Begindatum:
9 mei 2025Einddatum:
9 jul 2025Uren per week:
36Publicatiedatum:
11 apr 2025Uitvoeringsvoorwaarde:
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeente Huizen géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeente Huizen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Opdrachtgever
Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.
Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
Afdeling maatschappelijk zaken
Maatschappelijk zaken houdt zich bezig met beleid, bedrijfsvoering en uitvoering van alle gemeentelijke taken in het sociaal domein. De uitvoeringsorganisatie draagt zorg voor de toegang tot passende ondersteuning voor inwoners van de gemeente Huizen, Blaricum, Laren en Eemnes (HBEL).
Binnen het team participatie en zorg van maatschappelijke ondersteuning zijn we op zoek naar een project -en implementatiemedewerker.
Opdracht
In deze 2 maanden ligt de nadruk op de volgende werkzaamheden:
1. Projectleiding implementatie begeleidingsteam 2.0 en het nieuwe team rondom de schuldhulpverlening voor jongeren en ondernemers;
2. Verantwoordelijk voor het opstellen en naleven van de projectplanning;
3. Voorbereiden van de stuur-, project-, werkgroepen;
4. Operationele werkzaamheden uitvoeren die voortvloeien uit de bovenstaande projecten.
Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
2. Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
3. Beschikbaar per 9 mei 2025 voor 36 uur per week;
4. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein;
Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
5. Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring zowel binnen front- als backoffice (50 punten);
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Implementatiemedewerker (30 punten);
7. Maximaal uurtarief van € 90,00 exclusief BTW/inclusief reiskosten woon- werkverkeer) (20 punten).
Competenties
- Accuraat werken
- Flexibel
- Samenwerken
- Netwerken
- Analyseren
- Zelfredzaam
- Communicatie
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
Planning
De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 30 april 2025 tussen 9:00 uur en 11:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 24 april 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Overige informatie
De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).