Technisch tekenwerk/ tekenaar

Hooiweg 9, 9801 AJ Zuidhorn, Nederland

Sluit vandaag
om 16:00
Geen maximum 24 Groningen

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

30 sept 2026

Uren per week:

8 - 24

Publicatiedatum:

11 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Het deels op vaste basis en deels op flexibele basis verrichten van technisch tekenwerk. Het uitwerken van stedenbouwkundige schetsen en ontwerpen in maatvaste technische tekeningen. Het vertalen van tekeningen in maten en oppervlakten t.b.v. financiele ramingen. Het uitvoeren van overige technische tekenwerkzaamheden.

Als civieltechnisch tekenaar krijgen je opdrachten van collegas voor tekenwerk. Tijdens een startgesprek per opdracht geef je aan wanneer het in je planning past. Je inventariseert vervolgens de bestaande situatie op locatie en je vraagt informatie van kabels & leidingen op en raadpleegt andere relevante bronnen. Je maakt vervolgens technische tekeningen t.b.v. bouw- en woonrijp projecten, herinrichtingen, onderhoudswerkzaamheden en groeninrichting. Hiernaast verricht je ondersteunende werkzaamheden zoals het bepalen van hoeveelheden, input leveren t.b.v. offertetrajecten en het toetsen van geleverde producten van externe partijen. Je rapporteert aan de civieltechnisch projectleider over de inhoud en voortgang van je werkzaamheden en de totstandkoming van de producten.

Je werkt nauw samen met onze andere technisch tekenaar, werkvoorbereiders en civiel-technische projectleiders.

Eisen

  • MBO civiele techniek bouwkunde of vergelijkbaar.

  • 2 jaar ervaring als technisch tekenaar in vergelijkbare werkzaamheden.

  • Uiterlijk op 1 oktober 2025 kunnen beginnen.

  • Minimaal 8 uur per week op kantoor kunnen zijn op maandag en/of donderdag. (Dinsdagen zijn hier te druk).

  • Op deze Groningen huurt in opdracht zijn onze inkoopvoorwaarden van toepassing (zie bijlage).

  • Geen ZZP-er. In de offerte dient benoemd te zijn en verklaard te worden dat de kandidaat in loondienst werkzaam is bij het bureau en geen ZZP-er is.

Wensen en competenties

Wensen

  • Motivatiebrief

    Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

    De wijze waarop de kandidaat zich schriftelijk presenteert en ingaat op het kunnen volbrengen van de opdracht en van het resultaatgericht kunnen werken. 

    Weging: 15 %

  • Ervaring/ kwaliteit en potentie van de persoon. Dit beoordelen we op basis van de CV en de brief.
    Weging: 25 %

  • Mate van het bieden van achtervang en aanvullende werkzaamheden vanuit het bureau waarvoor de medewerker werkzaam is, bijvoorbeeld bij ziekte.
    Weging: 15 %

  • Het totaal aantal geboden uren. Het totaalbudget is € 40.000 excl. BTW per jaar. Dit criterium gaat om het beste evenwicht tussen geboden prijs en kwantiteit
    Weging: 25 %

  • Interview
    Weging: 20 %

Competenties

  • Verantwoordelijk

  • Verbinding

  • Wendbaar

Organisatie en team

De gemeente Westerkwartier.

Gespreksinformatie

Planning
De gesprekken vinden plaats op 8 september.

Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.

De wijze waarop de ervaring met vergelijkbare projecten in het gesprek wordt onderbouwd. De mate van het zijn van een prettige en kundige gesprekspartner en het hebben van een klik met de gesprekspartners.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Toelichting op rooster
16-24 uur
Het totaalbudget voor de gevraagde basiscapaciteit is 40.000 excl. BTW per jaar. Aangegeven in de aanbieding moet worden hoeveel uren op week- en jaarbasis worden geboden voor dit bedrag. Minimaal 1 dag per week iemand bij ons op kantoor werkzaam als aanspreekpunt. De andere uren mogen ook door het bureau worden ingevuld.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur