Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Servicedesk

Gemeente Hof van Twente

De Hofte 7, 7471 DK Goor, Nederland

Sluit over 6 dagen
Geen maximum 22-28 Overijssel

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

22 - 28

Publicatiedatum:

10 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Heb jij zin in een afwisselende baan waar geen dag hetzelfde is? Word jij enthousiast van mensen helpen en het oplossen van problemen? Dan ben jij onze nieuwe Servicedesk medewerker.

Dit ga je doen

Technologie evolueert momenteel in een enorm snel tempo en verwacht wordt dat die technologische ontwikkelingen elkaar in de toekomst alleen maar sneller zullen opvolgen. Een goed ingerichte en beveiligde ICT-omgeving is dan ook cruciaal voor de overheid. Als Servicedesk medewerker werk je binnen het Regiebureau I&A. Dit doe je samen met 12 professionals, waaronder 3 Servicedesk medewerkers (inclusief jijzelf) en een Servicedesk coordinator. Als Servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor je collegas als het gaat om vragen en verstoringen op ICT-gebied. Hiervoor is het van belang dat je communicatief vaardig bent en in staat bent om zowel klantgericht als resultaatgericht te werk te gaan. Je hebt ervaring met probleemoplossingen, werkt gestructureerd en kunt omgaan met tickets en incident registratiesystemen. Daarnaast heb je ervaring met het omgaan met werkplek hardware zoals laptops, telefoon, beeldschermen en randapparatuur.

Als Servicedesk medewerker...

  • Ben je het eerste aanspreekpunt bij incidenten en wijzigingen en gebruikersvragen.
  • Ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren en oplossen van incidenten, wijzigingen en gebruikersvragen. Je ondersteunt hierbij jouw collegas.
  • Je levert werkplekondersteuning (Pcs, laptops, tablets, smartphones etc.).
  • Je adviseert en ondersteunt gebruikers bij gebruik van de kantoorautomatisering.
  • Je verzorgt het aanschaffen van kantoorautomatisering apparatuur en het ondersteunen van eventuele aanbestedingen.
  • Je voert werkzaamheden uit op het gebied van functioneel beheer voor diverse kantoorautomatisering apparatuur.
  • Je fungeert als eerste contactpersoon naar tweedelijns collegas en/of externe leveranciers en onderhoudsdiensten m.b.t. storingsmeldingen in de 2e/3e lijn.
  • Je onderhoudt documentatie van systemen en applicaties, draagt zorg voor bijbehorende handleidingen en geeft instructies.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker ;
  • Aantoonbare werkervaring met oplossen van incidenten;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo-niveau 4 in IT / technische richting (10 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker binnen een overheidsinstelling (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als servicedeskmedewerker binnen een gemeente (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het documenteren van procedures en oplossingen binnen een kennisbeheersysteem (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Topdesk (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring microsoft 365 (10 punten).

Wensen en competenties

Wensen

  • Goede communicatieve vaardigheden.
  • Een proactieve hands-on mentaliteit.
  • Klantgericht, hieronder verstaan wij o.a. klantvriendelijkheid en geduld.
  • Een goed probleemoplossend vermogen en kan goed multitasken en prioriteiten stellen.
  • Laat je niet van de wijs brengen tijdens piekmomenten.
  • Je kunt goed samenwerken met verschillende mensen, zowel fysiek als op afstand.

Competenties

Organisatie en team

Gemeente Hof van Twente

Werken bij onze gemeente betekent werken bij een plattelandsgemeente waar we met trots met elkaar en samen met onze inwoners werken aan de Hof van morgen. Wij stimuleren dan ook graag jouw professionaliteit, creativiteit en servicegerichtheid. Zo draag jij bij aan de maatschappelijke opgave vanuit jouw rol, expertise en verantwoordelijkheden! Als lerende organisatie bieden we onze werknemers de mogelijkheid om zichzelf (verder) te ontwikkelen. Als Hof van Twente zijn we trots om bij te mogen dragen aan de maatschappij, ieder op zijn of haar eigen manier. We werken met enthousiasme, korte lijnen, betrokkenheid, integraal en vooral met plezier. Hof van Twente is een gemeente voor iedereen!

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever worden gepland in overleg. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel als mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Gemeente Hof van Twente heeft er voor gekozen om Flextender als broker in te zetten. Na gunning verzorgt Flextender derhalve de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met Flextender. U zal in casu factureren aan Flextender middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren. Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste. Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M. BYOD (bring your own device) is voor deze opdracht niet van toepassing. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi) Indexatie: Het uurtarief kan niet worden gewijzigd gedurende de gecontracteerde periode inclusief eventuele (afgesproken) verlengingen. Indien na twee jaar de inhuuropdracht wordt verlengd, dan is het mogelijk om het uurtarief te indexeren conform het CPI van de desbetreffende maand waarin de laatste verlenging eindigt. Overnemen van kandidaat: Indien de Opdrachtgever de kandidaat in dienst wil nemen, hetzij gedurende of na afloop van de inhuuropdracht, dan legt Opdrachtnemer geen belemmeringen in de weg voor de totstandkoming van een arbeidsovereenkomst tussen de Opdrachtgever en kandidaat mits de kandidaat minstens 26 weken werkzaamheden heeft verricht voor Opdrachtgever. Hierbij is Opdrachtgever geen vergoeding verschuldigd is aan Opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Functieschaal Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning. Fee Flextender Flextender brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier. CV-eisen Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties. Werkdagen De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma/di/wo/do/vr Is hybride werken mogelijk: Nee

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur