Bekijk de opdracht ook op opdrachtinformatiemanagement.nl voor aanvullende ondersteuning binnen het vakgebied Informatiemanagement.

Functioneel Beheerder Djuma

Koningstraat 38, 6811 DG Arnhem, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 90,00 32-36 uur Gelderland

Begindatum:

27 nov 2023

Einddatum:

31 mrt 2024

Uren per week:

32-36 uur

Publicatiedatum:

14 nov 2023

Introductie: Arnhem streeft naar verbetering en versnelling van digitale dienstverlening en digitalisering, met als doel een grote stap te zetten naar een papierloze situatie. Je maakt deel uit van versnellingsprojecten waarin je verantwoordelijk bent voor de inrichting van het zaaksysteem, configuratie en zakentypen. Je introduceert nieuwe functionaliteiten zoals integratie met digitale handtekening en digitaal versturen van stukken.

Wat ga je doen:

  • Configureren van zaaktypen voor koppeling met primaire systemen

  • Introductie van nieuwe functionaliteiten, zoals digitale handtekeningintegratie

  • Digitaal versturen van stukken naar berichtenboxen of fysieke handlers

  • Ondersteuning bij incidenten en wijzigingen in het applicatielandschap

  • Optimaliseren van systeemgebruik voor collega's en inwoners

  • Geven van trainingen en aanpassen van werkbeschrijvingen

Wie zijn wij: De afdeling Informatie van de gemeente Arnhem is verantwoordelijk voor tactische en strategische sturing van de informatiehuishouding. Het team Functioneel Beheer, waar je deel van uitmaakt, bestaat uit 50 professionals met diverse expertises.

Wie zoeken wij: Wij zoeken iemand die graag in gesprek gaat om continu dienstverlening te verbeteren. Analytisch, creatief, en in staat om goed te functioneren in een team. Ervaring met projectmatig werken en snel eigen maken van systemen en werkzaamheden.

  • Functionaliteitenbeheer

  • Implementeren van (applicatie)wijzigingen

  • Testen van systemen

  • Gebruikersbeheer en afhandeling van incidenten en verzoeken

  • Uitvoeren van projectupdates en herinrichten van systemen

  • Geven van trainingen en aanpassen van werkbeschrijvingen

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 27-11-2023 tot en met 30-04-2024 voor 32-36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd.

De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure.
Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven.

Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe.

  • Opleiding: HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in functioneel beheer, bedrijfskunde, of informatiemanagement.

  • Gevraagde werkervaring: Aantoonbare ervaring als functioneel beheerder.

  • Gevraagde werkervaring: Ervaring met opstellen van functionele specificaties en testcoördinatie.

  • Gevraagde kennis: Kennis van BiSL met certificering.

  • Gevraagde kennis: Kennis van zaaksystemen, Djuma kennis is een pré

  • Gevraagde werkervaring: Werkervaring in de publieke sector, gemeente is een pré.

  • Competenties: Zie PDF.

Gunningscriteria

  • Opleiding (minimale opleiding): Een opleidingsachtergrond richting functioneel beheer, bedrijfskunde of informatiemanagement.

  • Minimale werkervaring: Minimaal 2 jaar ervaring als functioneel beheerder zaaksystemen.

    Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt

    Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

  • Minimale werkervaring: in de rol van functioneel beheerder binnen een of meerdere gemeenten.

    Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt

    Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

  • Kennis van zaaksysteem Djuma.

    Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt

    Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten.

Meer informatie
Voor meer informatie omtrent de inschrijfprocedure en verdere afhandeling, bekijk de Hoe werkt het pagina. Heb je een vraag? Neem direct contact op met Leya Schoonderwoerd via leya.schoonderwoerd@kbenp.nl of via 06 436 079 99.

Tot uiterlijk 1 werkdag voor de sluitingsdatum is het mogelijk om te reageren op deze inhuuropdracht.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl of met Ernst Schoneveld via 06 29 30 84 22 / ernst.schoneveld@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur
Senior Adviseur Ernst Schoneveld
Ernst Schoneveld
Senior Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.