Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Systeembeheerder

Claudius Prinsenlaan 10, 4811 DJ Breda, Nederland

Sluit over 10 dagen
Geen maximum 36 Noord-Brabant

Begindatum:

6 okt 2025

Einddatum:

30 apr 2026

Uren per week:

36

Publicatiedatum:

17 sept 2025

Omschrijving

ICT-beheerder

Ben jij servicegericht en stressbestendig en met een focus op gebruikersondersteuning? Dan zoeken we jou als ICT-beheerder.

Wat ga je doen

Naast het beheer van alle ICT werkplekken en mobiele devices draag je mede zorg voor de juiste ondersteuning aan gebruikers. Daarnaast ben je ook betrokken bij het CYOD proces (Chose Your Own Device).

Je belangrijkste taken zijn:

  • Inrichten en gereedmaken van smartphones, laptops, pcs en tablets voor uitlevering.
  • Inrichten van aanland werkplekken en het plaatsen daarvan.
  • Nieuwe medewerkers voorzien van devices waarbij jij de uitgifte van de hardware van A tot Z regelt zodat dat de medewerkers snel aan het werk kunnen.
  • Je geeft uitleg over onze basis applicaties zoals b.v. Microsoft Teams, Microsoft 365 en OneDrive.
  • Je helpt gebruikers met simpele verstoringen en helpt ze op weg in het gebruik van de ICT devices tijdens je balie dienst.
  • Je doet dagelijks ICT beheer waaronder het afhandelen van incidenten, uitvoeren van wijzigingen en gebruikt daarvoor TopDesk.
  • Samen met je collegas zorg je voor dat de continuiteit van de ICT dienstverlening.

Eisen

  • Minimaal een afgeronde MBO-opleiding op het gebied van ICT en bent gemotiveerd om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Kennis van diverse type smartphones (Android en iOS).
  • Ervaring in het oplossen van problemen met devices, applicaties en hebt algemene kennis van Microsoft producten.
  • Kennis van de ITIL processen.

Wensen en competenties

Wensen

  • Je hebt ergens minder kennis van, dan vind je het leuk om uit te zoeken hoe iets werkt.
  • Je vindt het leuk om medewerkers te ondersteunen bij het gebruik van onze ICT-systemen.
  • Je helpt graag mensen, bent daardoor erg service gericht en natuurlijk ook erg geduldig.

Competenties

  • Professional in je vakgebied
  • Werkt graag in een dynamische omgeving
  • Vriendelijk, enthousiast en positief ingesteld

Organisatie en team

Wie zijn wij?

Je komt te werken bij ICT-services, onderdeel van de afdeling Regie Data & Informatie (RDI). Met circa 47 professionals beheren wij de ICT-infrastructuur van de gemeente Breda. We werken in serviceteams volgens ITIL, maken gebruik van monitoringstools en zorgen voor een veilige digitale omgeving waarin security centraal staat. Ook beheren wij de ICT-balie waar medewerkers direct geholpen worden en trainingen volgen via het programma digitaal samenwerken. ICT-services is de motor achter het digitaal functioneren van de organisatie.

Gespreksinformatie

Niet bekend

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:
uren:36,tarief:
Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur