Deze opdracht is recent binnengekomen en wordt zo snel mogelijk bijgewerkt. Neem alvast contact op met onze adviseur voor meer informatie over de opdracht.
Logo van 1Stroom
Logo van 1Stroom

Projectondersteuner Oekraine opvang

Dorpsplein 1, 6931 CZ Westervoort, Nederland

Sluit over 6 dagen

Begindatum:

Z.S.M.

Einddatum:

-

Uren per week:

24 - 32

Publicatiedatum:

19 nov 2025
Opdracht tarief Geen maximumOpdracht uren 24 - 32

Omschrijving

De gemeente Duiven zet zich in voor de Oekraine opvang. Vanwege de opening van een nieuwe opvanglocatie en de bijbehorende piek in werkzaamheden zoeken wij tijdelijke versterking van ons projectteam. Als projectondersteuner Oekraine opvang draag je bij aan de inrichting, coordinatie en dagelijkse ondersteuning van het project.

Wat ga je doen?

  • Je ondersteunt het projectteam bij de voorbereiding en uitvoering van de nieuwe opvanglocatie.
  • Je houdt overzicht op acties, planningen en afspraken.
  • Je verzorgt verslaglegging van overleggen en bewaakt de voortgang van afgesproken acties.
  • Je bent het aanspreekpunt voor interne collega's en externe partners (zoals opvanglocaties, veiligheidsregio en maatschappelijke organisaties).
  • Beantwoorden van mails van de Oekraine opvang
  • Je draagt bij aan de administratieve en communicatieve ondersteuning van het project.

Eisen

Vereisten / knock-outcriteria

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner of beleidsmedewerker binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Aantoonbare affiniteit met maatschappelijke vraagstukken en het bieden van opvang aan mensen in nood;
  • Aantoonbare kennis van Teams, JOIN, Zynyo en Key2Finance;
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Selectiecriteria te beoordelen door externe administratieve broker (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectondersteuner of beleidsmedewerker binnen een gemeentelijke organisatie (40 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met verslaglegging van overleggen en het bewaken van de voortgang van afgesproken acties (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Teams, JOIN, Zynyo en Key2Finance (Benoem duidelijk in het cv waar deze is opgedaan) (40 punten);
    • Geen aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met bovenstaande (0 punten);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 1 van bovenstaande (10 punten);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 2 van bovenstaande (20 punten);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met 3 van bovenstaande (30 punten);
    • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met alle 4 de bovenstaande (40 punten).

Wensen en competenties

Competenties

  • Je bent goed georganiseerd, communicatief vaardig en weet overzicht te houden, ook bij drukte.
  • Je kunt snel schakelen en werkt nauwkeurig.

Organisatie en team

Organisatie 1Stroom is de organisatie die werkt voor de gemeenten Duiven en Westervoort. De gemeenten zijn elk zelfstandig, met een eigen gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders. Ze maken zelf keuzes in waar geld in wordt geinvesteerd en ze stellen beleid op. De ongeveer 300 medewerkers van 1Stroom werken op meerdere locaties. Om makkelijk te kunnen flexen hebben we speciale werkruimtes ingericht en apparatuur ter beschikking. Samen hebben de gemeenten ongeveer 40.000 inwoners. Die kunnen bij hun eigen gemeente(-huis) terecht voor een paspoort, rijbewijs of uittreksel. Ook op het gebied van zorg en ondersteuning blijven inwoners in contact met hun eigen gemeente. Dit geldt natuurlijk ook voor maatschappelijke organisaties en ondernemers die er zijn gevestigd.

Waar staan wij voor?

Een veerkrachtige organisatie middenin een vitale samenleving is onze ambitie. En een goede dienstverlening aan inwoners, organisaties en bedrijven is waar we altijd naar streven. Door een betrouwbare en betrokken partner te zijn, willen we bijdragen aan een samenleving waar het goed wonen en werken is. Bij ons werken mensen die collegiaal, dienstverlenend, ondernemend en open zijn. De kernwaarden die we met elkaar hebben afgesproken zijn voor ons belangrijk: vertrouwen, aandacht en verantwoordelijkheid. Met energie, kennis en plezier vinden we oplossingen voor uitdagende vraagstukken van de twee gemeentebesturen waar we voor werken.

