Beleidsadviseur - Bunschoten

Gemeentehuis, Stadsspui 1, 3752 CL Bunschoten-Spakenburg, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
85 32 Utrecht

Begindatum:

15 sept 2025

Einddatum:

14 nov 2025

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

29 aug 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Je vervult een brede en integrale rol binnen het Sociaal Domein. Je werkt veel samen met de andere beleidsadviseurs. Je bent de schakel tussen beleid en uitvoering.

Concrete taak waar in ieder geval de focus op zal zijn is toezicht en handhaving kinderopvang. Daarnaast zijn er nog veel onderwerpen die aandacht vragen zoals Kansrijke Start, huisvesting statushouders , kinderopvangtoeslagenaffaire maar ook het uitvoeren van het mantelzorgcompliment.
We vragen iemand die flexibel en breed inzetbaar is. Als gemeente sluiten we aan op de vraagstukken vanuit de samenleving. We vragen je met je collega’s mee te denken en samen te werken, om de vraagstukken die op ons afkomen tijdig in te schatten en tot een duurzame oplossing te komen. Dit maakt je rol breed, divers en boeiend. Geen dag is hetzelfde!

Wat wij jou bieden:

  • Tijdelijke opdracht voor in eerste instantie 3 maanden, mogelijk langer.

  • Maatschappelijk relevant werk. Alles wat je doet heeft gevolgen voor de inwoners, medewerkers en ondernemers van de gemeente Bunschoten.

Kandidaat omschrijving

Je hebt goede adviesvaardigheden en kan schakelen tussen beleid en uitvoering. Bij de uitvoering komen jouw daadkracht en hands-on-mentaliteit goed van pas. Daarnaast ben je analytisch; je kunt goed overzicht bewaren en de juiste prioriteiten stellen. Het is belangrijk dat je flexibel en breed inzetbaar bent. Je vindt het leuk om in de breedte in het sociaal domein aan de slag te zijn met de nadruk op jeugd. Met jouw resultaatgerichte instelling ben je in staat om complexe processen tot een goed einde te brengen.

Eisen

  • Minimaal een relevante hbo-opleiding.

  • Kennis en ervaring als beleidsadviseur op het gebied van jeugd, of breder in het Sociaal Domein.

Wensen en competenties

Wensen

  • Bij voorkeur ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie.

Competenties

  • Goede adviesvaardigheden en kan schakelen tussen beleid en uitvoering.

  • Daadkracht en hands-on-mentaliteit.

  • Analytisch vermogen; goed overzicht bewaren en juiste prioriteiten stellen.

  • Flexibel en breed inzetbaar.

  • Resultaatgerichte instelling om complexe processen tot een goed einde te brengen.

Organisatie en team

Binnen de gemeente ga je aan de slag in het team Samenleving. Een team met leuke collega’s waar ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en initiatieven. Het team is verantwoordelijk voor de advisering over taken die de gemeente in de breedte heeft op het sociaal domein, inclusief (passend) onderwijs, sport en daarnaast veiligheid, wonen, cultuur, recreatie en economische zaken.

De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land. Een gemeente met ambitie en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn èn blijven.

In onze organisatie krijg je veel vrijheid en zelfstandigheid, zijn er korte lijnen met collega’s en is er een grote mate van vertrouwen in elkaar. Daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.

Gespreksinformatie

Op donderdagmiddag 11 sept hebben wij ruimte gereserveerd voor de gesprekken tussen 13.30-15.30

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

ZZP
Deze aanvraag is niet geschikt voor een zzpconstructie vanwege de bepalingen in de wet DBA. U verklaart hierbij dat de aangeboden kandidaat geen zzp'er is.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.