Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Zoetermeer
Logo van Gemeente Zoetermeer

allround inkomensregisseur

Stadhuisplein 1, 2711 EC Zoetermeer, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

3 nov 2025
Opdracht tarief 65Opdracht uren 36
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Opdrachtomschrijving

Wij zijn op zoek naar een allround inkomensregisseur die een caseload Participatiewet kan beheren. Je bent direct inzetbaar na korte introductie met het gemeentelijk beleid.

Werkzaamheden

  • Je beheert een caseload participatiewet Inkomen en bent in staat om allerhande mutaties op te pakken zoals verstrekken bijzondere bijstand, normwijzigingen, beeindigingen van uitkering, vakantie verzoeken etc.
  • Je werkt nauw samen met collegas binnen het sociaal domein en met de werkregisseur van werkbedrijf de Binnenbaan.

Eisen

- Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
- Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
- De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.)
- Bereid om minimaal voor 50% van de uren op locatie te werken.
- Een maximum uurtarief van 65,- exclusief btw / inclusief fee externe administratieve broker en reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als inkomensconsulent.
- Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ervaren inkomensregisseur bij een gemeentelijke instelling.
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Suite4inkomen, compascloud en werken met zaaksysteem benoem waar deze is opgedaan.
- Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verstrekken bijzondere bijstand, normwijzigingen en beeindigingen van uitkering.

Wensen en competenties

Competenties

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Proactief;
  • Coachende vaardigheden;
  • Zelfsturend vermogen;
  • Samenwerken;
  • Flexibiliteit.

Organisatie en team

Organisatie

Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen. Samen, open, flexibel en lerend creeren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeen en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag en morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Afdeling

Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.Samen, open, flexibel en lerend creeren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeen en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag en morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!

Gespreksinformatie

Planning

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 18 november 2025 tussen 09:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 17 november 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Schaal

Deze opdracht is ingedeeld in Schaal 09 (nieuwe structuur).

CV-eisen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands.
  • Minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag.

Overige informatie

Een Verklaring omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.

Vragen kunnen ingediend worden tot vrijdag 7 november 2025, 09:00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op dinsdag 11 november 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij externe administratieve broker. De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot donderdag 13 november 2025, 09:00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr