Begindatum:
3 nov 2025Einddatum:
28 feb 2026Publicatiedatum:
21 okt 2025Als beheerder openbare verlichting ben jij die praktische techneut, met elektrotechnische kennis, die verantwoordelijkheid wil dragen voor het beheer van ons verlichtingsnetwerk in de openbare ruimte en die het als een uitdaging ziet om innovatieve ontwikkelingen te realiseren op weg naar de stad van de toekomst! Arnhem heeft een eigen verlichtings netwerk met c.a 900 km kabel en 34.000 lichtpunten. Verder zetten we graag de iconen van de stad zoals de John frostbrug en de Eusebiuskerk in prachtig licht.
Het is onze opgave om de stad klimaatbestendiger, duurzamer te maken. Vanzelfsprekend neemt ook het streven naar een inclusieve, circulaire en energie neutrale stad een belangrijke plek in. Kortom, je werkt mee aan een complexe en uitdagende opgave om Arnhem toekomstbestendig te maken. Dat doe je niet alleen. Binnen het cluster Openbare Ruimte werk je intensief samen in een klein team met collega's die werkzaam zijn op verschillende afdelingen.
Werkzaamheden
Als beheerder hou je het beheersysteem bij en draag je zorg voor het verwerken van revisie van de opgeleverde projecten. Maar je denkt ook mee over bijvoorbeeld de doorontwikkeling van LED, hergebruik producten, het circulair maken van producten en gebruik, controle door slimme systemen, sensoren in masten, oplaadpunten auto's in masten. Ook beoordeel jij innovatieve ontwikkelingen op meerwaarde en beheerkosten. Verder coördineer je de meldingen van storingen en schades richting de aannemer, hierbij maken we gebruik van Fixi en Luminizer.
Daarnaast:
Je bent verantwoordelijk voor preventieve en correctieve onderhouds- en herstelwerkzaamheden aan de openbare verlichting.
Je zorgt dat je te beheren areaal inzichtelijk en op orde is om een afgestemde meerjarenonderhoudsplanning te maken;
Je beoordeelt lichtberekeningen;
Je analyseert de informatie uit het beheersysteem om het beheer telkens slimmer uit te voeren;
Je draagt zorg voor de compleetheid en juiste (basis) informatie in de beheersystemen;
Je bent het aanspreekpunt bij klachten en verzoeken van bewoners, betrokken instanties en collega's op het gebied van openbare verlichting;
Bij storingen en schades in de openbare verlichting coördineer je dit met de onderhoudsaannemer en voor je buiten controles uit.
Het cluster Openbare Ruimte houdt de Arnhemse buitenruimte in vorm. Arnhem groen, schoon, heel, veilig en bereikbaar houden is ons doel en dat doel is best een uitdaging. Maar... door passie en kennis van de stad en de omgeving en haar gebruikers boeken we keer op keer mooie en zichtbare resultaten. 'Samendoen' is hierbij ons sleutelwoord. Wij samen met bewoners, bedrijven, organisaties, opdrachtgevers en de politiek. Alleen bereik je niets, met elkaar bereik je bijna alles! Je komt te werken bij de afdeling Beheer welke bestaat uit 27 medewerkers verdeeld over verschillende assets. We werken Hybride, wat inhoud dat je voor de helft van de tijd thuis kan werken.
Openbare Ruimte bestaat uit zeven afdelingen: Beheer, Programmeren, Projectleiding & Directievoering, Ontwerp, Wijkonderhoud, Stedelijk Onderhoud en Vergunning & Handhaving.
Briefselectie 27 oktober
Terugkoppeling 27 oktober
Wordt zsm ingepland na de briefselectie in de week van 27 oktober
Optie tot verlenging
Maximaal 12 mnd
Toelichting op uur per week
Minimaal 24 uur, hybride mogelijk max. 1 dag per week bij 36 uur.
Werkdagen
Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag
CV-eisen
Zorg voor een duidelijke omschrijving van het profiel en laat hierbij de eisen en wensen duidelijk naar voren komen. Plaats in het CV ook (indien van toepassing) de gegevens van de verantwoordelijke accountmanager met naam, e-mailadres én telefoonnummer zodat wij weten met wie wij contact op kunnen nemen.
Referentie
Het checken van referenties kan onderdeel zijn van de procedure. Dit zal dan meegenomen worden in de beoordelingscriteria. Onder een referentie wordt het volgende verstaan: de naam en contactgegevens van een leidinggevende van een recente opdrachtgever die relevant is voor de uitgevraagde opdracht.
VOG
Bij gunning van de opdracht is het overleggen van een VOG vereist voor in ieder geval 'De Connectie', bij Arnhem en Renkum is dit (nog) niet verplicht. Wordt de kandidaat aangeboden via een leverancier dan is de leverancier verantwoordelijk voor de aanvraag van de VOG. Bij de gunning aan een ZZP'er zal Inhuurbalie026 de VOG aanvragen. De kosten voor de aanvraag van de VOG zijn niet declarabel en zijn voor eigen kosten.