Begindatum:
1 jan 2026Einddatum:
30 jun 2026Publicatiedatum:
17 nov 2025In 2024 is binnen het taakveld vastgoed van de gemeente Schagen gestart met het project Grip op vastgoed met als belangrijkste aandachtpunten de invoering van een nieuw vastgoedbeheersysteem en ontwikkeling van vastgoedbeleid. Het vastgoedbeleid ligt inmiddels ter goedkeuring voor aan de raad. De behandeling hiervan vindt plaats in november en december van dit jaar. Om aan dit beleid in de uitvoering te voldoen moet de vastgoed administratie op orde zijn, zowel contractueel als financieel. Het inrichten van deze administratie vraagt verdere aandacht. Daarnaast is door het project 'Grip op vastgoed' een doorontwikkeling van het taakveld in gang gezet. Deze dient voorgezet te worden omdat dit anders afbreukrisico's geeft op bijvoorbeeld de integrale opgave maatschappelijk vastgoed (expertise voor accommodatie- en subsidiebeleid en de invoering van de kostprijs dekkende huur).
In 2024 is binnen het taakveld vastgoed van de gemeente Schagen gestart met het project Grip op vastgoed met als belangrijkste aandachtpunten de invoering van een nieuw vastgoedbeheersysteem en ontwikkeling van vastgoedbeleid. Het vastgoedbeleid ligt inmiddels ter goedkeuring voor aan de raad. De behandeling hiervan vindt plaats in november en december van dit jaar. Om aan dit beleid in de uitvoering te voldoen moet de vastgoed administratie op orde zijn, zowel contractueel als financieel. Het inrichten van deze administratie vraagt verdere aandacht.
Interviewplanning: De interviews staan gepland in week 50.
Interview: Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview wordt de kandidaat onder andere getoetst op de gewenste competenties en de mate van geschiktheid voor de uit te voeren werkzaamheden. Weging: 20 %
Kandidaat is per 1 januari 2026 beschikbaar.