Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van Gemeente Ede
Logo van Gemeente Ede

Projectondersteuner

Gemeente Ede

Bergstraat 4, 6711 DD Ede, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen

Begindatum:

1 mrt 2025

Einddatum:

1 sept 2025

Uren per week:

32-36 uur

Publicatiedatum:

5 feb 2025
Opdracht tarief Geen limietenOpdracht uren 32-36 uur

Opdracht omschrijving
Als Projectondersteuner ben je de tijdelijke ondersteuning voor het creëren van overzicht en structuur binnen verschillende projecten van onze planjuristen. Jij bent de spil in het projectteam en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door jouw organisatorische talent en oog voor detail. 

Verantwoordelijkheden

  • zorgen voor planning en structuur door een actuele en overzichtelijke projectadministratie bij te houden voor de planjuristen.

  • complex agendabeheer: het coördineren en beheren van meerdere agenda’s en het notuleren tijdens overleggen.

  • bewaken van afspraken en actiepunten en zorgen dat deadlines worden gehaald.

  • organiseren van overleggen, bijeenkomsten en evenementen, zowel intern als extern.

  • schrijven en redigeren van documenten en presentaties, en inhoudelijk meedenken met de projectteams.

  • opstellen van diverse rapportages en overzichten die bijdragen aan de voortgang van het project.

  • contact met ontwikkelaars  en het beantwoorden van vragen van interne en externe stakeholders.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 01-03-2025 tot en met 01-09-2025 voor 32-36 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.

  • Afgeronde MBO opleiding in een secretariële / administratieve richting

  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke administratieve projectmatige functie, inclusief klantcontact.

Wensen

  • Gezien de aard van de werkzaamheden hebben wij de voorkeur voor een kandidaat op detacheringsbasis (loondienst of via een payrollconstructie) en niet op ZZP-basis (50%

  • Aantoonbare ervaring met administratieve ondersteuning, inclusief klantcontact en verslaglegging (30%)

  • Aantoonbare affiniteit met planprocessen in ruimtelijke ontwikkeling (5%)

  • Ervaring met het opstellen en vastleggen van correspondentie (15%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Onze adviseurs staan je graag persoonlijk te woord op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur. Je kunt jouw vraag alvast stellen via de contactpagina of kom terug op een ander tijdstip!
Opdracht Adviseur
Sluiten
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.