Begindatum:
1 okt 2025Einddatum:
1 okt 2026Publicatiedatum:
10 sept 2025Wat ga je doen? Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van de Buitendienst. Je stelt werkplanningen op en bent op de hoogte van de gevraagde behoefte en de inzetbaarheid van de medewerkers en houdt hier rekening mee bij het maken van de werkplanning. Je overlegt met burgers, maatschappelijke organisaties en bedrijven over de wensen of aanpak met betrekking tot het onderhoud van de openbare ruimte. Je bent aanspreekpunt bij vragen of calamiteiten. Je bent aanwezig bij initiatieven in de wijk. Je voert controle uit op de werkzaamheden van de eigen buitendienst en van derden (aannemers). Hierbij controleer je op kwaliteit, tijd en veiligheid (ikv VCA).Je houdt administraties bij op het gebied van gemaakte inzet door eigen personeel, voorraad en ingehuurd personeel. Je ondersteunt de teamleider bij de uitvoering van P-taken. Je beoordeelt verlofaanvragen, ontvangt ziekmeldingen en neemt dit mee in de planning/inzet van die dag. Je neemt deel aan sollicitatiegesprekken en aan ontwikkel- en beoordelingsgesprekken. Je levert een bijdrage aan de ontwikkeling van afdeling en organisatie. Je neemt initiatieven tot verbetering van de kwaliteit en efficiency binnen de afdeling. Je zorgt voor een goede afhandeling van meldingen.Je neemt deel aan de beschikbaarheidsdienst buiten kantooruren (piket en gladheidbestrijding).
Niet bekend
Niet bekend
uren:32