Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Administratief medewerker

Achterweg 2, 4001 MV Tiel, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 32 Gelderland

Begindatum:

3 okt 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

2 sept 2025

Omschrijving

Als klantmanager Leefgeld/Inning Eigen Bijdrage binnen het RooO-project ben je verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van leefgeld en de inning van de eigen bijdrage voor Oekraiense ontheemden. Je beheert het bestand inclusief het toekennen, wijzigen en beeindigen van leefgeld, stelt notas en beschikkingen op en verzorgt de correspondentie. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het zorgdragen dat de eigen bijdragen correct worden berekend en geind. Je werkt in overeenstemming met wet- en regelgeving.

Je werkt nauw samen met het locatieteam en de financiele afdeling.

Eisen

  • Niet bekend

Wensen en competenties

Wensen

  • Niet bekend

Competenties

  • Niet bekend

Organisatie en team

Niet bekend

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

uren:32,tarief:

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur