Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
2 okt 2025Purmerend groeit, de arbeidsmarkt staat onder druk en wij zijn een organisatie die interne medewerkers de kans wil geven om zich verder te ontwikkelen. Zo vervult een van onze medewerkers, gedurende de afwezigheid van onze recruiter, tijdelijk deze functie. Deze in-/ en externe ontwikkelingen zorgen ervoor dat we tijdelijk opzoek zijn naar een specialist op het gebied van werving en selectie.
Jij helpt ons om de processen rondom W&S verder te ontwikkelen, draagt vanuit jou expertise bij aan verschillende W&S procedures en vindt het leuk om nauw samen te werken met onze recruiter en haar te begeleiden in haar ontwikkeling. Je adviseert over creatieve alternatieve strategieen en voert deze zelfstandig uit. Je bent een echte aanjager: doelgericht en creatief. Je bent open en toegankelijk en weet snel een relatie op te bouwen waarin je ook kritisch kan zijn zonder de verbinding te verliezen. Daarnaast kan je snel schakelen tussen de verschillende procedures en beschikt over organisatiesensitiviteit. Ondertussen bouw je aan een sterk netwerk binnen en buiten de organisatie. De opdracht voer je uit voor team P&O en je stemt inhoudelijk veel af met onze adviseur werving & selectie die de grote lijnen uitzet in de organisatie.
Organisatie Gemeente Purmerend groeit de aankomende jaren uit naar een gemeente met 100.000 inwoners. Een taak die veel kansen en uitdagingen oplevert. Samen werken we aan een prachtig Purmerend; een gemeente met ruimte voor ontwikkeling, ambities en groei. En dat herken je terug op de werkvloer. Binnen het werk bij de gemeente kennen we drie domeinen die doorlopend met elkaar samenwerken om aan onze opgaven te voldoen. Het Maatschappelijk en het Ruimtelijk Domein zetten zich direct in voor de inwoners en ondernemers. Het domein Bedrijfsvoering en diensten doet dit zowel direct als indirect en ondersteunt beide domeinen.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 16 oktober van 13.30 tot 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 14 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe administratieve broker. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
Vragen kunnen ingediend worden tot dinsdag 7 oktober 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op woensdag 8 oktober 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij de externe administratieve broker, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot vrijdag 10 oktober 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.