thumbnail
thumbnail

Implementatie manager Rijkspas

Doelwater 5, 3011 AH Rotterdam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 85,00
36 Zuid-Holland

Begindatum:

1 apr 2023

Einddatum:

31 mrt 2024

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

24 jan 2023

Omschrijving van de opdracht
De Dienst Facility Management (FM) maakt onderdeel uit van het Politiedienstencentrum (PDC). Binnen de dienst FM bestaat het programma Fysieke Toegangsbeveiliging (FTB). Een belangrijke doelstelling binnen dit programma is één landelijke toegangspas voor de gehele politie. De politie heeft ervoor gekozen om hiervoor aan te sluiten bij de Rijkspas.

De Rijkspas is een multifunctionele smartcard voor de Nederlandse rijksoverheid. Ze wordt ingezet als interdepartementaal legitimatiebewijs, authenticatiemiddel en toegangspas tot gebouwen en systemen.

Binnen het programma FTB worden door het project Focusgebied 2 de voorbereidingen getroffen om de Rijkspas landelijk binnen de politie te implementeren. Het project bevindt zich nu in de voorbereidende fase op deze uitrol. Het project zoekt momenteel een Backoffice Coördinator ten behoeve van de ondersteuning voor, tijdens en ná de uitrol van de Rijkspas per politie-eenheid.

De Backoffice Coördinator legt verantwoording af aan de implementatiemanager en staat in nauw contact met het uitrolteam van het project. Ook biedt de Backoffice Coördinator op meerdere gebieden ondersteuning aan het gehele uitrolteam. De landelijke uitrol van de Rijkspas vindt gefaseerd plaats. Het uitrolteam reist van eenheid naar eenheid gedurende de uitrol. De Backoffice Coördinator heeft in de basis geen reizende rol, maar kan wel gevraagd worden de betreffende uitrol eenheid te bezoeken als dit nodig is voor het uitvoeren van werkzaamheden. De kandidaat dient daarom bereid te zijn tot reizen binnen Nederland en in het bezit te zijn van eigen vervoer.

Doelstelling

  • Planmatig en gestructureerd te werk gaan;

  • Zelfstandig uitvoeren, monitoren en verbeteren van de backoffice activiteiten;

  • Analyseren, verzamelen en oplossen van gebruikers(aan)vragen en klachten;

  • Registreren van bevindingen en bewaken van de voortgang van het oplossen daarvan;

  • Rapporteren, archiveren en verspreiden van diverse overzichten ter ondersteuning van de uitrol en het project.

Verantwoordelijkheden

  • Het ondersteunen van de werkzaamheden van het uitrolteam in zowel de voorbereiding naar een uitrol als de uitrol zelf;

  • Het inrichten van de backoffice en het coördineren van eventuele uitbreiding van het backoffice team;

  • Het fungeren als centrale backoffice waarbij je als vraagbaak op een dienstverlenende wijze meldingen, vragen, klachten maar ook speciale (pas) aanvragen verzamelt, onderhoudt en afhandelt;

  • Het controleren van binnengekomen id-scans ten behoeve van het aanvragen van een pas;

  • Ondersteuning bieden in het administratief registreren van medewerkers ten behoeve van een correcte pasvertrekking;

  • Het borgen van telefonische en digitale bereikbaarheid;

  • Het op orde houden en afhandelen van de administratieve aanpassingen naar de Rijkspas beheerorganisatie.

Contacten
Interne contacten met implementatiemanager, projectteamleden, (regionale) beheerders, facilitaire service teams en eindgebruikers.

Opleiding
De kandidaat heeft minimaal een relevant HBO diploma.

Professionele kennis en werkervaring

  • Tenminste drie jaar ervaring in een soortgelijke rol

  • Tenminste twee jaar ervaring met Projectmanagement

  • Tenminste twee jaar ervaring met Facility Management

  • Ervaring met processen rond uitgifte en beheer van toegangspassen is daarbij een pré

Competenties

  • Gestructureerd

  • Dienstverlenend en klantgericht

  • Organisatievermogen

  • Probleemanalyse

  • Zelfstandig

  • Mondelinge & schriftlelijke uitdrukkingsvaardigheid

  • Samenwerken

  • Kwaliteitsgerichtheid

  • Flexibel gedrag

  • Goede beheersing van MS Office

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Jan de Vries via 06 - 365 104 90 of per mail via jan.devries@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Implementatie manager Rijkspas die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.