Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker inkoop

Oranjeplein 1, 5051 LT Goirle, Nederland

Sluit over 10 dagen
Geen maximum 28 Noord-Brabant

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

28

Publicatiedatum:

26 aug 2025

Omschrijving

Voor een tijdelijk project (ca. 6 maanden) binnen onze organisatie zoeken wij een ervaren Kwartiermaker Inkoop. Het doel van dit project is het ontwerpen, implementeren en borgen van een toekomstbestendige inkoop- en contractmanagementketen. Je werkt zelfstandig aan het realiseren van een helder proceslandschap waarin rollen, verantwoordelijkheden en werkafspraken zijn vastgelegd en breed gedragen. Dit project is onderdeel van een bredere professionaliseringsslag binnen onze organisatie. Binnen een afgebakende periode lever jij een concreet en duurzaam resultaat op dat direct toepasbaar is in de praktijk.

Wat ga je doen?
Je richt de keten van inkoop tot contractmanagement in en zorgt voor een transparante en eenduidige verdeling van rollen en verantwoordelijkheden.
Je legt de benodigde instrumenten en werkprocessen vast en zorgt voor de borging binnen de organisatie.
Je zorgt ervoor dat het belang van inkoop en contractmanagement binnen de organisatie goed begrepen wordt door alle betrokkenen.
Je rapporteert zelfstandig en levert concrete resultaten binnen de afgesproken tijdslijnen.

Resultaten:
Aan het einde van dit project is er een heldere, eenduidige en geborgde inkoop- en contractmanagementketen opgeleverd. Rollen, taken en verantwoordelijkheden zijn helder vastgelegd, de benodigde instrumenten en werkprocessen zijn geformaliseerd, en er is breed draagvlak binnen de organisatie voor de nieuwe werkwijze.

Eisen

  • Ruime ervaring met inkoop- en implementatieprocessen binnen de overheid
  • Aantoonbare ervaring met het zelfstandig werken in een projectmatige context
  • Proactief, oplossingsgericht, en een sterke focus op procesoptimalisatie
  • Sterk in het vertalen van strategie naar uitvoerbare plannen en een heldere communicatie naar alle stakeholders

Wensen en competenties

Wensen

    Competenties

      Organisatie en team

      Voor een tijdelijk project (ca. 6 maanden) binnen onze organisatie zoeken wij een ervaren Kwartiermaker Inkoop.

      Gespreksinformatie

      Niet bekend

      Overige informatie

      Benodigd aantal professionals:
      uren:28
      Meer informatie
      Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
      Help
      Contact
      Help
      Hoe werkt het?
      Veelgestelde vragen
      Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
      Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
      Senior Adviseur Ernst Schoneveld
      Ernst Schoneveld
      Senior Adviseur
      Opdracht Adviseur Nina de Jong
      Nina de Jong
      Opdracht Adviseur