Allround medewerker Burgerzaken

Marktplein 1, 7311 LR Apeldoorn, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
€ 65,00 32 Gelderland

Begindatum:

1 feb 2025

Einddatum:

31 jul 2025

Uren per week:

32

Publicatiedatum:

4 jan 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Opdracht omschrijving
Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Ben jij die betrouwbare, secure collega en stel jij een inwoner echt op zijn/haar gemak en adem je dienstverlening, dan ben je bij ons aan het juiste adres!    

Verantwoordelijkheden
Als allround medewerker Burgerzaken voer je de volgende taken uit:

  • Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;

  • Verstrekken reisdocument vluchteling

  • verstrekken van uittreksels uit de BRP;

  • Aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;

  • Verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;

  • Omwisseling buitenlands rijbewijs;

  • Beoordelen garantstelling.

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 tot en met 31 juli 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met twee (2) maal zes (6) maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Eisen

1. U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe. Bij overschrijding van het maximumaantal pagina's wordt het gedeelte dat deze overschrijding betreft terzijde gelegd en zal de beoordeling en de daaruit voortvloeiende score slechts gebaseerd zijn op het maximum gestelde aantal A4's.

2. De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten onder het kopje ‘Verantwoordelijkheden’ binnen de afdeling Burgerzaken, bij een gemeente met minimaal 100.000 inwoners. *In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie van deze uitvraag.

3. De kandidaat is alle werkdagen in de week beschikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur en op donderdagavond tot 19.30 uur.

4. De kandidaat heeft geen vakantie tot 1-8-2025 en is in de periode 1-2-2025 tot 1-8-2025 dus volledig beschikbaar.

5. De kandidaat of kandidaten die door inschrijver wordt/ worden aangeboden in de inschrijving zijn gedurende deze uitvraag en op het moment dat de offerte door de gemeente Apeldoorn wordt geaccepteerd beschikbaar voor de onderhavige opdracht.

6. Opdrachtnemer vraagt een VOG met screeningsprofielen 11, 12 en 13 aan voor de medewerker die ter beschikking wordt gesteld. Opdrachtnemer informeert opdrachtgever over bezwaren die de inzet van de medewerker bij opdrachtgever belemmeren. De overeenkomst kan binnen 4 weken worden beëindigd indien uit de aanvraag van de VOG blijkt dat er bezwaren zijn tegen de inzet van de medewerker bij opdrachtgever. Beschikt de medewerker reeds over een VOG dan moet deze zien op inzet bij Opdrachtgever en mag deze maximaal zes maanden oud zijn. De kosten voor de VOG mogen niet doorberekend worden aan Opdrachtgever.

7. De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. De inschrijving kan tot 14 januari 2025, 10:00 uur ingediend worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.

8. Deze uitvraag is uitgesloten voor ZZP'ers. Het betreft namelijk een reguliere functie.

Wensen

1. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de afdeling Burgerzaken met het uitvoeren van de beschreven taken en balieproducten onder het kopje 'Verantwoordelijkheden'. Beoordeling: - De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (1 punt) - De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (3 punten) - De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met de genoemde taken en producten binnen Burgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele motivatie) (75%)

2. De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken. Beoordeling: - Geen ervaring (0 punten) - Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (3 punten) - Ervaring met iBurgerzaken (5 punten) Dit wordt beoordeeld aan de hand van het ingediende cv (+ eventuele motivatie). (25%)

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via 06 43 36 34 42 / susan.peschier@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.