Logo van Omgevingsdienst Haaglanden
Logo van Omgevingsdienst Haaglanden

Projectleider en adviseur duurzaamheidsprojecten

Omgevingsdienst Haaglanden

Zuid Hollandplein 1, 2596 AW Den Haag, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

1 mei 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

5 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Onder duurzaamheidsprojecten verstaan we onder andere projecten op het gebied van energietransitie, biodiversiteit, klimaatadaptatie, circulariteit.

Let op: we zitten in een beginfase dus er moet nog veel opgebouwd worden, we zoeken dus een echte (mede) bouwer die de schouders er onder wil zetten en een lange adem heeft.

Werkzaamheden

  • Je haalt bovenwettelijke duurzaamheidsprojecten voor ODH binnen.
  • Je schrijft projectplannen en leidt duurzaamheidsprojecten en zorgt dat deze adequaat en met mooie resultaten worden opgeleverd.
  • Je bouwt aan het regionale duurzaamheidsnetwerk en hebt in het bijzonder contact met gemeenten en de provincie over circulariteit.
  • Je ondersteunt bij het project bijenlandschap voor Zuid-Holland.
  • Je denkt mee aan het vergroten van de interne duurzaamheid.
  • Je schrijft duurzaamheidsparagrafen in bredere adviesrapporten en checkt deze rapporten op duurzaamheidsaspecten.
  • Je versterkt de interne samenwerking binnen ODH op het gebied van duurzaamheid.
  • Je doet waar wenselijk data-analyses ten bate van duurzaamheidsvragenstukken.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten).
  • De kandidaat heeft ten minste 3 jaar ervaring en kennis opgedaan op gebied van duurzaamheid, o.a. de volgende thema's; energietransitie, biodiversiteit, klimaatadaptatie, circulariteit.
  • De kandidaat heeft aantoonbaar ervaring als projectleider.
  • De kandidaat is beschikbaar voor 32 uur per week vanaf 1 december 2025.
  • Ervaring met stakeholdermanagement en accountmanagement.

Wensen en competenties

Competenties

  • Zelfstandig in afstemming opererend
  • Conceptueel denkend en praktisch uitvoerend
  • Sterk in plannen en organiseren
  • Communicatief sterk
  • Analytisch
  • Creërend
  • Gestructureerd, prioriterend
  • Nauwkeurig
  • Flexibel en stressbestendig
  • Uitmuntend in de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk)
  • Een echte teamspeler

Organisatie en team

Klant: Omgevingsdienst Haaglanden
Afdeling: Team Kwaliteit & Duurzaamheid
Werklocatie: Zuid-Hollandplein 1

Gespreksinformatie

Selectiegesprekken data en/of info: 18 en 19 november gesprekken
Gunning uiterlijk 21 november
1 december 2025 starten

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag.
In elk geval dinsdag en donderdag op kantoor en bij inwerken volledig.
ODH levert Laptop.

Functieschaal: 11

Optie tot verlenging: Ja, 2x een half jaar en/of eventuele (eerdere) in dienst name mocht dat wenselijk zijn van beide kanten

CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands opgesteld en in Word of PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.
De Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV voorkomen.
In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Indien deze informatie ontbreekt, behoudt de Inhuurdesk zich het recht de aanbieding ter zijde te leggen

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.