Logo van Gemeente Hellendoorn
Logo van Gemeente Hellendoorn

Projectleider Warmte

Gemeente Hellendoorn

Willem Alexanderstraat 7, 7442 MA Nijverdal, Nederland

Sluit over 2 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

20 dec 2026

Uren per week:

8

Publicatiedatum:

25 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 8

Omschrijving

Opdracht

Het doel van deze opdracht is het opstellen van een integraal warmteprogramma voor de gemeente Hellendoorn. De opdracht loopt tot eind 2026. De feitelijke uitvoering van het warmteprogramma wordt in een later stadium door anderen opgepakt.

Resultaten

Het opleveren van het warmteprogramma (beleidsstuk) dat vervolgens voor vaststelling in route gebracht kan worden.

Eisen

  • Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Bedrijfskunde, Bouwkunde of Civiele Techniek.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebied van duurzaamheid binnen een overheidsinstelling.
  • Aantoonbare werkervaring als kwartiermaker voor een warmteproject binnen een gemeente.
  • Bring your own device is van toepassing indien je de opdracht uitvoert als zzp'er. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren.

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als projectleider op het gebied van duurzaamheid binnen een gemeente.
  • Aantoonbare werkervaring met het opzetten van samenwerkingen.

Competenties

  • Resultaatgericht, integer en flexibel.
  • Positieve mindset en probleemoplossend vermogen.
  • Om kunnen gaan met weerstand, zowel intern als extern.

Organisatie en team

Werken voor de gemeente Hellendoorn betekent werken voor een bruisende gemeente. Dagelijks zetten we ons met elkaar in voor 36.000 inwoners die wonen in één van onze buurtschappen of kernen.  Onze gemeente ligt op een bijzonder plekje in het hart van Overijssel in het prachtige decor van het Nationaal Park de Sallandse Heuvelrug en het Reggedal.

Om 36.000 inwoners van dienst te kunnen zijn is onze organisatie groot genoeg om alle disciplines in huis te hebben, maar klein genoeg om wendbaar te zijn. Dit merk je in je werk; als je iets wilt regelen is er vaak maar één telefoontje nodig om de juiste collega te spreken te krijgen. 

Bij binnenkomst merk je al gauw dat er een informele sfeer heerst, collega’s maken makkelijk een praatje. Met elkaar werken we aan de toekomst van Hellendoorn.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 3 december 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo spoedig mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Algemene informatie

  • De gemeente heeft gekozen om een externe administratieve broker in te zetten. Na gunning verzorgt deze broker de contractafhandeling, urenregistratie en facturatie. Dit betekent dat u een overeenkomst afsluit met de broker. U zal in casu factureren aan de broker middels hun facturatiemodule. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding. Door in te schrijven gaat u ermee akkoord middels deze constructie de opdracht uit te voeren.

  • Voor het uitvoeren van de opdracht is afgifte van een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) een vereiste.

  • Uitzend-/ en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2012/1062M.

  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop, telefoon en toebehoren indien de opdrachtnemer zzp'er is.

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi). Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 25% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer. Indien de opdrachtnemer een uitzend-/uitleenbedrijf betreft die niet is opgenomen in het register van de Stichting Normering Arbeid (SNA) zal opdrachtgever 55% van de factuur (inclusief omzetbelasting) storten op de G-rekening van de opdrachtnemer.

Opties verlenging

3 x 4 maand(en)

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee externe administratieve broker

De externe administratieve broker brengt voor deze opdracht geen fee in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen

  • Maximaal 5 pagina's.

  • Opgesteld in het Nederlands.

  • Minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op werkdagen in overleg.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr