving. Wij zijn een club van 'doeners'. Met zn 250 betrokken professionals bijten we ons vast in belangrijke zaken, zoals gevaarlijke stoffen bij bedrijven, asbestsanering, bodemverontreiniging, agrarische vergunningen en ontgrondingen. En dat is beslist nog niet alles. Meer informatie vind je hier: Home | Omgevingsdienst Zuidoost-Brabant.

Gespreksinformatie

Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

LET OP: Er is een voorkeurs kandidaat beschikbaar.

Het tarief betreft een tarief inclusief eventuele parkeerkosten voor woon-werkverkeer en woon-werkkilometers.

Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79000000-4 - Zakelijke dienstverlening: juridisch, marketing, consulting, drukkerij en beveiliging

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr