Katschiplaan 10, 2496 ZN Den Haag, Nederland
Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
31 dec 2028Publicatiedatum:
22 okt 2025De Informatievoorziening (IV) van de Politie is aan sterke verandering onderhevig. Binnen de Politie heeft het Programma Vernieuwend Registreren (PVR) de taak om de bestaande informatievoorziening voorregistratieve processen in het handhavings- en opsporingsdomein te vervangen door een nieuw geintegreerd systeem.
Er wordt gebruikgemaakt van het politiemodel, ontworpen op basis van de Agile-werkwijze en de Safe-methode, waarbij 18 DevOps-teams actief zijn. Deze teams werken aan het vervangen van het registratieve systeem, verdeeld over vijf "treinen". De coordinatie tussen deze teams is cruciaal om consistentie binnen het platform te waarborgen.
Je hebt dagelijks contact met je teamleden, regelmatig met materiedeskundigen en testers uit het hele programma.
Opleiding: De kandidaat heeft minimaal een erkend, volwaardig, en volledig afgerond diploma op HBO-niveau.
Voor deze opdracht is een Betrouwbaarheidsonderzoek met Omgevingsonderzoek (BO+) van toepassing. Een positief besluit is een vereiste voor het uitvoeren van deze opdracht.
Let op: Vanaf 1 november wijzigt het diensteverleningsmodel voor deze inhuur, het is mogelijk dat deze overeenkomst wordt gemigreerd. Meer informatie volgt.