thumbnail
thumbnail

Medewerker financiën

gemeente Weststellingwerf

Griffioenpark 1, 8471 KR Wolvega, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 65,00
36 uur per week Friesland

Begindatum:

5 jun 2023

Einddatum:

1 jan 2024

Uren per week:

36 uur per week

Publicatiedatum:

23 mei 2023

Organisatie
Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Omschrijving van de opdracht
Voor het team PSFA zijn wij op zoek naar een medewerker crediteurenadministratie. Het Team Financiële Administratie bestaat uit 8 professionele en sociale medewerkers. Jouw toekomstige collega’s houden zich bezig met: de financiële administratie (factuurafhandeling, betalingen en grootboek) en advisering op het gebied van gemeentelijk financiën (budgetbewaking, treasury, fiscaliteit en lokale heffingen). Als medewerker crediteuren sluit je aan bij financiële administratie. Samen wordt er elke dag gewerkt aan een tijdige en juiste verwerking van de financiële administratie. De eindverantwoordelijkheid ligt bij de Teammanager PSFA. 

De komende periode wordt er o.a. gewerkt aan het verder harmoniseren van de gehele Bedrijfsvoering en moet er een stap gemaakt worden van registreren naar analyseren. Jouw pro-activiteit, leergierigheid en 'mouwen opstropen' mentaliteit kunnen we hier goed bij gebruiken. 

Je functie.
Als medewerker crediteuren ben je een allround financieel-administratief medewerker die zich met hart en ambitie voor de OWO-Gemeenten inzet. Je bent verantwoordelijk voor het correct verwerken van financiële gegevens. Zo draag je bij aan een juiste, volledige en actuele administratie. Ook beantwoord je op een behulpzame manier vragen van collega’s en leveranciers. In je functie krijg je de ruimte om zelfstandig aan de slag te gaan. 

Opgesomd ga je aan de slag met de onderstaande werkzaamheden:

  • controleren en verwerken van inkomende facturen

  • verwerken van bankmutaties - correct afsluiten van het grootboek en sub administraties

  • meedenken over procesverbeteringen binnen de administratieve organisatie

  • contact onderhouden met collega’s en leveranciers.

Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • Je hebt/bent: - een afgeronde MBO 4 opleiding op financieel-administratief gebied of HBO werk-en denkniveau -

  • werkervaring in het vak (pré), maar ook als je aan het begin staat van je carrière nodigen wij je graag uit om te solliciteren.

  •  flexibel, stressbestendig, klantvriendelijk, oplossingsgericht en communicatief vaardig.

  • Het is een pré als je eerder ervaring hebt opgedaan binnen de overheid, gewerkt hebt met SAP (voorheen werd gebruik gemaakt van K2finance) en ervaring hebt met Office. 

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 05-06-2023 tot en met 01-01-2023 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Minimaal drie jaar ervaring als medewerker financien

    Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal drie jaar voldoet.

    Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.

  • Relevante HBO+ opleiding

    Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

Gunningscriteria
Zie omschrijving van de opdracht

Meer informatie
Voor vragen omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de footer van deze pagina of ga naar onze Hoe Werkt Het-pagina. Toch nog vragen? Neem direct contact op met Britt Emmen via 06 39 84 53 67 of per mail via britt.emmen@kbenp.nl.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Documenten:

Vind jouw volgende opdracht

Kies een interessante opdracht uit en klik op inschrijven. Daarna zal een van onze adviseurs binnen 48 uur contact met je opnemen. Na telefonisch contact, beoordeelt onze adviseur jouw CV en geeft terugkoppeling of deze goed aansluit bij de inhuuropdracht (eisen en wensen) en ambitie van de opdrachtgever.

Kies een opdracht
Twijfel je of deze inhuuropdracht bij jou past?
Neem contact op met een van onze opdracht adviseurs.
Opdracht Adviseur
Jan de Vries
opdracht adviseur
ma - vr tussen 9.00 & 17.00 uur

Ben jij de Medewerker financiën die deze organisatie zoekt?

Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.