Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van GGD Zaanstreek - Waterland
Logo van GGD Zaanstreek - Waterland

Administratief medewerker corona

Vurehout 2, 1507 EC Zaandam, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 sept 2025

Einddatum:

13 dec 2025

Uren per week:

21

Publicatiedatum:

27 mei 2025
Opdracht tarief 55Opdracht uren 21

Omschrijving van de opdracht
GGD Zaanstreek-Waterland faciliteert van september tot en met december opnieuw een COVID-19 vaccinatiecampagne. Deze campagne is bedoeld voor risico doelgroepen en zal in zijn geheel ongeveer 12 weken duren. De campagne wordt op 14 locaties in de omgeving uitgevoerd. De verwachting is dat wij rond de 42.000 inwoners van de regio zullen gaan vaccineren.

Als admin/host ben jij het gezicht van onze vaccinatie locaties. Jij ontvangt de inwoners en begeleidt hen naar of door het administratieve proces. Jij controleert de gezondheidsvragenlijst, persoonsgegevens en identiteitsbewijzen bewijs en legt de afspraak vast in het registratiesysteem. Indiennodig verwijs je de inwoner door naar een arts.

Inzet

  • Voor deze opdracht is het mogelijk om zowel via een bureau als zzp’er aan de slag te gaan. Gezien de duur van de campagne houden wij de kandidaat verantwoordelijk voor het naleven van Wet DBA. Let er op als ZZP’er dat er geen toeslag is op zaterdag.

  • Voor uitzendkrachten of gedetacheerden, houden wij rekening met onze CAO SGO. Deze functie valt in schaal 6 van onze CAO.

  • Voor alle kandidaten is het tarief inclusief reiskosten en eventuele eindejaarsuitkering of vakantiegeld.

  • Wij vragen voor deze opdracht een minimale beschikbaarheid van 3 diensten per week, een dienst heeft 7 uur. Jij bent dus minimaal 21 uur beschikbaar. In verband met onze flexibele schil kan het zijn dat je soms meer of soms minder ingeroosterd wordt. Je ontvangt een 0 uren contract wat betekent dat de 21 uur per week niet gegarandeerd zijn. Daarnaast is het belangrijk om er rekening mee te houden dat de opdracht eerder kan stoppen. Dit is afhankelijk van de opkomst aan bewoners. Vanzelfsprekend word je dan op tijd aangezegd.

  • Voor de uitvoering van deze opdracht is de inzet van meerdere professionals vereist. De exacte capaciteitsbehoefte van de opdrachtgever is momenteel nog niet volledig inzichtelijk. Afhankelijk van deze behoefte en het beschikbare aanbod in de markt, wordt naar verwachting na deze aanbesteding een vergelijkbare vervolgvraag gepubliceerd. Deze zal volgen nadat de gunningsbeslissing van deze aanbesteding is bekendgemaakt.

Kandidaat omschrijving
Je werkt nauwkeurig en met een positieve instelling! Jij zorgt er voor dat de bewoners de locatie met een lach verlaten. Je hebt een proactieve houding. Als admin/host werk je secuur en controleer jij gegevens dubbel. Je vraagt door op gegevens en weet duidelijk en adequaat te communiceren met de inwoner maar ook met jouw collega’s. Je hebt een scherp oog voor detail en houdt in de gaten of de doorstroom goed verloopt. Je bent flexibel en springt in waar nodig.

Eisen

  1. De kandidaat beschikt over minimaal een MBO 4 opleiding.

  2. De kandidaat heeft ervaring in een administratieve rol.

  3. Is minimaal 3 dagen per week (21 uur) beschikbaar.

Wensen

  1. Weging prijs: 20

  2. Solicitatiegesprek: 20
    Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling.
    In een kort online gesprek zal worden gevraagd naar ervaring en motivatie.

  3. Motivatie: 20
    Schrijf een motivatiebrief van maximaal een half A4 met daarin jouw motivatie voor deze rol.

  4. Werkervaring: 20
    Je hebt ervaring in een soortgelijke rol waarbij hospitality een rol speelt.

  5. Competenties: 20
    Je bent digitaal vaardig en maakt je nieuwe systemen snel eigen.

Aanvullende informatie

  • Een geldig VOG is verplicht.

  • De gesprekken vinden plaats op 9 en 10 juni.

  • Jij bent minimaal 3 dagen per week beschikbaar. De diensten zijn van 09.30 tot 17.00 uur. We zijn open op maandag t/m zaterdag. Je bent minimaal 3 maanden beschikbaar. In ons plansysteem kan jij jouw beschikbaarheid opgeven. Op basis hier van wordt je ingeroosterd. Let er op dat het kan dat je soms meer of soms minder ingeroosterd zal worden.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.