Inhuur medewerker adresonderzoek

Gemeente Apeldoorn

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 80,00 24 tot 32 uur Gelderland

Begindatum:

1 jan 2025

Einddatum:

30 jun 2025

Uren per week:

24 tot 32 uur

Publicatiedatum:

24 okt 2024

Omschrijving van de opdracht
Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel!

Verantwoordelijkheden
Als medewerker adresonderzoek voer je de volgende taken uit:

  • Adresonderzoeken (melding, starten adresonderzoek, voornemen, besluiten, uitschrijven)

  • Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek

  • Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres)

  • Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven)

  • Kamerbewoningspanden (periodiek eigenaren van kamerbewoningspanden aanschrijven)

  • Voorbereidende werkzaamheden voor BRP-toezichthouder (LAA, Vitale Vakantieparken, controle kamerbewoningspanden)

  • BAG (uitzoekwerkzaamheden)

  • Interne Overleggroep (BRP-toezichthouder, BAG, Sociaal Domein, wijkteam, wijkagent)

  • Verhuismutaties: Binnen verhuizingen, intergemeentelijke verhuizingen, emigratie

Van alle bovengenoemde taken is het beoordelen, behandelen en afhandelen van adresonderzoeken en de administratieve verwerking ervan het meest belangrijk.

Adresonderzoek doe je door middel van:

  • Analyseren van informatie uit diverse systemen en aanschrijven van betrokkenen.

  • Telefonisch contact leggen met burgers om de juiste adresinformatie te achterhalen, nemen van beslissingen bij het beëindigen van een dossier.

  • Telefonische beantwoording van vragen van burgers en/of collega’s.

Beschikbaarheid
De kandidaat is zo snel als mogelijk, maar uiterlijk vanaf 1 januari 2025 inzetbaar voor 24 tot 32 uur per week voor een periode van zes (6) maanden. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) maal zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

  1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

  2. De kandidaat heeft minimaal twee (2) jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken.

  3. De kandidaat heeft kennis en ervaring binnen Burgerzaken. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken.

  4. Opdrachtnemer vraagt een VOG met screeningsprofielen 11, 12 en 13 aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld.Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

  5. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot maandag 4 november 2024, 10:00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.

Wensen

  1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken. Beoordeling: - De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (1 punt) - De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (3 punten) - De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele korte motivatie). (60%)

  2. De kandidaat heeft kennis van en ervaring met de volgende onderdelen: - Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres) - Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven) - Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek Beoordeling: - Geen ervaring met de genoemde onderdelen (0 punten) - Ervaring in 1 van de genoemde onderdelen (1 punt) - Ervaring in leegstand en terugmeldvoorziening (2 punten) - Ervaring in briefadressen en leegstand of briefadressen en terugmeldvoorziening (3 punten) - Ervaring in alle drie de genoemde onderdelen (5 punten) De inschrijver/ kandidaat dient dit een beschrijving toe te voegen waarin hij aantoont met welke onderdelen hij ervaring heeft inclusief praktijkvoorbeelden (30%)

  3. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken Beoordeling: - Geen ervaring (0 punten) - Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (3 punten) - Ervaring met iBurgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele korte motivatie) (10%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nikki Nowack via 06 43 36 34 25 / nikki.nowack@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nikki Nowack
Nikki Nowack
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.