Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel Beheerder Zaaksysteem (XXLNC)

Soestdijkseweg Zuid 173, 3721 AH Bilthoven, Nederland

Sluit over 4 dagen
75 32 Utrecht

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

1 apr 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

8 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

In verband met de inzet van de zittende formatie voor functioneel beheer op de invoering van de Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer, is vanaf 1 oktober 2025 voor minimaal zes maanden ondersteuning nodig voor het algemene functioneel beheer van het zaaksysteem.

De werkzaamheden die tot de opdracht horen zijn onder meer:

  • Gebruikersbeheer

  • Incidentbeheer en ondersteuning

  • Monitoring en technische controles

  • Gebruikersondersteuning

  • Configuratiebeheer

  • Documentatie en kwaliteitsborging

Eisen

  • Aantoonbare kennis van het zaaksysteem van XXLLNC (omschrijf duidelijk in het cv hoe deze kennis is opgedaan);

  • Aantoonbare werkervaring met het algemene (technisch) beheer van het zaaksysteem van XXLLNC (omschrijf duidelijk in het cv);

Wensen en competenties

Wensen

  • Omschrijf minimaal 1 opdracht die je hebt gedaan met betrekking tot het zaaksysteem van XXLLNC op het gebied van het algemene functionele beheer) (40 punten);

  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau op het gebied van functioneel beheer of ICT (25 punten);

  • Uiterlijk beschikbaar per oktober 2025 voor 32 uur per week (20 punten);

  • Maximum uurtarief van € 75,00 exclusief BTW / inclusief fee en reiskosten woon-werk (15 punten).

Competenties

  • Je bent in staat zelfstandig de werkzaamheden uit te voeren en je weg te vinden in de gemeentelijke organisatie;

  • Je neemt initiatief, bent nauwkeurig en hebt een positieve instelling;

  • Je hebt gevoel voor politieke- en bestuurlijke belangen en verhoudingen;

  • Je bent communicatief vaardig en kunt snel tot de essentie van de boodschap komen.

Organisatie en team

Het is goed werken voor de inwoners, organisaties en bedrijven in de zes dorpen die samen onze gemeente vormen. We weten dat we elkaar nodig hebben om de gemeente De Bilt leefbaarder, groener, duurzamer en ondernemender te maken. Om het voor de 42.000 mensen nog fijner te maken om hier te wonen, te werken en te recreëren. Mensenwerk dus. Onze ongeveer 250 medewerkers laten zich elke dag weer inspireren door de wensen en ontwikkelingen in Bilthoven, De Bilt, Groenekan, Maartensdijk, Hollandsche Rading en Westbroek. Steeds vaker werken wij binnen een netwerk van inwoners en bedrijven, dat zelf zaken voor elkaar kan krijgen. Mensen, middelen en technieken slim aan elkaar knopen: dat is onze kracht. Door meer en betere samenwerking binnen de organisatie en met externe partners: dat is de werkelijke innovatie in onze manier van werken. Meer informatie vindt u op de pagina Onze organisatie.

https://www.debilt.nl/bestuur-en-organisatie

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 22 september 2025 van 09.00 uur tot 12.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 17 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1
Hybride werken: Ja

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee
De externe partij brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk:  ja

Overige informatie

  • De gemeente vraagt om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG).

  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

  • De gemeente vraagt van de opdrachtnemer bij het contract onder leiding en toezicht dat ze gebruik maken van een G-rekening. (Bij NEN-gecertificeerde ondernemingen 25% en bij niet NEN-gecertificeerde ondernemingen 55%).

Reiskosten & parkeren
Het in de offerte vermelde uurtarief dient inclusief de reiskosten te zijn van woon-werkverkeer. Indien het reizen per auto noodzakelijk is voor het uitvoeren van de opdracht dan vergoedt de gemeente De Bilt maximaal € 0,30 (bruto) per kilometer. Het betreft een zogenaamde netto-netto vergoeding. Het declareren van zakelijke kilometers moet altijd vooraf zijn afgestemd met de opdrachtgever.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur