Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland
Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
15 mrt 2026Uren per week:
16 - 36Publicatiedatum:
15 jul 2025Als tijdelijke medewerker online dienstverlening ondersteun je de webredactie bij het dagelijks beheer van de gemeentelijke website en digitale formulieren. Je zorgt ervoor dat informatie actueel, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is voor onze inwoners en ondernemers. Jij gaat werken in een team dat enthousiast is en de gebruiker centraal stelt. Het team zit volop in de doorontwikkeling jij kan hierbij ondersteunen door kanaal overstijgend te denken en werken. Je staat open voor nieuwe ideeen. Binnen het team zorgen jullie goed voor elkaar. Deze functie is indicatief ingedeeld in schaal 7 cao Gemeenten. De functie moet nog definitief worden gewaardeerd.
De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZPers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.
Een deel van het takenpakket als medewerker online dienstverlening bestaat uit:
Jij gaat werken in een team dat enthousiast is en de gebruiker centraal stelt. Het team zit volop in de doorontwikkeling jij kan hierbij ondersteunen door kanaal overstijgend te denken en werken. Je staat open voor nieuwe ideeen. Binnen het team zorgen jullie goed voor elkaar.
De gesprekken vinden plaats op 28 augustus 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.
De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 16 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.