Brinklaan 35, 1404 EP Bussum, Nederland
Begindatum:
Z.S.M.Einddatum:
-Publicatiedatum:
26 aug 2025Een van de twee adviseurs contractmanagement gaat langere tijd met verlof. Om de doorontwikkeling van contractmanagement te continueren zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging. Binnen gemeente Gooise meren hebben we ongeveer 600 actieve contracten. We willen graag dat al die afspraken goed worden nagekomen. Natuurlijk omdat we de Aanbestedingswet willen naleven, maar ook omdat we ons belastinggeld doeltreffend willen uitgeven. Als dat een keer toch niet helemaal lukt, dan legt de contractmanager dit goed vast en maakt hij/ zij met de ondernemer verbeterafspraken. Maar hoe doe je dat als je dat eigenlijk nog nooit eerder gedaan hebt? Of wat moet je doen als de ondernemer niet goed genoeg verbetert? Dan kom jij als redder in nood! Met adviezen over de mogelijkheden binnen het contract en praktisch en zakelijk advies. Daarnaast help je de organisatie om noodsituaties te voorkomen. Dit doe je vooral voor de afdelingen Uitvoeringsdienst Sociaal Domein, Facilitair, ICT en Automatisering.
Als (implementatie-) Adviseur Contractmanagement help je ook bij de technische en organisatorische implementatie van ons nieuwe contractmanagementsysteem ISPNext en een goed gebruik daarvan door collegas. We zijn ongeveer halverwege de implementatie. Het contractbeheer is ingeregeld inclusief verlengen van contracten via het systeem. Technisch is de implementatie nog nodig van de financiele koppeling met ERPx realiseren samen met ICT en Financien, algemene contract evaluatie vragenlijsten ontwikkelen en inrichten, KPI- ruimte inrichten zodat contractmanagers het kunnen vullen Afronden van sjablonen en e-sign voor nieuwe contracten (dus geen verlengingen), En bij dit alles heldere en gebruiksvriendelijke handleidingen. Organisatorisch help je bij het opleiden en ondersteunen van contract managers. Op onze kennisbank staat al een overzicht van de taken op hoofdlijnen. Een verdere uitwerking hiervan is nodig zodat contractmanagers een handboek hebben voor contractmanagement bij Gooise Meren.
Bussum, Naarden, Muiden en Muiderberg vormen samen gemeente Gooise Meren met ruim 60.000 inwoners. Onze organisatie is plat en overzichtelijk met 450 medewerkers. We vertrouwen elkaar, zijn wendbaar en werken doelgericht met impact voor het bestuur, de inwoners en collegas. We stimuleren medewerkers zichzelf te zijn en te vertrouwen op hun kennis en intuitie. Wanneer je leergierig bent zijn er vele mogelijkheden om te experimenteren en jezelf te ontwikkelen. Onze medewerkers hebben een open blik naar buiten en naar elkaar. Ze durven vragen te stellen en kritisch te zijn. En bovenal: ze hebben plezier in hun werk. Ook Gooise Meren staat gesteld voor complexe vraagstukken. We proberen die vraagstukken zo simpel mogelijk te houden. Door bij de essentie van de opgave te blijven, is het voor medewerkers duidelijk wat hun aandeel is en welke rol ze daarin hebben. Ze voelen zich mede-eigenaar van de oplossing. We hebben een stevige organisatie die zichzelf continue ontwikkelt. Dat doen we geleidelijk en op een zo natuurlijk mogelijke manier.
Soms hebben we tijdelijk mensen nodig voor projecten, nieuwe opgaven of vervanging. Daarvoor zoeken we inspirerende teamspelers die effectief werken: doortastend, ondernemend, besluitvaardig. Passend bij onze organisatie.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 8 september 2025, 13:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 5 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
1. Opdrachtnemer moet na gunning een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. Voor start van de opdracht voldoet een bewijs van aanvraag van de VOG. De kosten voor de aanvraag van een VOG zijn voor Opdrachtnemer.
2. De integriteitsverklaring dient binnen 24 uur na gunning ingevuld en ondertekend bij Flextender te worden aangeleverd. Indien dit document niet tijdig wordt aangeleverd heeft dit consequenties voor de beoogde startdatum.
3. Opdrachtnemer zal maandelijks achteraf opgaaf doen van het daadwerkelijk aantal gewerkte uren.
4. Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.
5. We vergoeden geen parkeerkosten en reiskosten aan de inhuurkandidaat die voor Gooise Meren komt werken. In de marktuitvraag van Flextender wordt gesteld dat het geoffreerde uurtarief inclusief de reiskosten woon-werkverkeer, werk-werkverkeer en parkeerkosten is.
6. Het tarief van de aangeboden kandidaat staat vast gedurende de hele opdracht inclusief verlengingen.
7. Uitzend- en uitleenbedrijven moeten voldoen aan de voorwaarden voor disculpatie als gesteld in de wijziging leidraad invordering nr. BLKB2023/1062M.ind- U dient te beschikken over een G-rekening en NEN Certificering, 25% wordt er gestort op deze rekening. Bij geen NEN-certificering wordt er 55% gestort op deze rekening.
8. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (Conform Waadi).
9. 'Bring your own device' is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. IPad.
10. Gooise Meren hanteert hybride werken als formele werkvorm. Richtlijn hierbij is een verdeling van 50/50 betreffend thuiswerken en op kantoor werken. Digitaal vergaderen vindt plaats via MS Teams. Indienen afspraken naar mening van de opdrachtgever het best live/op kantoor plaatsvinden, wordt van inschrijver verwacht dat hij daartoe bereid is en haar/zijn agenda voldoende flexibel is.
CV-eisen: Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen: De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-ochtend, di, do-ochtend, vr.
Hybride werken: Ja
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 28 augustus 2025, 09.00 uur en de vragen en bijbehorende antwoorden worden op vrijdag 29 augustus 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot dinsdag 2 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.