Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Krimpen aan den IJssel
Logo van Gemeente Krimpen aan den IJssel

Consulent Kinderopvang toeslagen affaire (KOTA)

Gemeente Krimpen aan den IJssel

Raadhuisplein 2, 2922 AD Krimpen aan den IJssel, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2025

Uren per week:

18 tot 24

Publicatiedatum:

20 jan 2025
Opdracht tarief 77Opdracht uren 18 tot 24
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht

  • Je werkt onder de vlag van de KrimpenWijzer. De KrimpenWijzer is de toegang tot alle hulpvragen van de inwoners. Binnen de KrimpenWijzer werk je samen met onder andere je collega’s vanuit Algemeen Maatschappelijk Werk, Welzijn en stichting Mee;

  • Inzet is hoofdzakelijk gericht op het ondersteunen van slachtoffers van de kindertoeslagaffaire;

  • Je voert brede uitvraaggesprekken met inwoners die hulpvragen hebben;

  • Je geeft informatie en je adviseert voornamelijk over de 5 leefgebieden: Zorg, werk, Wonen, Financiën en Gezin,

  • Je zet maatwerkvoorzieningen zoals begeleiding WMO en andere voorzieningen;

  • Samen met de inwoner zorg je voor een passende oplossing.

Vereisten / knock-outcriteria

  1. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening of Maatschappelijk werk;

  3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Maatschappelijk werker in de afgelopen 5 jaar;

  4. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de kinderopvangtoeslag affaire in de afgelopen 4 jaar;

  5. Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociale Regie (vermeld in het cv);

  6. Uiterlijk beschikbaar per 15 februari.

  7. Een maximum uurtarief van € 77,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werkverkeer en Fee externe partij.

Gunningscriteria (weging, totaal 100 punten)

  1. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als maatschappelijk werker in de afgelopen 5 jaar (35 punten);

  2. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met de kinderopvangtoeslag affaire bij gemeente in de afgelopen 4 jaar (30 punten);

  3. Aantoonbare werkervaring met Multi-complexe problematiek (20 punten).

  4. Aantoonbare werkervaring met het beheren van een caseload; (15 punten)

Competenties

  • Je voelt je thuis bij de overheid en je bent betekenisvol voor onze inwoners;

  • Je hecht waarde aan goede relaties en maakt makkelijk contact;

  • Je bent iemand die zich goed kan bewegen tussen verschillende partijen en belangen.

  • Je hebt een proactieve houding vanwege het projectmatig karakter.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier. 

Benodigd aantal professionals
1 kandidaat voor 24 uur, 1 kandidaat voor 18 uur.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 30 januari van 10:30 uur tot 14:00 uur op locatie. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 29 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.

  • De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt met ingang van 1 januari 2024 middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u hiervan een handleiding.

  • Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast voor 12 maanden. Daarna kan maximaal éénmaal per jaar een voorstel tot prijsaanpassing aan de Opdrachtgever plaatsvinden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.