Begindatum:
15 sept 2025Einddatum:
15 mrt 2026Uren per week:
32Publicatiedatum:
5 aug 2025Beleidsstukken rondom privacy opstellen conform het IBD voorbeeld en deze eind dit jaar in werking laten treden.
Verwerkingsregister actualiseren en een werkwijze ontwikkelen om dit te borgen.
Werkwijze inregelen over hoe om te gaan met DPIA en betrokkenen intern hierover te informeren.
Beoordelen of een DPIA nodig is en ondersteunen met de uitvoering.
Privacyverklaring acutaliseren.
Als privacy officer ben je hét aanspreekpunt als het gaat om privacy en gegevensbescherming. Je verstrekt gevraagd en ongevraagd advies aan collega’s en het management en ziet toe op de naleving van de AVG en interne privacyregels. Je werkt niet alleen, maar maakt onderdeel uit van het team Processesn waar onder andere onze kwaliteitsmedewerkers werkzaam zijn.
Aantoonbare werkervaring als privacy officer in het sociaal domein (15 punten);
Aantoonbare werkervaring met het opstellen van beleidsstukken rondom privacy (20 punten);
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als privacy officer (30 punten);
Aantoonbare werkervaring met een DPIA (Data Protection Impact Assessment) (20 punten);
Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau (15 punten).
Aanpassingsvermogen;
Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling);
Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk);
Motiveren;
Analyserend vermogen.
Sinds 1 januari 2022 zijn de krachten van Sociale dienst Oost Achterhoek en Werkbaan Oost gebundeld in Fijnder, werkleerbedrijf Oost Achterhoek.
Fijnder is één van de grootste sociale werkbedrijven van de Achterhoek en een samenwerkingsverband van de gemeenten Berkelland, Oost-Gelre en Winterswijk. Samen met andere ketenpartners in het sociaal domein zetten we ons proactief in voor een zo optimaal mogelijke deelname van onze inwoners aan de samenleving. Zelfredzaamheid is hierin een belangrijke waarde. Onze missie is:
”Wij geloven dat iedereen van betekenis wil en kan zijn”
Deze missie hanteren we zowel voor onze klanten als voor de medewerkers in onze eigen organisatie. Wil jij van betekenis zijn? Kom dan werken bij Fijnder!
De organisatie
De door de opdrachtgevende gemeenten aan ons doorverwezen inwoners begeleiden we bij hun actieve deelname aan de samenleving, (re)integratie in het arbeidsproces en het verkrijgen van een inkomen. Dit doen we door die inwoners de nodige aandacht te geven, ons flexibel op te stellen, en doelgericht te werken aan resultaten. Het is onze kracht dat we toegankelijk, gedreven en verbindend zijn. In onze dienstverlening gaan we uit van de vraag van de inwoner; we sluiten aan bij de belevingswereld. We bieden, naast inkomensondersteuning, integrale hulp voor alle inwoners die dat nodig hebben bij hun (re)integratie: van arbeidsmatige dagbesteding tot regulier werk. Voor de inwoner is de weg naar de juiste dienstverlening simpel en eenvoudig. Dat doen we in nauwe samenwerking met de drie opdrachtgevende gemeenten. Ons pand staat op een industrieterrein aan de N18 in Groenlo. Om precies te zijn is het adres vanaf 1 maart 2022: Batterij 10-12. Ons pand staat symbool voor wat we zijn: een bedrijf waar je kunt werken en leren.
Werken bij Fijnder
Fijnder is jong en ambitieus. In een ongedwongen sfeer werken we aan een proactieve, resultaatgerichte en transparante organisatie. Onze ambities zijn gericht op het vergroten van efficiency, kwaliteit en resultaat. We hebben gekozen voor integraal management en een coachende stijl van leidinggeven. De mensen die bij onze organisatie werken zijn flexibel, omgevingsbewust, resultaatgericht en gericht op samenwerking. Als je beschikt over een flinke dosis zelfstandigheid, tact en ondernemingszin, efficiënt kunt werken, goed kunt communiceren en procesverantwoordelijk wilt zijn, ontmoeten we je graag voor een gesprek.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 28 augustus 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 25 augustus 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal Uurtarief max. €100 . Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Fee externe partij
De externe partij brengt voor deze opdracht € 1,90 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
Voor de zzp'er
De opdrachtgever zal om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) vragen.
Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).