4. Looptijd Overeenkomst
De aanvangsdatum voor de Overeenkomst is zo snel mogelijk na de gunning. Naar verwachting zullen de werkzaamheden 01-12-2025 aanvangen. De looptijd van de Overeenkomst bedraagt 12 maanden voor 32 tot 36 uur per week. Daarna kan de Aanbestedende Dienst eenzijdig besluiten de Overeenkomst 3 maal te verlengen met 12 maanden. De Overeenkomst eindigt van rechtswege op 30-11-2026 zonder dat hiervoor schriftelijke opzegging door Opdrachtgever is vereist. Indien Opdrachtgever de Overeenkomst wil verlengen, maakt zij dit uiterlijk een (1) maand voor het aflopen van de Overeenkomst kenbaar aan Opdrachtnemer.De conceptovereenkomst kunt u vinden in de bijlage van deze offerteaanvraag.
5. Omschrijving werkzaamheden
Met ruim 100.000 inwoners op slechts 24 km2 staat Delft voor grootstedelijke opgaven. De komende jaren worden in Delft duizenden nieuwe woningen en werkplekken ontwikkeld, allemaal binnen de bestaande stad. Om daarbij de stad leefbaar en bereikbaar te houden, moeten we op een andere manier met mobiliteit en parkeren omgaan. In het Mobiliteitsprogramma Delft 2040 (MPD) staan lopen en fietsen op nummer een, gevolgd door openbaar vervoer en de auto. De komende jaren geven we handen en voeten aan het mobiliteitsbeleid in gebiedsontwikkelingen en de uitwerking van het beleid. De resultaten worden zichtbaar op straat. Zo is voor iedereen een parkeerplaats in de openbare ruimte in Delft niet meer vanzelfsprekend. Met lage parkeernormen zetten we in op een groei van de stad zonder groei van automobiliteit. We werken proactief aan parkeerregulering in heel Delft; we voorkomen overlast in plaats van achteraf naar oplossingen te zoeken. En we verwijderen parkeerplaatsen op plekken met een overmaat aan parkeerruimte. Ruimte die ten goede komt aan lopen, fietsen, groen en verblijven. De voetganger komt op de eerste plaats onder andere in de binnenstad, op de routes naar de campus van de TU Delft en in de wijken. Hoe gaan we deze routes en gebieden invullen voor de voetganger? Ook het fietsbeleid en fietsparkeren vragen veel creatieve oplossingen in onze studentenstad. In Delft bieden we ruimte aan innovatie om onze ambities te bereiken. Dat geldt ook voor mobiliteit. Denk hierbij aan de inzet van deelmobiliteit en het uittesten van hubs, maar ook op het gebied van data & monitoring, verkeersveiligheid, fietsparkeren en zero emissie stadslogistiek. Wij zoeken een enthousiaste en ondernemende beleidsmedewerker mobiliteit die actief meedenkt en werkt om de groeiende stad leefbaar en bereikbaar te houden. Het gaat daarbij om het opstellen van beleid als ook het, via een projectmatige aanpak, uitvoerbaar maken van het beleid in de verschillende gebieden. Focus ligt onder andere op de auto en het OV. Greep uit mogelijke werkzaamheden: Adviseren over mobiliteitsbeleid op o.a. deelmobiliteit, elektrisch laden, parkeren en hiervoor beleidsvoorstellen schrijven om de benodigde sturing te kunnen geven; Bijdragen aan Stedelijk Programmeren waarbij je op strategisch niveau meewerkt aan de juiste inrichting van het mobiliteitsnetwerk in de stad voor goede groei; Leiden van projecten die nog in de initiatie/definitiefase zitten om tot uitvoering te komen, waarbij samenwerking tussen afdelingen en het komen tot heldere processtappen centraal staat; Adviseren over gebiedsontwikkelingen en bouwinitiatieven met oog voor mobiliteit; Toelichten van beleid aan de wethouder en adviseren op bestuurlijke en politieke vraagstukken.
6. Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat
6.1.Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar voor gemiddeld 32 tot 36 uur per week vanaf 01-12-2025;
6.2.Minimaal een afgeronde HBO opleiding mobiliteit/ruimtelijke ordering/ planologie of vergelijkbaar
6.3.Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijk beleidswerk en beleidsimplementatie
7. Wensen ten aanzien van de kandidaat
7.1.Competenties: Uit de door u ingediende stukken (CV en motivatiebrief) en het gesprek blijken minimaal de onderstaande competenties, die voor deze functie als zeer belangrijk worden bevonden (het is ter beoordeling aan de gemeente Delft of hieraan wordt voldaan, inschrijver dient in de in te leveren documenten daarom duidelijk op onderstaande punten in te gaan):Samenwerken en verbinden; Strategisch inzicht; Bestuurlijke sensitiviteit; Omgevingsbewustzijn; Resultaatgerichtheid. Door deze vraag met "ja" te beantwoorden, geeft inschrijver aan dat hij/zij beschikt over de genoemde competenties en deze terug laat komen in de ingediende stukken.
7.2.De matchgesprekken zijn gepland op 29-10-2025, tussen 09:00 uur en 12:00 uur. Bent u of is uw kandidaat op deze tijdstippen beschikbaar?
7.3.Aantoonbare werkervaring als gemeentelijke beleidsmedewerker Mobiliteit
7.4.Aantoonbare werkervaring met beleidsimplementatie
8. Prijs
8.1.PrijsBij invulling van de prijs dient u de volgende algemene uitgangspunten te hanteren: Inschrijvingen die in de ogen van de Gemeente in verhouding tot de uit te voeren diensten of leveringen abnormaal laag lijken, kunnen door de Gemeente - na verificatie - terzijde worden gelegd; De op te geven prijzen dienen de volledige Opdracht te dekken als opgenomen in de Aanbestedingsstukken en als aangeboden in uw Inschrijving; Inschrijver dient netto prijzen aan te bieden exclusief btw; Het is niet toegestaan om naast de Inschrijving een korting te geven. Indien een Inschrijver toch een korting wil geven dan dient de korting verwerkt te worden in de afgegeven prijzen in zijn Inschrijving; Alle opgegeven prijzen zijn (minimaal marktconforme) all-inprijzen, dat wil zeggen: inclusief alle in de aanbestedingsstukken genoemde eisen, wensen en voorwaarden alsmede toezeggingen gedaan in de uitwerking van de Gunningscriteria. Niet in de prijzen opgenomen kosten zullen niet worden vergoed; Inschrijver neemt in de uitwerking te allen tijde de gestelde eisen uit het Programma van Eisen in acht.Inschrijver die de laagste netto prijs aanbiedt, ontvangt de hoogste score. Het is bij deze offerteaanvraag toegestaan om een lagere prijs in te dienen. Hiervoor ontvangt indiener de hoogste score. Er worden geen extra punten toegekend.
De inkoper heeft het prijsbereik ingesteld tussen 95,00 en 115,00, maar het is toegestaan om een lagere prijs in te dienen.