Medewerker ICT-functioneel beheer

Jelmeraweg 1, 9162 EA Ballum, Nederland

Deze inhuuropdracht is verlopen
95 16 Friesland

Begindatum:

22 sept 2025

Einddatum:

31 dec 2025

Uren per week:

16

Publicatiedatum:

26 aug 2025

Omschrijving

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van medewerker ICT-functioneel beheer.

Als medewerker ICT functioneel beheer:

  • Ben je verantwoordelijk voor het functioneel beheer van diverse pakketten: Mozard (zaaksysteem), Templafy (sjablonenpakket);

  • Ben je verantwoordelijk voor de tijdelijke uitgifte en het beheer van telefonieabonnementen, telefoons & laptops;

  • Trek je de uitvoering plan van aanpak processen zaaksysteem Mozard waaronder:

    • Training geven aan alle medewerkers basisfunctionaliteiten zaaksysteem Mozard;

    • Ombouwen sjablonen Templafy.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen;

  • Heeft aantoonbare kennis en ervaring met projectmatig werken;

  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden en is proactief ingesteld;

  • Heeft specialistische kennis van Mozart en Templafy;

  • Moet twee dagen in de week aanwezig zijn op gemeentekantoor;

  • Beschikt over minimaal een afgeronde hbo opleiding, bijvoorbeeld in de richting van bedrijfskunde, bestuurskunde of een soortgelijke studie van informatievoorziening of -technologie.

Wensen en competenties

Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van kwaliteit: 50 %
Gewicht van prijs: 50 %

Wensen

  • Het is een pre als de sollicitant ervaring heeft bij een gemeente en dan het liefst bij een eilandgemeente.

  • U voegt een bijlage toe (bijlage 1) met uw motivatie om deze opdracht te kunnen/willen invullen;
    Gewicht: 20 %

  • Kennis en ervaring in de rol van adviseur op dit vakgebied;
    Gewicht: 40 %

  • Bereidheid het eventuele ‘toetsend’ interview aan te gaan.
    Gewicht: 40 %

Competenties

  • Minimaal een relevante afgeronde HBO – opleiding;

  • Ruime ervaring als adviseur op dit specifiek vakgebied;

  • Aantoonbare ervaring met de uit te voeren werkzaamheden;

  • Kennis en ervaring in het werken in een complexe politiek-maatschappelijke omgeving;

  • De voor deze functie noodzakelijke competenties, zoals goede mondelinge en schriftelijk uitdrukkingsvaardigheden, goed kunnen samenwerken etc. 

Organisatie en team

Bij de gemeente Ameland werken we met mensen, voor mensen. Of het nu gaat om zorg, onderwijs, verkeer, ruimtelijke ordening of een schone en duurzame gemeente; elke dag bouwen wij aan een fijne en veilige omgeving voor onze inwoners, ondernemers en gasten. Wil jij jouw talenten benutten en een waardevolle bijdrage leveren aan de gemeente Ameland om op deze wijze onze unieke Waddengemeente ook in de toekomst zelfstandig en volwaardig te kunnen laten zijn? Dan is de gemeente Ameland op zoek naar jou!

Het managementteam is op zoek naar externe ondersteuning in de functie van medewerker ICT-functioneel beheer.

Gespreksinformatie

Als Inschrijver geselecteerd is, ontvangt inschrijver een uitnodiging voor het interview. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria zoals beschreven in de uitvraag. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie. 

Overige informatie

Benodigd aantal professionals: 1

Optie tot verlenging
Ja, eenmalige verlenging van 3 maanden

Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 22 september 2025 tot en met 31 december 2025 voor 16 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Uurtarief
Minimaal: € 80,00
Maximaal: € 95,00

CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4.

De externe partij behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Nina de Jong via 06 39 84 53 67 / nina.dejong@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Oeps! Deze inhuuropdracht is verlopen
Bekijk actieve inhuuropdrachten door op de knop hieronder te klikken of ga door naar de verlopen inhuuropdracht. Het is mogelijk om de verlopen inhuuropdracht te bekijken, maar het is niet meer mogelijk om je in te schrijven.