Gespreksinformatie

Beoordeling Stap 1: Beoordeling cvs op minimumeisen

De externe administratieve broker beoordeelt de cvs op de minimumeisen in het bovengenoemde profiel. Kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel worden geselecteerd voor stap 2 in de beoordeling. De kandidaten die niet voldoen worden niet verder beoordeeld.

Stap 2: Selectie 5 cvs die aan de organisatie worden voorgelegd

De externe administratieve broker beoordeelt de cvs van de kandidaten die voldoen aan de minimumeisen in het bovengenoemde profiel in onderlinge vergelijking op de bovengenoemde gunningscriteria te beoordelen door de externe administratieve broker. De 5 kandidaten die het beste scoren op bovengenoemde criteria worden geselecteerd voor stap 3 in de beoordeling. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. De overige kandidaten worden niet voorgelegd aan de opdrachtgever voor verdere beoordeling.

Stap 3: Uitnodiging voor een selectiegesprek

De opdrachtgever beoordeelt de cvs van de kandidaten die door de externe administratieve broker zijn geselecteerd in onderlinge vergelijking op de volgende criteria. Relevante werkervaring op soortgelijke opdrachten. Relevante werkervaring bij soortgelijke organisaties. De kandidaten die na deze beoordeling het beste scoren op de beoordeelde gunningscriteria worden uitgenodigd voor een selectiegesprek (stap 4 in de beoordeling). De beste kandidaten worden uitgenodigd voor een gesprek. De overige kandidaten worden niet uitgenodigd voor een gesprek.

Stap 4: Selectiegesprek

In het selectiegesprek wordt door de opdrachtgever nader getoetst in hoeverre de betreffende kandidaten voldoen aan het bovengenoemde profiel (met name wordt getoetst op de competenties). Het selectiegesprek wordt gevoerd met minimaal twee vertegenwoordigers van de organisatie. De kandidaten dienen op elke competentie minimaal een voldoende te scoren. Indien geen van de geselecteerde kandidaten op alle competenties minimaal een voldoende scoort zal stap drie van de beoordeling worden herhaald. De opdracht wordt gegund aan de kandidaat die naar het oordeel van de organisatie het beste voldoet aan het bovengenoemde profiel. Alle overige kandidaten worden geinformeerd dat de opdracht niet aan hen wordt gegund. Er wordt een opschortende termijn gehanteerd ter behandeling van eventuele bezwaren.

Planning

De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 27 november 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 26 november 2025 bericht.

Overige informatie

Benodigd aantal professionals:

Uitvoeringsvoorwaarde

Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de gemeenschappelijke regeling 1Stroom mag geen arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de gemeenschappelijke regeling 1Stroom. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA).

Functieschaal

Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

CV-eisen

  • Maximaal 5 paginas, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen

De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: vrijdag en in overleg.

Overige informatie

De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen. Voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen device.

Meer informatie
Hieronder vind je meer informatie over het aanmeldproces en antwoorden op veelgestelde vragen. Niet gevonden wat je zoekt? Neem dan contact op met Susan Peschier via susan.peschier@kbenp.nl of met Nina de Jong via nina.dejong@kbenp.nl.
Contact
Hoe werkt het?
Veelgestelde vragen
Wil je even sparren met een van onze adviseurs?
Neem contact op met onze opdracht adviseur over de opdracht. Je kunt natuurlijk ook contact opnemen via de contactpagina.
Opdracht Adviseur Susan Peschier
Susan Peschier
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr
Opdracht Adviseur Nina de Jong
Nina de Jong
Opdracht Adviseur
Afwezig
Werkdagen: ma, di, wo, do, vr