Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
31 mrt 2026Publicatiedatum:
8 okt 2025Binnen het team Acquisitie maken wij het kiezen voor de trein eenvoudig. Wij verleiden nieuwe reizigers met inspirerende paid media campagnes om vaker de trein te nemen. Als campagnemarketeer heb je veel invloed en vrijheid, van het briefen van bureaus tot aan de uitwerking van de campagnes. Je zorgt ervoor dat bureaus tijdig worden gebrieft, beoordeelt creatieve concepten en mediaplannen en bewaakt de uitvoering van de campagnes. Daarnaast stuur je bij op basis van tussentijdse evaluaties om de doelstellingen te behalen. In deze rol werk je nauw samen met de CRM-specialist, content specialist, data-analist en andere campagnemarketeers. Ook stem je af met diverse stakeholders zoals Legal, andere clusters en andere teams in RC Consument. Dit alles vindt plaats binnen een dynamische omgeving vol kansen om onze producten nog beter in de markt te zetten.
Livegang campagne Weg=Weg Voorjaar
Briefing bureaus (media/reclame)
Beoordeling concept ontwikkeling en uitwerking & uitwerking van middelen voor livegang
Beoordelen paid media plan
Briefen & uitwerking interne media
Inregelen campagne dashboard
Bijsturen campagne obv de resultaten om doelstellingen te behalen
Livegang permissie werving campagne
Briefing bureau (media/reclame)
Beoordeling concept ontwikkeling en uitwerking & uitwerking van middelen voor livegang
Beoordelen paid media plan
Briefen & uitwerking interne media
Bijsturen campagne obv de resultaten om doelstellingen te behalen
Livegang (herhaal) campagne nieuwe dienstregeling
Optimaliseren van middelen o.b.v. evaluatie campagnes voor livegang
Optimaliseren intern en extern mediaplan + uitwerking
Bijsturen campagne obv de resultaten om doelstellingen te behalen
Analyse & advies inzet reizigerscommunicatie bij fraude
Analyseren van evaluaties en data inzichten over fraude
Communicatie framework uitwerken
Ervaring met agile werken is een pre
Ervaring binnen Corporate organisaties is een pre
Op de afdeling ComIT, gevestigd op het hoofdkantoor in Utrecht, werken commerciele en IT-professionals in multidisciplinaire teams samen. We hanteren een Agile mindset en werken volgens Scrum. We zijn ondernemend, zelforganiserend en continu gericht op leren, ontwikkelen en verbeteren zodat we een wendbare werkomgeving creëren. Zo kunnen wij nu en in de toekomst voldoen aan de steeds veranderende behoeften van onze reizigers.
Binnen ComIT maak je deel uit van het team Acquisitie. Zoals de naam al aangeeft, krijgen wij energie van het werven van nieuwe abonnementhouders. We helpen reizigers om voordelig, flexibel en duurzaam te reizen. Ons team behoort tot het Resultaatcluster Consument, dat bestaat uit 12 teams en zich richt op het behalen van KPIs voor bestaande en potentiele NS-abonnementhouders en verkoop van losse tickets in de consumentenmarkt.
Uiterlijk aanbieden: 9-10-2025 16:00 uur
Selectiegesprekken: In week 42
Startdatum: 1-11-2025
Einddatum: 31-03-2026
Werken bij NS betekent dat jij het verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.