Begindatum:
16 sept 2025Einddatum:
1 jul 2026Publicatiedatum:
26 aug 2025Je gaat aan de slag binnen een jonge gemeente die volop in ontwikkeling is. Dit biedt jou de kans om bij te dragen aan procesverbeteringen, onder andere binnen de P&C-cyclus en de verdere professionalisering van projectmatig en programmatisch werken. Als verbindend opdrachtmanager coach je jouw team, stimuleer je hun professionele ontwikkeling en vertrouw je op hun financiele expertise. Tegelijkertijd vertegenwoordig je hun belangen in de organisatie, bijvoorbeeld bij het stellen van prioriteiten en het bewaken van tijd en capaciteit. Daarmee creeer je de juiste randvoorwaarden voor het team om optimaal te functioneren. Voor het team financien ligt er een groot aantal uitdagingen en opdrachten. De financiele processen en financiele sturing moeten verder geoptimaliseerd worden. Daarnaast wordt van je verwacht dat je het team voorbereid op de toekomst en aan de slag gaat met teamontwikkeling. Ook liggen er uitdagingen om de capaciteit structureel op orde te brengen. Samen met je collegas werk je aan de uitvoering van de gemeentelijke strategie. Je kijkt daarbij verder dan de grenzen van je eigen team en zorgt dat de samenwerking met andere afdelingen tijdig en effectief plaatsvindt. Denk aan projecten met een grote financiele impact of de coordinatie van interne verbeterinitiatieven, zoals de ontwikkeling van een managementdashboard. Zo vergroot je het financieel bewustzijn binnen de organisatie en positioneer je jouw team als een waardevolle partner die integraal meedenkt en oplossingen aandraagt.
Met wie werk je samen? 25 collegas, van wie een deel zich richt op de financiele administratie. Daarnaast zijn er financieel adviseurs die op allerlei niveaus in de organisatie betrokken zijn. Vooral op juridisch, HR- en vastgoedgebied is er een nauwe samenwerking. Binnen je team helpen collegas elkaar en ze voelen de ruimte om onderling feedback te geven. Als teammanager heb je buiten de gemeente onder meer contact met Belastingsamenwerking Oost-Brabant en neem je deel aan regionaal financieel overleg in Noordoost-Brabant.
Je gaat aan de slag binnen een jonge gemeente die volop in ontwikkeling is. 25 collegas, van wie een deel zich richt op de financiele administratie. Daarnaast zijn er financieel adviseurs die op allerlei niveaus in de organisatie betrokken zijn. Vooral op juridisch, HR- en vastgoedgebied is er een nauwe samenwerking. Binnen je team helpen collegas elkaar en ze voelen de ruimte om onderling feedback te geven. Als teammanager heb je buiten de gemeente onder meer contact met Belastingsamenwerking Oost-Brabant en neem je deel aan regionaal financieel overleg in Noordoost-Brabant.
De interviews vinden plaats op maandag 9 september in de ochtend
Dienstencategorie Andere diensten CPV code 79900000-3 - Diverse zakelijke en andere diensten
Gevraagde documenten Aanleveren bij offerte Motivatiebrief
Gunningscriteria Weging prijsdeel: 15 % Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.