Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
30 sept 2026Publicatiedatum:
11 jul 2025Het deels op vaste basis en deels op flexibele basis verrichten van technisch tekenwerk. Het uitwerken van stedenbouwkundige schetsen en ontwerpen in maatvaste technische tekeningen. Het vertalen van tekeningen in maten en oppervlakten t.b.v. financiele ramingen. Het uitvoeren van overige technische tekenwerkzaamheden.
Als civieltechnisch tekenaar krijgen je opdrachten van collegas voor tekenwerk. Tijdens een startgesprek per opdracht geef je aan wanneer het in je planning past. Je inventariseert vervolgens de bestaande situatie op locatie en je vraagt informatie van kabels & leidingen op en raadpleegt andere relevante bronnen. Je maakt vervolgens technische tekeningen t.b.v. bouw- en woonrijp projecten, herinrichtingen, onderhoudswerkzaamheden en groeninrichting. Hiernaast verricht je ondersteunende werkzaamheden zoals het bepalen van hoeveelheden, input leveren t.b.v. offertetrajecten en het toetsen van geleverde producten van externe partijen. Je rapporteert aan de civieltechnisch projectleider over de inhoud en voortgang van je werkzaamheden en de totstandkoming van de producten.
Je werkt nauw samen met onze andere technisch tekenaar, werkvoorbereiders en civiel-technische projectleiders.
MBO civiele techniek bouwkunde of vergelijkbaar.
2 jaar ervaring als technisch tekenaar in vergelijkbare werkzaamheden.
Uiterlijk op 1 oktober 2025 kunnen beginnen.
Minimaal 8 uur per week op kantoor kunnen zijn op maandag en/of donderdag. (Dinsdagen zijn hier te druk).
Op deze Groningen huurt in opdracht zijn onze inkoopvoorwaarden van toepassing (zie bijlage).
Geen ZZP-er. In de offerte dient benoemd te zijn en verklaard te worden dat de kandidaat in loondienst werkzaam is bij het bureau en geen ZZP-er is.
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De wijze waarop de kandidaat zich schriftelijk presenteert en ingaat op het kunnen volbrengen van de opdracht en van het resultaatgericht kunnen werken.
Weging: 15 %
Ervaring/ kwaliteit en potentie van de persoon. Dit beoordelen we op basis van de CV en de brief.
Weging: 25 %
Mate van het bieden van achtervang en aanvullende werkzaamheden vanuit het bureau waarvoor de medewerker werkzaam is, bijvoorbeeld bij ziekte.
Weging: 15 %
Het totaal aantal geboden uren. Het totaalbudget is € 40.000 excl. BTW per jaar. Dit criterium gaat om het beste evenwicht tussen geboden prijs en kwantiteit
Weging: 25 %
Interview
Weging: 20 %
Verantwoordelijk
Verbinding
Wendbaar
De gemeente Westerkwartier.
Planning
De gesprekken vinden plaats op 8 september.
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De wijze waarop de ervaring met vergelijkbare projecten in het gesprek wordt onderbouwd. De mate van het zijn van een prettige en kundige gesprekspartner en het hebben van een klik met de gesprekspartners.
Toelichting op rooster
16-24 uur
Het totaalbudget voor de gevraagde basiscapaciteit is 40.000 excl. BTW per jaar. Aangegeven in de aanbieding moet worden hoeveel uren op week- en jaarbasis worden geboden voor dit bedrag. Minimaal 1 dag per week iemand bij ons op kantoor werkzaam als aanspreekpunt. De andere uren mogen ook door het bureau worden ingevuld.