Administratief Medewerker

Huizen

Graaf Wichman 10, 1276 KB Huizen, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
Geen maximum 24 tot 36 Noord-Holland

Begindatum:

6 jan 2025

Einddatum:

6 mei 2025

Uren per week:

24 tot 36

Publicatiedatum:

30 nov 2024

Let op! Omdat de inhoud van deze opdracht een verhoogd risico met zich meebrengt voor de arbeidsrelatie/verhouding van de Opdrachtgever naar een zzp’er toe (indicatie: schijnzelfstandigheid/arbeidsovereenkomst), is het niet mogelijk om deze opdracht als zzp’er uit te voeren. Zzp’ers hebben wel de mogelijkheid te kunnen reageren op de opdracht, maar wanneer de opdracht aan een zzp’er gegund wordt, dient hij/zij in dienst (Payroll/Detachering/Uitzendbureau) te gaan om de opdracht uit te kunnen voeren. De inschrijver dient hier bij de gehele inschrijving rekening mee te houden. Dat betekent dat de inschrijver bij zijn/haar reactie in het ‘opmerkingen’ veld expliciet moet benoemen via welke partij hij/zij de opdracht gaat vervullen. Of dat de inschrijving al direct via deze partij gedaan wordt.

Opdrachtgever
Huizen staat voor aanpakken. Voor luisteren, meedenken en meebeslissen. Voor samen het verschil maken. En werken vanuit mogelijkheden. Huizen is een dorp waar inwoners meedoen, waar we er samen voor elkaar zijn. En waar we met elkaar werken aan een ondernemende, sociale, veilige en duurzame gemeenschap. Dit doen wij vanuit onze visie op dienstverlening 'Goed geregeld, graag gedaan!' Anders gezegd, wij zijn 4G.

Huizen werkt aan grote opgaven. Een paar voorbeelden zijn de invoering van de omgevingswet, het uitbreiden van de digitalisering voor inwoners en collega's, een klimaatneutraal Huizen in 2050, het vergroten van het toerisme in Huizen als verlengstuk van de metropoolregio en dienstverlening op maat voor alle inwoners.

Opdracht
Je gaat diverse werkzaamheden rondom het (informele) bezwaarproces uitvoeren. Onder meer:

  • Eerstelijns telefonische beantwoording;

  • Diverse WOZ-taken, zoals koppeling BAG-WOZ, optimalisatiewerkzaamheden en verzenden en verwerken inlichtingenformulieren;

  • Verzenden documenten (taxatieverslagen e.d.);

  • Verwerken van bezwaren en verzenden ontvangstbevestigingen vanuit het bezwarensysteem (iBezwaar).

Minimumeisen / knock-outcriteria
1. Een aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau;
2. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met bezwaarprocessen in de WOZ;
3. Minimaal 24 uur per week beschikbaar, per 06 januari 2025.

Gunningscriteria (weging totaal 100 punten)
4. Aantoonbare werkervaring met taxatiepakket VRiS (25 punten);
5. Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker (25 punten);
6. Aantoonbare werkervaring met iBezwaar (15 punten);
7. Beschikbaar voor 36 uur per week, per 06 januari 2025 (25 punten);
8. Aantoonbare werkervaring met de werkprocessen van gemeente Huizen (10 punten).

Competenties

  • Aanpassingsvermogen

  • Klantgerichtheid

  • Flexibiliteit

  • Afstemmen

  • Detailgericht

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 7. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland in week 3 van december 2024 . De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk in week 2 van december 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Voor de zzp'er

  • De aanbestedende dienst vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.