Logo van Gemeente Waadhoeke
Logo van Gemeente Waadhoeke

Financieel Administratief Medewerker

Harlingerweg 18, 8801 PA Franeker, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

15 dec 2025

Einddatum:

28 feb 2026

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

7 nov 2025
Opdracht tarief 45Opdracht uren 24 - 32

Omschrijving

Als financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen onze financiele administratie. Je zorgt ervoor dat betalingen tijdig en correct worden verwerkt, facturen kloppen en de administratie altijd actueel is. Dankzij jouw nauwkeurige manier van werken en overzicht weet je wat er speelt en kun je snel schakelen met collegas en externe partijen.Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem. Jij bent iemand die nauwkeurig werkt en met plezier ondersteunt.


Verantwoordelijkheden

  • uitvoeren van de debiteuren- en crediteurenadministratie;

  • verwerken van facturen, betalingen en memoriaalboekingen;

  • administratieve werkzaamheden rondom facturering, heffing en invordering;

  • controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen;

  • contact onderhouden met collegas, leveranciers en klanten;

  • meedenken over kleine verbeteringen in werkprocessen.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.

  • Een afgeronde mbo-opleiding in de richting van administratie of financiën.

  • Ervaring met financiële administratie (debiteuren en crediteuren).

  • Ervaring met key2financiën.

Wensen en competenties

Wensen

  • Je bent accuraat, communicatief vaardig en proactief.

  • Je bent vaardig met Excel

  • Je onderschrijft de kernwaarden (vertrouwen, doel- en resultaatgericht, klantgericht, integer en betrouwbaar) van de gemeente Waadhoeke, past deze toe in je werkzaamheden en draagt deze proactief uit.

  • Je hebt affiniteit met de Friese taal en hebt een positieve houding tegenover meertaligheid.

Competenties

  • Accuraat

  • Communicatief

  • Proactief

  • Coördineren

Organisatie en team

Bij de gemeente Waadhoeke werk je vanuit onze kernwaarden: vertrouwen, doel- en resultaatgerichtheid, klantgerichtheid, integriteit en betrouwbaarheid.

Team Financien is volop in ontwikkeling. We streven naar duidelijke en efficiente processen en een prettig werkend administratief systeem.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr