Begindatum:
15 dec 2025Einddatum:
28 feb 2026Publicatiedatum:
7 nov 2025Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen onze financiele administratie. Je zorgt ervoor dat betalingen tijdig en correct worden verwerkt, facturen kloppen en de administratie altijd actueel is. Dankzij jouw nauwkeurige manier van werken en overzicht weet je wat er speelt en kun je snel schakelen met collegas en externe partijen.Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem. Jij bent iemand die nauwkeurig werkt en met plezier ondersteunt.
uitvoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;
verwerken van facturen, betalingen en memoriaalboekingen;
administratieve werkzaamheden rondom facturering, heffing en invordering;
controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen;
contact onderhouden met collegas, leveranciers en klanten;
meedenken over kleine verbeteringen in werkprocessen.
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van administratie of financiën.
Ervaring met financiële administratie (debiteuren en crediteuren).
Ervaring met key2financiën.
Je bent accuraat, communicatief vaardig en proactief.
Je bent vaardig met Excel
Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit.
Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.
Accuraat
Communicatief
Proactief
Coördineren