Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker Burgerzaken

Gemeente Berkelland

Marktstraat 1, 7271 AX Borculo, Nederland

Sluit over 4 dagen
Geen maximum 16 Gelderland

Begindatum:

1 okt 2025

Einddatum:

-

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

16 sept 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Doel van de opdracht:De medewerker ondersteunt gedurende deze periode bij diverse werkzaamheden binnen Burgerzaken, met een nadruk op het verkiezingsproces, het BRP-beleid en algemene taken binnen het team.

Werkzaamheden:

  • Ondersteuning verkiezingsproces
    Assisteren bij de voorbereiding en uitvoering van het project rondom verkiezingen. Dit omvat onder andere het verzamelen van informatie, het coordineren van deelprocessen, het bewaken van deadlines en het ondersteunen bij communicatie en logistiek.
  • Bijdrage aan BRP-beleid
    Ondersteunen bij het op orde brengen van het beleid rondom de Basisregistratie Personen (BRP), bijvoorbeeld door het uitvoeren van voorbereidende werkzaamheden, het verzamelen van relevante documentatie en het bijdragen aan het actualiseren van interne richtlijnen.
  • Algemene ondersteuning Burgerzaken
    Meewerken aan de dagelijkse en projectmatige werkzaamheden binnen Burgerzaken, waaronder administratieve taken, klantcontact, en bijdragen aan verbeterinitiatieven zoals digitalisering en procesoptimalisatie.

Resultaat:Aan het einde van de opdracht is er aantoonbare ondersteuning geleverd aan het verkiezingsproject en het BRP-beleid, en is er een actieve bijdrage geleverd aan de continuiteit en verbetering van de dienstverlening binnen Burgerzaken.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als medewerker burgerzaken/publiekszaken;
  • Aantoonbare afgeronde relevante cursussen voor een medewerker burgerzaken (Benoem dit duidelijk in het cv).

Wensen en competenties

Wensen

  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker burgerzaken/publiekszaken (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Key2Betalen (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met iBurgerzaken (Benoem duidelijk waar deze is opgedaan) (30 punten).

Competenties

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
  • Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
  • Klantgericht;
  • Luisteren;
  • Doorzettingsvermogen;
  • Tactisch gedrag;
  • Motiveren;
  • Resultaatgericht werken;
  • Samenwerken;
  • Overtuigen;
  • Assertiviteit;
  • Besluitvaardigheid;
  • Organiseren;
  • Kritisch;
  • Analyserend vermogen;
  • Plannen en organiseren.

Organisatie en team

Gemeente Berkelland Berkelland is groen. De grote en kleinere dorpskernen zijn omringd door een landelijke omgeving, veel buitengebieden en uitgestrekte weilanden. Hier kun je fijn wonen. Maar ook fijn werken! Je krijgt veel vrijheid, kan jezelf volop ontwikkelen, maakt maatschappelijke impact en werkt samen met nuchtere en gezellige collegas. Natuurlijk, ook voor de innerlijke mens zorgen we goed; je kunt zo aanschuiven in ons bedrijfsrestaurant. Wat wil je nog meer? Bij ons ervaar je ruimte Bij ons maak je maatschappelijke impact. Jouw werk doet ertoe. Je zorgt voor inwoners en ondernemers, voor de natuur, voor de omgeving. Je krijgt veel vrijheid. wij geloven er namelijk in dat je alleen het beste uit jezelf kunt halen als je prive- en werkleven in balans zijn. Wij geloven in eigenaarschap, hier heb je echt zelf de regie. Dat maakt iedere functie nog leuker! Even rustig bellen in een belcel of focusruimte, of juist samen met een team bij elkaar zitten: we zorgen voor een fijne werkplek. Betrokken, behulpzaam en bescheiden: dat zijn de mensen die bij ons werken. Je voelt meteen de informele werksfeer en er is altijd tijd voor gezelligheid.

Gespreksinformatie

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 26 september 2025, 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 24 september 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. De opdrachtgever zal om een Geheimhoudingsverklaring vragen. De Opdrachtgever zal om een Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) vragen. Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).

Vragen kunnen ingediend worden tot woensdag 17 september 2025, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden op donderdag 18 september 2025 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777. De reactietermijn van deze inhuuropdracht duurt tot maandag 22 september 2025, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur