Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
1 mei 2026Publicatiedatum:
18 nov 2025Opdracht omschrijving
Als medewerker Frontoffice van team Klantcontact ben je het visitekaartje van de organisatie en hebt dienstverlening hoog in het vaandel staan. Je adviseert en informeert burgers op de juiste wijze. Je verwerkt de aanvragen van documenten, zoals paspoorten, rijbewijzen, verklaring omtrent gedrag, verhuisaangiften, afschriften en uittreksels BRP.
Verantwoordelijkheden
Je bent in staat om op een ongedwongen, informele manier de burger het gevoel te geven dat hij/zij welkom is. Je adviseert op een positieve, enthousiaste en toegankelijke wijze. Door mee te denken met de inwoner en ondernemer lever je de juiste producten en diensten. Een probleem zie je als een uitdaging en gaat voor de oplossing. Je wordt enthousiast van afwisselende werkzaamheden binnen verschillende disciplines.
Als medewerker Frontoffice van team Klantcontact ben je het visitekaartje van de organisatie.