Begindatum:
1 nov 2025Einddatum:
1 mei 2026Publicatiedatum:
4 okt 2025Als Projectleider leid je de volgende projecten op het gebied van informatisering en automatisering:
Implementeren van de Wet open overheid (Woo)
Dit project is reeds in uitvoering. Onderdeel van het project betreft de aansluiting op PLOOI (Platform Open Overheidsinformatie).
Implementatie Wet Elektronische Publicaties (WEP)
Dit project is reeds in uitvoering. Onderdelen die opgepakt moeten worden zijn o.a.: publicatie omgevingsplan, aanpassen van sjablonen, publiceren en digitaal ter inzage leggen via Omgevingsdienst Veluwe, etc
Als Projectleider zorg jij voor een heldere afbakening van elk project en stel je een duidelijk plan op. Jij hebt hierbij altijd het beste resultaat voor de (eind)gebruiker voor ogen en neemt alle betrokkenen hier goed in mee. Samen met je collega’s breng je de projecten tot een goed einde. Daarbij hoort het creëren van draagvlak bij je stakeholders, het afstemmen met je opdrachtgevers en externe partijen en het zorgen voor de voortgangsbewaking en projectdocumentatie.
Om je projecten te realiseren werk je samen met collega’s van diverse disciplines door de hele organisatie. Je komt tot een integraal en duidelijk plan van aanpak; hierbij betrek je niet alleen je collega’s, maar houd je ook rekening met de andere projecten en de programma’s die lopen.
In het team Informatisering is er een tijdelijke vacature voor een Projectleider (8 – 12 uur). Het team Informatisering is een divers team waarbij we hard werken aan het verbeteren van de digitale dienstverlening en aan proces- en zaakgericht werken binnen de gemeente Epe. Het team bestaat uit 25 collega's. We werken als team samen vanuit het principe van continu verbeteren.
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente als projectleider ICT (30 punten);
a. 0 tot 3 jaar (0 punten);
b. 3 tot 5 jaar (15 punten);
c. 5 jaar of meer (30 punten).
Aantoonbare werkervaring als projectleider WEP en WOO/WOB (30 punten);
a. 0 tot 3 jaar (0 punten);
b. 3 tot 5 jaar (15 punten);
c. 5 jaar of meer (30 punten).
Aantoonbare werkervaring met het ontsluiten van zaaksysteem.nl met openwoo-app (20 punten);
Een maximum uurtarief exclusief btw, exclusief woon-werkverkeer en Fee (20 punten).
a. van €100 tot €108 (20 punten);
b. van €108,01 tot €115 (10 punten);
c. hoger dan €115 (0 punten).
Proactief;
Kritisch;
Analytisch;
Communicatief vaardig.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 20 oktober 2025 09:00. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 oktober 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal nvt. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht €1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: Ja
Overige informatie De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen
Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van de externe partij. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.