Begindatum:
1 dec 2025Einddatum:
30 apr 2026Publicatiedatum:
17 sept 2025Opdracht omschrijving
Ben jij creatief en veelzijdig?Heb jij een vlotte pen en plezier in het maken van pakkende teksten voor persberichten, onze website en de gemeentepagina? Krijg je energie van het plaatsen van berichten op social media en van het ontwerpen van communicatiemiddelen in Adobe? Dan zoeken wij jou als tijdelijke versterking voor ons communicatieteam!
Deze functie is ingeschaald in schaal 9 cao Gemeenten.
Vanwege de aard en inhoud van deze opdracht is het belangrijk om te voldoen aan de richtlijnen van de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties (DBA). Om schijnzelfstandigheid te voorkomen, is inschrijving uitsluitend mogelijk voor partijen die personeel in loondienst beschikbaar stellen.Dit betekent dat zelfstandigen zonder personeel (zzpers), evenals bvs met enkel een directeur-grootaandeelhouder, helaas niet in aanmerking komen voor deze opdracht. Ook inschrijvingen via detacheringsbureaus, brokers, uitzendorganisaties of andere intermediairs die zzpers aanbieden, kunnen niet worden meegenomen in de beoordeling ongeacht de aard van de contractuele relatie.Alleen kandidaten die aantoonbaar in loondienst zijn bij de inschrijvende partij komen in aanmerking voor gunning. De gemeente behoudt zich het recht voor om bij twijfel aanvullende documentatie op te vragen om de aard van het dienstverband te verifieren. Als blijkt dat niet aan deze voorwaarden wordt voldaan, kan dit leiden tot uitsluiting van verdere deelname aan de procedure.
Wat ga je doen?
Als communicatiemedewerker bij de gemeente Achtkarspelen is geen dag hetzelfde. Omdat we een kleine gemeente zijn, is je werk veelzijdig en word je breed ingezet. Je houdt je onder andere bezig met:
Wij bieden jou het volgende: een tijdelijke functie van 1 december 2025 tot 1 mei 2026;een plek in een gezellig, klein Communicatieteam;de mogelijkheid om zowel op kantoor als thuis te werken;werken in een kleinschalige organisatie, waardoor er ruimte is voor eigen initiatief en invulling;elke werkdag lekkere broodjes, soep en salades in onze Brasserie.
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2025 tot 1 mei 2026 voor 28 - 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De opdracht is voor 28 - 32 uur per week. Opdrachtgever heeft de bevoegdheid om gedurende de looptijd van de overeenkomst de inzet te verhogen tot maximaal 36 uren per week waarbij het uurtarief ongewijzigd zal blijven, tenzij partijen bij urenuitbreiding een lager uurtarief overeenkomen vanwege de verhoging van de inzet. Een hoger uurtarief is uiteraard niet mogelijk. Deze urenuitbreiding is optioneel, opdrachtnemer kan hier geen rechten aan ontlenen. Uitbreiding geschiedt in overleg met opdrachtnemer en wordt indien van toepassing nader schriftelijk vastgelegd. Bij inschrijving dient u uit te gaan van het minimaal aantal uren per week.
De gesprekken vinden plaats op 9 oktober 2025. We vragen hier rekening mee te houden.
U voegt een CV van maximaal 3 pagina's A4 toe.U voegt een motivatiebrief van de kandidaat van maximaal 2 pagina's A4 toe.