Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.

Medewerker online dienstverlening

Stationsstraat 18, 9285 NH Buitenpost, Nederland

Sluit over 36 dagen
80 16 uur per week Friesland

Begindatum:

15 sept 2025

Einddatum:

15 mrt 2026

Uren per week:

16 - 36

Publicatiedatum:

15 jul 2025
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst
Kijkende naar de inhoud van deze opdracht en de wet DBA, kan je deze opdracht alleen uitvoeren als je in loondienst bent. Je kunt ervoor kiezen om bij ons in loondienst te gaan om deze opdracht uit te voeren of via een extern advies- of detacheringsbureau (met akkoord van jouw huidige werkgever). Wij maken voor de betaling van facturen van advies- en detacheringsbureaus gebruik van een G-rekening.
Wil jij ook deze opdracht direct via ons uitvoeren?
Dit is mogelijk! Wij bieden je een projectovereenkomst aan, waardoor je de opdracht in loondienst bij Opdracht Overheid kunt uitvoeren. Bereken hieronder jouw bruto maandsalaris.
Wat zijn de voordelen?
Rekentool
Voor welk uurtarief mogen wij jou aanbieden?
Hoeveel uur per week wil je werken?
Opdracht alleen mogelijk voor professionals in loondienst

Omschrijving

Als tijdelijke medewerker online dienstverlening ondersteun je de webredactie bij het dagelijks beheer van de gemeentelijke website en digitale formulieren. Je zorgt ervoor dat informatie actueel, toegankelijk en gebruiksvriendelijk is voor onze inwoners en ondernemers. Jij gaat werken in een team dat enthousiast is en de gebruiker centraal stelt. Het team zit volop in de doorontwikkeling jij kan hierbij ondersteunen door kanaal overstijgend te denken en werken. Je staat open voor nieuwe ideeen. Binnen het team zorgen jullie goed voor elkaar. Deze functie is indicatief ingedeeld in schaal 7 cao Gemeenten. De functie moet nog definitief worden gewaardeerd.

De aard en inhoud van deze opdracht brengt met zich mee dat er vanuit de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA) er een risico bestaat dat er sprake is van een fictieve dienstbetrekking. Zelfstandigen zonder personeel (ZZPers, maar ook BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder) kunnen om deze reden niet inschrijven op deze opdracht. Als een zelfstandige zonder personeel of een BV met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich inschrijft leidt dit uitsluiting tot van de opdracht.

Verantwoordelijkheden

Een deel van het takenpakket als medewerker online dienstverlening bestaat uit:

  • Plaatsen en actualiseren van content op de gemeentelijke website (CMS);
  • Controleren en verbeteren van de toegankelijkheid en leesbaarheid van webpaginas;
  • Ondersteunen bij het aanmaken, testen en beheren van digitale formulieren;
  • Signaleren van verbeterpunten in de online dienstverlening.

Eisen

  • Kandidaat heeft een afgeronde hbo-opleiding passend bij de opdracht.
  • Kandidaat heeft minimaal 2 jaar relevante en recente werkervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen 5 jaar.
  • De kandidaat heeft aantoonbare kennis van webtoegankelijkheid (WCAG).
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met contentbeheer in een CMS
  • Kandidaat is in het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen.

Wensen en competenties

Wensen

  • 40 %Mate van werkervaring bij een gemeentelijke organisatie.
  • 40 %Mate van ervaring in het omzetten van moeilijke teksten naar B1-niveau.
  • 20 %Mate van werkervaring in een soortgelijke functie.

Organisatie en team

Jij gaat werken in een team dat enthousiast is en de gebruiker centraal stelt. Het team zit volop in de doorontwikkeling jij kan hierbij ondersteunen door kanaal overstijgend te denken en werken. Je staat open voor nieuwe ideeen. Binnen het team zorgen jullie goed voor elkaar.

Gespreksinformatie

De gesprekken vinden plaats op 28 augustus 2025. We vragen hier rekening mee te houden.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.

De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 16 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Sybren Hindriks via 06 43 53 65 77 / sybren.hindriks@kbenp.nl.
Help
Contact
Help
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contact pagina.
Opdracht Adviseur Sybren Hindriks
Sybren Hindriks
Opdracht Adviseur