Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van gemeente Súdwest-Fryslân
Logo van gemeente Súdwest-Fryslân

Bestuurs- en directiesecretaresse

gemeente Súdwest-Fryslân

Marktstraat 15, 8601 CR Sneek, Nederland

Sluit over 9 dagen

Begindatum:

1 dec 2025

Einddatum:

1 mrt 2026

Uren per week:

32 - 36

Publicatiedatum:

6 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 32 - 36

Omschrijving

Opdracht omschrijving

Als secretaresse kun je uitstekend organiseren en stel je alles in het werk om alle activiteiten van de directeuren en management (en bestuurders) professioneel te laten verlopen. Het is niet zomaar een functie: deze plek biedt je de gelegenheid om te groeien, te ontdekken en je verder te ontwikkelen als secretaresse in een bestuurlijke omgeving.

Als secretaresse van een van de directeuren werk je middenin een dynamische en politieke omgeving en sta je in goede verbinding met veel collegas in de organisatie. Hierin kun je gemakkelijk het overzicht bewaren, prioriteiten stellen en handel je zorgvuldig, adequaat en snel. Je krijgt de ruimte om bij te dragen en te groeien in een veelzijdige omgeving.

Verantwoordelijkheden

  • Beheer van de agendas van de directeuren, inclusief de voorbereiding van vergaderingen en de notulering daarvan, om ervoor te zorgen dat belangrijke inzichten en actiepunten worden vastgelegd.
  • Beheren van telefoon- en e-mailverkeer en contact onderhouden met collegas, managers en teamsecretaresses.
  • Afhandelen van alle vormen van correspondentie (digitaal en fysiek).
  • In samenwerking met je collegas uit het secretariaat bijdragen aan een soepel lopende organisatie en inspringen waar nodig.
  • Organiseren en bewaken van de B&W agenda: verwerken in IBABS, beheren van de mailbox, terugkoppeling verwerken, aanjagen van collegas en signaleren wanneer stukken aangeleverd moeten worden en publicatie intranet + website.
  • Afhandelen van Collegezaken: uitzetten van schriftelijke vragen (actuele vragen/moties), bijhouden van de lange termijn agenda (LTA): signalerings- en aanjaagfunctie en bijhouden van toezeggingen.

Eisen

Niet bekend

Wensen en competenties

Competenties

  • Uitstekend organiseren
  • Overzicht bewaren
  • Prioriteiten stellen
  • Zorgvuldig, adequaat en snel handelen

Organisatie en team

Als secretaresse van een van de directeuren werk je middenin een dynamische en politieke omgeving en sta je in goede verbinding met veel collegas in de organisatie.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
Niet bekend
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Bereikbaar van 9:00 tot 17:00
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr