Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Wijkopzichter

Ridderstraat 250, 4100 AC Culemborg, Nederland

Sluit over 7 dagen
Geen maximum 32 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

1 okt 2026

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

10 sept 2025

Omschrijving

Wat ga je doen? Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van de Buitendienst. Je stelt werkplanningen op en bent op de hoogte van de gevraagde behoefte en de inzetbaarheid van de medewerkers en houdt hier rekening mee bij het maken van de werkplanning. Je overlegt met burgers, maatschappelijke organisaties en bedrijven over de wensen of aanpak met betrekking tot het onderhoud van de openbare ruimte. Je bent aanspreekpunt bij vragen of calamiteiten. Je bent aanwezig bij initiatieven in de wijk. Je voert controle uit op de werkzaamheden van de eigen buitendienst en van derden (aannemers). Hierbij controleer je op kwaliteit, tijd en veiligheid (ikv VCA).Je houdt administraties bij op het gebied van gemaakte inzet door eigen personeel, voorraad en ingehuurd personeel. Je ondersteunt de teamleider bij de uitvoering van P-taken. Je beoordeelt verlofaanvragen, ontvangt ziekmeldingen en neemt dit mee in de planning/inzet van die dag. Je neemt deel aan sollicitatiegesprekken en aan ontwikkel- en beoordelingsgesprekken. Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van afdeling en organisatie. Je neemt initiatieven tot verbetering van de kwaliteit en efficiency binnen de afdeling. Je zorgt voor een goede afhandeling van meldingen.Je neemt deel aan de beschikbaarheidsdienst buiten kantooruren (piket en gladheidbestrijding).

Eisen

  • Je gaat graag met mensen om, bent makkelijk benaderbaar en luistert goed.
  • Je staat stevig in je schoenen, kunt het beleid van de gemeente goed uitleggen en weet hier draagvlak voor te creeren bij collega's en bewoners.
  • Je bent in staat op een positieve manier invloed uit te oefenen op de kwaliteit van het werk en draagt bij aan een prettige werksfeer.
  • Je weet jouw collegas te stimuleren om samen aan de slag te gaan.
  • Je vindt het leuk om het werk te organiseren, waarbij efficiency een belangrijke rol speelt.
  • Je hebt computervaardigheden en kan werken met Outlook, Word, Excel en meldingssystemen.
  • Je ziet kansen en je gebruikt je ogen en oren om signalen en meldingen op te pakken.

Wensen en competenties

Wensen

    Competenties

      Organisatie en team

      Niet bekend

      Gespreksinformatie

      Niet bekend

      Overige informatie

      Benodigd aantal professionals:

      uren:32

      Meer informatie
      Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
      Help
      Contact
      Help
      Hoe werkt het?
      Veelgestelde vragen
      Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
      Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
      Opdracht Adviseur Susan Peschier
      Susan Peschier
      Opdracht Adviseur