Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief medewerker

Kuipershof 2, 4191 KH Geldermalsen, Nederland

Sluit over 4 dagen
Geen maximum 32 Gelderland

Begindatum:

15 okt 2025

Einddatum:

15 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

10 okt 2025

Omschrijving

Deze opdracht betreft ondersteunende administratieve werkzaamheden, wordt uitgevoerd naar eigen inzichten en moet de volgende resultaten opleveren.

Planning & Control (P&C)

  • Voorbereiden P&C-documenten: Documenten ter voorbereiding op P&C-producten (zoals de decemberwijziging en de jaarrekening) worden klaargezet in Lias. De bijbehorende taken worden toegewezen aan de betreffende medewerkers.
  • Leveren inhoudelijke bijdrage jaarrekening: Er wordt een inhoudelijke bijdrage geleverd aan de jaarrekening, bestaande uit:
    • Analyse en rapportage van de indicatoren.
    • Opstellen van een overzicht betreffende de aanwending van de post Onvoorzien.
    • Opstellen van een overzicht van structurele toevoegingen en onttrekkingen aan de reserves.

Financiele Administratie

  • Opstellen van begrotingswijzigingen: Concept-begrotingswijzigingen worden opgesteld en voorbereid voor verwerking.
  • Verwerken van memoriaalboekingen: Alle noodzakelijke memoriaalboekingen worden aangemaakt en verwerkt in het financiele systeem.
  • Verwerken van correctiefacturen: Correctiefacturen worden opgesteld en verwerkt om boekingen te rectificeren.
  • Bijhouden register tijdelijke formatie: Er wordt een register bijgehouden van alle besluiten aangaande tijdelijke formatie, totdat het formele proces hiervoor is geimplementeerd.

Controle & Afstemming

  • Controleren en inlezen begrotingswijzigingen: De aangeleverde begrotingswijzigingen worden gecontroleerd op volledigheid, juistheid en de correctheid van de omschrijving, alvorens deze worden ingelezen in het financiele systeem.
  • Controleren boekingen inhuur externen: Er wordt geverifieerd of de boekingen voor de inhuur van extern personeel in overeenstemming zijn met de goedgekeurde begrotingswijziging.
  • Afstemming financiele systemen: Er wordt een periodieke aansluiting gemaakt en gecontroleerd tussen Key2Finance en het kassasysteem van de afdeling Publiekszaken.
  • Controle op onjuiste boekingen: Er wordt proactief gecontroleerd op onjuiste boekingen. Deze controle wordt mede uitgevoerd op basis van een historische analyse van correcties uit voorgaande jaren.

Eisen

Niet bekend

Wensen en competenties

Niet bekend

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De duur van de opdracht is naar verwachting 6 maanden met optie op verlenging.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur